فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

ساخت وبلاگ

در سالهای اخیر، شرکت سامسونگ توانسته است برای اقشار زیادی در جامعه تلویزیون تولید کند، برای همین است که خرید تلویزیون سامسونگ یکی از اصلی ترین گزینه های انتخابی بین خریداران می باشد. تلویزیونهای تولید شده توسط این شرکت دارای قابلیت های فراوانی هستند و در رنج قیمتی متنوع تولید می شوند تا کلیه اقشار جامعه بتوانند از خدمات این شرکت بهره مند شوند. تلویزیون سامسونگ 43T5300 یکی از تلویزیون ها با رنج قیمتی متوسط است که محصول سال 2020 شرکت می باشد. تلویزیون 43T5300 مجهز به فناوری HDR است که با کمک پردازنده می تواند در تولید تصاویر با کیفیت HDR موثر واقع شود.

 همچنین تلویزیون سامسونگ T5300 مجهز به فناوری های Mega Contrast برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی از سیستم و Micro Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه در بسیار از تصاویر است. این محصول سری 5 بوده و از کیفیت صفحه نمایش Full HD برخوردار است و رزولوشن تصویر آن 1080* 1920 می باشد. پردازنده به کار رفته در این محصول از نوع Hyper Real است که توانایی پردازش تصاویر را داشته و می تواند تصاویری با کنتراست بالا و در حد Full HD را برای کاربر تولید کند. همچنین این محصول دارای تکنولوژی PureColor می باشد که می تواند زنگهای بسیار زیادی را برای کاربر نشان دهد و بدین ترتیب کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را مشاهده کند.

تلویزیون سامسونگ 43t5300 ساخت 2020

علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول توانایی بسیار خوبی برای تولید صدایی طبیعی و رسا دارد به طوریکه تلویزیون سامسونگ 43T5300 دارای سیستم صوتی 2 کاناله بوده و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار است که برای این محصول کاملاً مناسب است. .  طراحی این محصول بسیار منحصر به فرد است. دارای حالت گالری بوده به طوری که در هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی شود می توان از آن به عنوان قاب عکس و یا تابلو استفاده کرد که بسیار زیبا و چشم نواز است.

همچنین تلویزیون هوشمند سامسونگ 43T5300 دارای قابلیت Multi room Link است و به کاربر اجازه می دهد تا آهنگ های خود را از بلندگوهای مختلفی که در یک شبکه وایفای وجود دارند، پخش نماید. این محصول دارای فناوری  Dolby Digital Plus بوده که می تواند در تولید صدایی رسا و روان نقش به سزایی ایفا کند. سیستم عامل به کار رفته در این محصول سیستم عامل تایزن است که دارای محیطی ساده و پرکاربرد است و این توانایی را برای کاربر فراهم میکند تا از نرم افزارها و تکنولوژی های خاصی استفاده کند. می توان تلویزیون را به کامپیوتر وصل کرد و کارهای روزمره خود را با آن انجام داد.

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 43T5300

ویژگی های تصویر در تلویزیون سامسونگ 43T5300

استانداردهای زیادی برای نشان دادن کیفیت تصویر در تلویزیون معرفی شده اند که بهترین و استانداردترین آنها فناوری HDR می باشد. همانند دیگر محصولات شرکت سامسونگ، تلویزیون سامسونگ 43T5300 نیز دارای کیفیت HDR است. با استفاده از این فناوری، تلویزیون می تواند کیفیت تصاویر را افزایش داده و بیننده می تواند تصاویر را با وضوح بسیار بیشتری نسبت به محصولاتی که فاقد این تکنولوژی هستند ببینند.

با استفاده از فناوری HDR رنگها به صورت خالص و با کنتراست بالا دیده می شوند به طوری که عمق رنگ مشکی و سایر رنگها به خوبی پوشش داده شده است و کاربر می تواند تصاویر را بسیار شفاف و با کیفیت بالا مشاهده کند. با استفاده از این فناوری نقاط شفاف و سایه ها به خوبی مشخص شده و این تلویزیون نیز قادر به تشخیص آنهاست. با استفاده از تکنولوژی HDR جزئیات قسمت های تاریک تصویر حفظ شده و در عین حال قسمت های روشن تصویر درخشان تر نمایش داده می شود.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سامسونگ 43T5300

 

فناوری PureColor

فناوری PureColor در تلویزیون سامسونگ 43t5300

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ T5300 دارای فناوری PureColor می باشد که می تواند محتوای فیلم و تصاویر را به صورت طبیعی و واقعی نمایش دهد. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند طیف وسیعی از رنگها را با عمق بسیار زیاد نسبت به تلویزیونهای دیگر مشاهده کند. به طوری که با این فناوری توانایی نشان دادن تصاویر را به صورت طبیعی داراست که کاربر می تواند برای بسیار از مواد و فیلم ها که دارای کیفیت و طیف وسیعی از رنگهاست از آن استفاده کند. از این رو تصاویر خروجی از تلویزیون 2020 سامسونگ 43T5300 دارای کیفیت بالایی بوده و از نظر رنگ غنی می باشند.

این محصول همچنین دارای فناوری  Ultra Clean View است. که می تواند تصاویر با کیفیت پایین و دارای نویز را تشخیص داده و آنها را حذف کند. در نتیجه کاربر توانایی مشاهده تصاویری با خلوص و کیفیت بالا را خواهد دید. در کنار این خصوصیات داشتن کیفیت Full HD برای نشان دادن تصاویر میتواند نهایت لذت و هیجان را برای بیننده به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، تلویزیون سامسونگ 43T5300 مجهز به فناوری Contrast Enhancer است و به وسیله آن کنتراست بالای تصاویر را به وجود می آورد و با استفاده از فناوری Micro Dimming Pro  نور پس زمینه را در نمایشگر کنترل می کند.

تکنولوژی Ultra Clean View

تکنولوژی Ultra Clean View در تلویزیون 43T5300

تلویزیون سامسونگ 43T5300 دارای فناوری Ultra Clean View است. این تلویزیون دارای فناوری Digital Clean View و Analog Clean View است، چه منبع محتوا آنالوگ یا دیجیتال باشد، نویز تصویر را حذف می کند و تصاویر واضح و باکیفیت ایجاد می کند. به این ترتیب شما همیشه تصاویر واضح و با کیفیتی را مشاهده خواهید کرد و از تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود با کیفیت Full HD لذت خواهید برد. در تصویر مربوطه تفاوت کیفیت تصویر تلویزیون فول اچ دی سامسونگ 43T5300 با تلویزیون های معمولی را مشاهده می کنید.

ویژگی های صدا در تلویزیون Full HD سامسونگ 43T5300

ویژگی های صدا در تلویزیون Full HD سامسونگ 43T5300

علاوه بر تولید تصاویر با کیفیت و وضوح بالا، تلویزیون سامسونگ 43T5300 دارای صدایی بسیار رسا و یکنواخت می باشد. این محصول توانایی بالایی در تولید صدایی همه گیر و شفاف دارد. بلندگوهای این محصول قوی بوده به طوری که دوکانله می باشند و توان خروجی آنها 20 وات می باشد. بدین ترتیب، این محصول می تواند صدایی خوب و رسا را تولید نماید. این محصول برای مکانهایی با ابعاد متوسط و کوچک بسیار کارآمد است، اما اگر کاربر به صدایی بیشتر و بالاتر احتیاج دارد می تواند از سیستمهای صوتی با کیفیت بالا استفاده نماید.

قابلیت Gallery

قابلیت Gallery در تلویزیون سامسونگ 43T5300

تلویزیون اسمارت سامسونگ 43T5300 دارای قابلیت گالری است و در مواقعی که از تلویزیون استفاده نمی کنید یا خاموش است می توانید از آن به عنوان یک اثر هنری یا قاب عکس استفاده کنید. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که عکس های مورد علاقه خود را در یک کلاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلایدشو نشان دهید. در این صورت تلویزیون کاملا با محیط منزل شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط منزل شما می بخشد.

* عملکرد گالری ممکن است برای همه مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

سیستم عامل در تلویزیون سامسونگ 43T5300

سیستم عامل در تلویزیون سامسونگ 43T5300

سیستم عامل در عملکرد تلویزیون بسیار موثر است می تواند کارایی آن را افزایش دهد. تلویزیون سامسونگ 43T5300 مجهز به سیستم عامل تایزن ورژن  5.5 می باشد. همانطور که می دانید تمامی تلویزیونهای سال 2020 این شرکت از سیستم عامل تایزن با نسخه 5.5 برخوردارند. محیطی بسیار ساده و کارآمد را برای کاربر مهیا می کند به طوری که به راحتی می توان به اینترنت وصل شد و از ویژگی های آن استفاده کرد.

با استفاده از برنامه Smart Things کاربر می تواند سایر لوازم دیگر در منزل را که از اینترنت پشتیبانی می کنند کنترل کند.  با استفاده از دستیار صوتی Google و الکسا در Amazon می توان دیگر اشیا را به صورت بسیار خوب و از طریق اینترنت مدیریت کرد. با استفاده از فناوری Mirroring کاربر می تواند محتویات گوشی خود را روی تلویزیون نشان دهد و از آن لذت ببرد. با استفاده از سیستم عامل تایزن امکان اجرای اپلیکیشن‌‌های اندروید و IOS بر روی تلویزیون امکانپذیر گشته است.

از دیگر مشخصات این سیستم عامل می توان به سرعت بالای تلویزیون 43T5300 سامسونگ سایز 43 اینچ در اجرای دستورات ورودی اشاره کرد که باعث افزایش بهره ‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ می‌شود. این محصول مجهز به ریموت کنترل هوشمند است که به وسیله آن کاربر می تواند با استفاده از اینترنت دیگر اشیاء موجود در منزل را مدیریت کند. همچنین این فناوری کاربر را توانا می سازد تا بتواند از شبکه های پر طرفدار You Tube و Netflix استفاده کند.

استفاده از فناوری Remote Access 

استفاده از فناوری Remote Access

ویژگی بسیار جالبی که شرکت سامسونگ برای تلویزیون T5300 تعبیه کرده است، برخورداری از فناوری Remote Access است. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند تلویزیون را از طریق اینترنت به دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند متصل می کند. به وسیله آن این امکان برای کاربر مهیاست تا کارهای خود را بر روی تلویزیون انجام داده و آنها را مدیریت کند.

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ 43T5300 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون SAMSUNG 43T5300 به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید.

* این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود.

* قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است.

* رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند.

طراحی دلنشین در تلویزیون سامسونگ T5300

طراحی دلنشین در تلویزیون سامسونگ T5300

سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی در "تلویزیون سامسونگ 43T5300" استفاده کرده است. این محصول دارای لبه های کوچک بوده و بیشتر فضای روبرویی آن را نمایشگر تشکیل می دهد. اندازه آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با دیگر محصولات بسیار نازک تر تولید شده است و با اکثر دکورهای موجود در منزل به خوبی ست می شود. تی وی سامسونگ T5300 جزء محصولات صفحه تخت به شمار می رود و به آسانی می تواند از طریق پایه به دیوار متصل گردد. این دستگاه از تیونر DVB- T2/C/S2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست.

از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سامسونگ از 2 پورت HDMI و 1 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. در حالت عادی این محصول دارای پایه های هشتی شکل ساخته شده از پلاستیک درجه یک می باشد. فاصله بین پایه ها زیاد بوده و در صورت نیاز کاربر می تواند از سیستم صوتی و ساندبار نیز استفاده کند و ال ای دی سامسونگ 43T5300 به گونه ای طراحی شده که فضا به صورت کامل برای آنها فراهم است.

یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این محصول داشتن حالت گالری است. به این صورت است که در هنگامی که کاربر از تلویزیون استفاده نمی کند می تواند از آن به عنوان تابلویی دیواری یا قاب عکس استفاده کند و به وسیله داشتن کیفیت خوب تصاویر می تواند دکوراسیون منزل شما را به صورتی کاملاً زیبا حفظ کند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2020 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2020 مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 43T5300 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 43T5300 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 19:18

سامسونگ در عرصه ی تولید لوازم خانگی همیشه جزء بهترین برند ها بوده و توانسته با تولید لوازم با کیفیت و عالی رضایت و اعتماد کامل استفاده کننده ها را جلب کند و همیشه کالا های تولید ی سامسونگ جزء پرفروش ترین محصولات بوده اند . این شرکت در سال 2020 میلادی تلویزیون سامسونگ 32T5300 را تولید و روانه ی بازار کرده است .

این تلویزیون 32 اینچ با دارا بودن ویژگی های بسیار عالی و فناوری های پیشرفته توجه های زیادی را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی همراه شده است . تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300 با دارا بودن کیفیت صفحه نمایش عالی و ویژگی های اسمارت و هوشمند یکی از بهترین 32 اینچ های سال 2020 میلادی می باشد . این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش FULL HD بوده که تصاویری با کیفیت عالی و وضوح بالا را به نمایش می گذارد. داشتن یک تلویزیون با قابلیت های روز دنیا باعث شده تلویزیون 2021 میلادی در کانون توجه خریداران قرار بگیرند. این تلویزیون ها دارای سیستم کاربری آسان، کیفیت تصویرفورکی، اتصال به اینترنت و طراحی زیبا و ...می باشند. 

کیفیت فول اچ دی به معنای دارا بودن 1920*1080 پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون 32اینچ سامسونگ بوده که کیفیت و شفافیت عالی را برای تصاویر به ارمغان می آورد . تلویزیون سامسونگ T5300 دارای موتور پردازشگر تصویر Hyper Real می باشد که همراه با پنل VA تصاویری کاملا واضح و طبیعی را بدون هیچ گونه نویزی به نمایش می گذارند .

سامسونگ برای این تلویزیون خود سیستم صوتی 2 کاناله تعبیه کرده است که دارای دو بلندگو می باشد و مجموع توان خروجی صدا به 10 وات می رسد ، توان خروجی صدای 10 وات شاید کم بنظر برسد اما برای تلویزیونی با اندازه 32 اینچ بسیار مناسب و عالی بوده و می تواند به بهترین صورت عمل کند ، همچنین با بهره مندی سیستم صوتی تلویزیون 32T5300 از فناوری Dolby Digital Plus صدایی با وضوح و کیفیت بسیار عالی پخش می کند و صدای فراگیر و همه جانبه را در اتاق طنین انداز می کند .

تلویزیون سامسونگ 32T5300 ساخت 2021

از ویژگی های مهم و خاص تلویزیون سامسونگ 32T5300 قابلیت اسمارت و هوشمند بودن تلویزیون بوده که با توجه به شرایط امروزی که اکثر لوازم خانگی ها هوشمند هستن این ویژگی برای تلویزیون 2020 سامسونگ 32T5300 بسیار عالی و کاربردی می باشد . شرکت سامسونگ برای این تلویزیون خود از سیستم عامل تایزن بهره برده است ، سیستم عامل تایزن یکی از غنی ترین و بهترین سیستم عامل ها بوده و با اتصال به اینترنت دسترسی عالی و نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد .

این تلویزیون دارای درگاه های ورودی و خروجی متنوعی از جمله 2 پورت HDMI و 1 پورت USB ، ورودی کامپوننت و کامپوزیت ، ورودی RF و اپتیکال ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای و ... بوده که دسترسی عالی و گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد . این شرکت برای ال ای دی سامسونگ 32T5300 طراحی شیک و بسیار عالی را در نظر گرفته و بسیار زیبا با دکوراسیون شما ترکیب می شود . 

کیفیت تصویر HD در تلویزیون سامسونگ 32T5300

کیفیت تصویر HD در تلویزیون سامسونگ 32T5300

شرکت سامسونگ برای مدل های تلویزیون خود از پنل VA استفاده می کند ، پنل VA دارای کنتراست و کیفیت فوق العاده بوده و در تلویزیون سامسونگ 32T5300 بسیار عالی می باشد . این تلویزیون هوشمند دارای کیفیت صفحه نمایش FULL HD بوده که با توجه به سایز 32 اینچ محصول کیفیت بسیار عالی بوده و تصاویری با کیفیت و وضوح عالی به نمایش می گذارد .

صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون HD سامسونگ 32T5300 دارای 1366×768 پیکسل بوده و تصاویری با جزئیات دقیق و وضوح بالا به نمایش می گذارد . سامسونگ در این تلویزیون 32 اینچ خود از موتور پردازشگر Hyper Real استفاده کرده است ، موتور Hyper Real با پردازش تک تک پیکسل ها تصاویر و صحنه ها را با رنگ های غنی و شاداب به صورت بسیار واضح و بدون هیچ گونه تاری در تصویر به نمایش می گذارد.

همچنین در کنار موتور پردازشگر تصویر Hyper Real با بهره مندی تلویزیون از سرعت رفرش 60 هرتزی تصاویر و صحنه های سریع را با بیشترین جزئیات و بدون هیچ گونه تار و نویزی پخش می کنند و شما صحنه هایی با سرعت بالا را بدون افت کیفیت و به صورت کاملا واضح می توانید ببینید . یکی دیگر از فناوری های عالی به کاربرده شده در تی وی سامسونگ 32T5300 فناوری PurColor می باشد .

فناوری PurColor رنگ های ایجاد شده را تا حد زیادی افزایش می دهد و طیف گسترده ای از رنگ ها را ایجاد می کند که باعث پخش تصاویری با کیفیت بالا و رنگ های طبیعی می شود . فناوری HDR در این تلویزیون افزایش کنتراست و عمق تصاویر را برعهده دارد و همچنین باعث می شود که تصاویر با روشنایی بالا با بهترین وضوح و رنگ های روشن پخش شوند و عمق بسیار عالی به تصاویر ببخشد .

فناوری ها و قابلیت های عالی به کار رفته شده در تلویزیون T5300 سامسونگ سایز 32 اینچ عبارتنداز Natural Mode Support - حالت فیلم - فناوری PurColor - تکنولوژی Micro Dimming Pro - کاهش نویز تصویر Digital Clean View - تقویت کننده کنتراست ( Contrast Enhancer ) - فناوری Mega Contrast و ... که همگی در کنار یکدیگر خلق تصاویر با کیفیت بسیار بالا را بر عهده دارند .

وجود حالت های متنوع تصویر همچون Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports به کاربر امکان این را می دهد که حالت تصویر را مطابق با محتوای در حال پخش تنظیم کند و کیفیت بهتری را به صحنه های در حال پخش ببخشد . در کل تلویزیون سامسونگ 32T5300 در کنار کیفیت HD و فناوری های عالی صفحه نمایش که دارد می تواند بسیار مناسب و عالی برای استفاده ی شما باشد . 

 

تکنولوژی PurColor

تکنولوژی PurColor در تلویزیون سامسونگ 32T5300

وجود رنگ های واقعی در تلویزیون باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. با تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 با فناوری PurColor محتوای مورد علاقه خود را با رنگ های واقعی تماشا کنید. کیفیت رنگ ها و وجود طیف وسیع تری از رنگ ها در تلویزیون تاثیر زیادی در کیفیت تصویر دارد. به همین دلیل سامسونگ از فناوری PurColor در تلویزیون خود استفاده می کند. با این فناوری رنگ های واقعی و طبیعی را در تصاویر خواهید دید و در صحنه ها غرق خواهید شد. ویدیوها و برنامه های خود را با کیفیت عالی و رنگ های واقعی مشاهده کنید. این تلویزیون از فناوری PurColor برای ایجاد تصاویر واقعی تری نسبت به تلویزیون های معمولی استفاده می کند. تفاوت کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 32T5300 با تلویزیون های معمولی را در تصویر مشاهده می کنید.

صدای 10 وات در تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300

صدای 10 وات در تلویزیون 32 اینچ سامسونگ T5300

تلویزیون سامسونگ 32T5300 در کنار کیفیت تصویر HD خود از سیستم صوتی عالی و با کیفیتی بهره مند است که برای تلویزیون 32 اینچ بسیار مناسب و عالی می باشد . سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 32T5300 دو کاناله می باشد که دارای دو بلندگو بوده و در مجموع توان خروجی صدا را به 10 وات می رسانند ، این توان خروجی برای یک تلویزیون 32 اینچ بسیار مناسب بوده و می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

با وجود ورودی اپتیکال در این تلویزیون شما می توانید صدای ایجاد شده ی تلویزیون را به سیستم صوتی های جانبی انتقال دهید و توان صدا را افزایش دهید . این تلویزیون با بهره مندی از فناوری Dolby Digital Plus و پشتیبانی از فرمت های دالبی صدایی با وضح بسیار بالا و عالی را پخش می کند ، در واقع با این فناوری صدا به صورت یکنواخت ، همه جانبه و فراگیر پخش می شود و شما در هر قسمت از اتاق باشید می توانید صدا را با یک کیفیت و با وضوح بالا بشنوید .

همچنن قابلیت توزیع صدا در هر نقطه توسط Multiroom Link صدای یکسان و یکنواخت را در تمام قسمت های اتاق پخش می کند . تلویزیون اچ دی سامسونگ T5300 دارای 6 حالت مختلف صدا (Standard, News, Music, Cinema, Sport, Game) بوده که می توانید حالت صدا را با محتویات در حال پخش تنظیم کنید و صدا را کامل هم سطح با صحنه ها و محتوا پخش کنید و لذت تماشای تلویزیون را چند برابر کنید . سیستم صوتی این تلویزیون با توجه به سایز 32 اینچ که دارد بسیار عالی بوده و همواره صدای بسیار واضح و با کیفیت را در سطح اتاق پخش می کند . 

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300

سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300

امروزه یکی از کلیدی ترین ویژگی ها برای لوازم خانگی امکانات هوشمند و اسمارت آن بوده و می تواند تاثیر مستقیمی بر انتخاب آنها داشته باشد . سامسونگ تلویزیون T5300 را به صورت کاملا هوشمند طراحی و تولید کرده است که با داشتن قابلیت اتصال به اینترنت دسترسی نامحدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد . این تلویزیون دارای سیستم عامل تایزن بوده که یکی از بهترین و غنی ترین سیستم عامل های موجود می باشد و دسترسی بسیار زیادی را به دنیای اینترنت در اختیار شما قرار می دهد .

ال ای دی سامسونگ مدل 32T5300 با سیستم عامل تایزن امکاناتی چون دستیار صوتی ، وب گردی ، اتصال به موبایل هوشمند و لوازم خانگی هوشمند ، برنامه های هوشمند SmartThings و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد . شما می توانید با قابلیت های Mirroring و DLNA موبایل هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتویات داخل آن را برروی صفحه نمایش تلویزیون به اجرا در آورید ، این قابلیت باتوجه به استفاده همیشگی از موبایل می تواند بسیار کاربردی و عالی باشد .

با اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای می توانید ساعت ها وب گردی را در مرورگر تلویزیون خود انجام دهید و هرآنچه را که می خواهید جستجو کنید ، همچنین با استفاده از برنامه هایی چون نتفلیکس و یوتیوب به دنیایی از فیلم ها وارد شوید و آنها را با کیفیت فول اچ دی تماشا کنید . یکی از جذاب ترین امکانات و ویژگی های تی وی 32T5300 وجود دستیار صوتی می باشد که کار با تلویزیون را بسیار راحت تر و سرگرم کننده تر کرده است .

با دستیار صوتی Google Assistant - Alexa کنترل تلویزیون ، جستجوی کانال ها و ... را تنها با فرمان صوتی انجام دهید و این کارها را به راحت ترین شکل و در سریع ترین زمان انجا دهید . شرکت سامسونگ برای تلویزیون سامسونگ 32T5300 از ورودی ها و خروجی های مختلفی استفاده کره است که امکان اتصال لوازم جانبی متنوعی را به کاربر می دهد .

از جمله این درگاه ها می توان به 2 پورت HDMI برای اتصال به گیرنده های خارجی ، کنسول های بازی ، دی وی دی ها و ... ، 1 پورت USB برای اتصال به حافظه های جانبی ، ورودی کامپوننت و کامپوزیت ، ورودی RF ، وردی اپتیکال برای اتصال به سیستم صوتی های جانبی ، پورت LAN و شبکه بی سیم وای فای برای اتصال به اینترنت و ... اشاره کرد که بسیار کابردی و مفید می باشند . تلویزیون هوشمند سامسونگ 32T5300 در کنار ویژگی های عالی و هوشمندی که دارد دارای طراحی زیبا و شیک نیز می باشد که به اتاق شما جلوه ای خاص و مدرن می بخشد . 

قابلیت Remote Access

قابلیت Remote Access در تلویزیون 32T5300

"تلویزیون سامسونگ 32T5300" قابلیت دسترسی از راه دور را دارد. این قابلیت در تلویزیون های گران قیمت سامسونگ وجود داشت اما سامسونگ تصمیم گرفت تلویزیون های سال 2020 خود را به این ویژگی مجهز کند. با این قابلیت می توانید از طریق تلویزیون به دستگاه هایی که از پروتکل پشتیبانی می کنند متصل شوید و کار خود را از طریق تلویزیون انجام دهید و آنها را کنترل کنید. برای مثال می توانید از طریق تلویزیون به کامپیوتر متصل شوید و صفحه نمایش کامپیوتر خود را در تلویزیون تماشا کنید و با اتصال موس و کیبورد به تلویزیون می توانید کارهای خود را روی تلویزیون انجام دهید.

* عملکرد دسترسی از راه دور ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تلویزیون و کامپیوتر باید به یک شبکه داخلی متصل باشند.

* قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش (آینه) فقط از ویندوز 10 پشتیبانی می کند.

* برای استفاده از قابلیت دسترسی از راه دور، باید حداقل نسخه Windows 7 Professional یا بالاتر را داشته باشید.

برای استفاده از Mac Remote Access، باید حداقل Mac OS X 10.5 یا بالاتر داشته باشید.

* برای اتصال تلویزیون به کامپیوتر از طریق دسترسی از راه دور، باید یک سری تنظیمات را در کامپیوتر انجام دهید.

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

پشتیبانی از AirPlay 2 شرکت اپل

AirPlay 2 یکی از سرویس های شرکت اپل می باشد. تلویزیون سامسونگ 32T5300 از این سرویس پشتیبانی می کند و شما می توانید محتوای دستگاه های Apple خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون SAMSUNG 32T5300 به اشتراک بگذارید و پخش کنید. شما می توانید فیلم ها، عکس ها و آهنگ های خود را از روی دستگاه هایی مانند iPad، iPhone و Mac روی تلویزیون سامسونگ خود پخش نمایید.

* این قابلیت ممکن است در زمان عرضه تلویزیون در دسترس نباید و در آینده توسط یک آپدیت به تلویزیون اضافه شود.

* قابلیت AirPlay 2 ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد.

* تصویر فقط برای درک بهتر موضوع می باشد و شبیه سازی شده است.

* رابط کاربری و امکانات سرویس AirPlay 2 با توجه به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد.

برخی ویژگی ها و عملیات هایی که توسط دستگاه های متصل به تلویزیون ارائه می شوند، ممکن است پشتیبانی نشوند یا به صورت محدود پشتیبانی شوند.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 32T5300 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 32T5300 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 14:56

تلویزیون سامسونگ 65BU8500 یکی از سری های تلویزیون های 2022 است که شاید بهترین انتخاب برای شما باشد، زیرا سامسونگ بهترین طراحی را با یک اپلیکیشن ترکیب کرده و این دستگاه گزینه ای عالی برای برآورده کردن انتظارات شما از یک تلویزیون هوشمند و مدرن است. به طور کلی تلویزیون های سامسونگ در سال 2022 از جمله محصولاتی بودند که خریداران تلویزیون را شگفت زده کردند، این تلویزیون ها با جدیدترین و برترین تکنولوژی ها، بهترین کیفیت را دارند و در واقع نسل جدید و ارتقا یافته از تلویزیون‌های قدیمی برند سامسونگ به شمار می‌روند.

تلویزیون 65BU8500 با صفحه نمایش 65 اینچی خود از نوع LED می باشد، یعنی می توانید با این تلویزیون با کیفیت ترین محتوا و جزئیات صوتی و تصویری را داشته باشید. Crystal Processor 4K تضمین می کند که تصاویر با وضوح 4K پردازش می شوند و این پردازنده شما را در تصاویر واقعی غرق می کند. صدا با تصویر همگام خواهد شد و با قدرت 20 وات خود به شما کمک می کند صدایی بلند و جامع در کنار تصاویر با کیفیت بالا بشنوید و از تماشای مطالب خود لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 65BU8500 ساخت 2022 میلادی

تلویزیون سامسونگ BU8500 از سیستم عامل تایزن برای آسان و سریع جستجوی محتوا استفاده می کند و با این سیستم عامل می توانید جدیدترین و متنوع ترین مطالب روز را دریافت کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای دستیار صوتی بیکسبی است که به شما امکان کنترل و تنظیم دستگاه را از راه دور می دهد. طراحی ظریف و مینیمال این تلویزیون یکی از مواردی است که نظر خریداران را به خود جلب خواهد کرد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و سدسته تلویزیون های 2022 مراجعه نمایید.

طراحی خاص، زیبا و چشم نواز در تلویزیون 2022 سامسونگ 65BU8500

هر ساله شاهد معرفی تلویزیون های جدید سامسونگ هستیم که تغییرات زیادی نسبت به سال های گذشته ایجاد کرده اند. یکی از بهترین ویژگی های این برند خوش نام، شایستگی بالای آن در ارائه بهترین طرح های مرتبط با تلویزیون است. در هنگام خرید تلویزیون همیشه به زیبایی ظاهری آن توجه می کند و سامسونگ با طراحی منحصر به فردی که ارائه می دهد قادر است توجه مصرف کنندگان را به تلویزیون های خود جلب کند. تلویزیون سامسونگ 65BU8500 طراحی بسیار شیکی دارد که زیبایی را به خانه شما می بخشد.

این تلویزیون با توجه به اینچ های تولید شده دارای پایه های متفاوتی است که بهتر است قبل از خرید به این موضوع توجه کنید. تلویزیون 65 اینچی از پایه باریکی بهره می برد که با وجود ظاهر باریک از دوام بسیار خوبی برخوردار است تا نمایشگر را به بهترین شکل ممکن نگه دارد. در واقع این پایه یکی از پایه های تخت است که از دو طرف به پشت پنل تلویزیون متصل می شود. جالب است بدانید که جداسازی پایه از پشت قاب ظاهری بسیار صاف و یکدست در پنل ایجاد می کند که قرار دادن تلویزیون کریستال سامسونگ 65BU8500 بر روی دیوار را به حرکتی عالی برای زیبایی بیرونی تبدیل می کند.

ضخامت بدنه تلویزیون سامسونگ بسیار کم است و این ضخامت کم نه تنها ظاهری شیک به تلویزیون می دهد، بلکه آن را بسیار سبک نیز می کند. این ضخامت کم عنوان AirSlim را در تلویزیون BU8500 به دست آورد که به نهایت ظرافت و باریکی اشاره دارد.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

لذت بردن از کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین بخش هاست که کیفیت تصویر عالی را برای نمایش انواع محتوا فراهم می کند. تلویزیون سامسونگ 65BU8500 با رزولوشن 4K قادر است جزئیات کامل تری از تصویر را به نمایش بگذارد. در واقع این رزولوشن همان تراکم بالایی است که در پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایش وجود دارد و این تراکم قادر خواهد بود رزولوشن منحصر به فردی ایجاد کند. به طور کلی تلویزیون با افزایش پیکسل های کامپوزیت می تواند جزئیات بیشتری را در تصاویر نمایش دهد و در نهایت وضوح بهتری را برای بیننده ارائه دهد.

سامسونگ با گنجاندن 65BU8500 در خط تولید کریستال، توانسته وضوحی فراتر از مدل های معمولی 4K به این تلویزیون بدهد. تلویزیون‌های کریستال سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Dynamic Crystal Color هستند که می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را روی صفحه نمایش دهند. این فناوری رنگ های واقعی خیره کننده را بازتولید می کند تا بتوانید جزئیات تصاویر را با وضوح کامل ببینید.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری رنگ‌های دینامیک کریستال سطح جدیدی از نمایش با محتوا را ایجاد می‌کند تا تصاویر را در ایده‌آل‌ترین حالت با طیف وسیعی از رنگ‌ها نمایش دهد. در واقع این فناوری با افزایش وسعت رنگ تلویزیون 2022 سامسونگ 65BU8500 باعث افزایش وسعت رنگ شده و حالت نمایش واقعی را برای نمایش تصاویر نزدیک به بیننده ارائه می دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K اوج جزئیات را به شما می دهد که می تواند در تصاویر نمایش داده شود. این پردازنده با توانایی بالای خود در تشخیص رنگ ها و سایه ها می تواند تمامی قسمت های مختلف تصویر را به صورت جداگانه تقویت کرده و سطح نمایش منحصر به فردی را در تلویزیون 4K سامسونگ 65BU8500 ارائه دهد. پردازنده Crystal Processor 4K قادر است محتوای 4K را به ایده آل ترین حالت نمایش دهد و طیف وسیعی از جزئیات و رنگ ها را بر روی صفحه نمایش ثبت کند.

این پردازنده همچنین توانایی بهبود رنگ و کنتراست را برای محتوای با وضوح کمتر دارد، بنابراین می توانید محتوای با کیفیت پایین را با وضوح تقریباً 4K تماشا کنید. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بدون در نظر گرفتن نوع محتوا، قابلیت بهبود وضوح را دارد تا تمامی محتوای قابل نمایش در تلویزیون سامسونگ 65BU8500 را با بالاترین سطح کیفیت برای بیننده نمایش دهد.

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون 65BU8500

سایر ویژگی های تصویر تلویزیون 65BU8500

  • * تلویزیون 65 اینچ سامسونگ BU8500 از فناوری HDR استفاده می کند. این فناوری روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات واضح را حتی در فریم های تاریک ارائه می دهد. به عبارت دیگر، فناوری HDR قادر است رنگ و روشنایی هر فریم تصویر را برای افزایش وضوح تنظیم کند. تلویزیون 65BU8500 از فرمت HLG استفاده می کند و فرمت HDR10 + نیز پشتیبانی می شود تا محتوایی با این فرمت به بیننده به بهترین شکل ممکن بر روی صفحه تلویزیون نمایش داده شود.

 

  • * فناوری Contrast Enhancer یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است که تجربه بصری متفاوت و زیبایی را در اختیار بیننده قرار می دهد. این فناوری می تواند به طور خودکار عمق تصویر واقعی را با وضوح عالی با تنظیم خودکار کنتراست تصویر ارائه دهد. Mega Contrast نیز یکی از ویژگی هایی است که در 65BU8500 برای بهبود کنتراست استفاده شده است.

 

  • * صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 65BU8500 دارای فناوری UHD Dimming است. این فناوری در زمینه نوردهی پس زمینه فعال است و دارای نقاط عریض برای اطمینان از نوردهی کامل صفحه است. در واقع، UHD Dimming یک فناوری نور پس‌زمینه است که روشنایی بی‌نظیر تصویر را ارائه می‌کند.

 

  • * تشخیص روشنایی یکی از ویژگی های منحصر به فرد بخش نوردهی است که تشخیص روشنایی را برای اطمینان از بهترین روشنایی روی صفحه نمایش فراهم می کند.

تکنولوژی Motion Xcelerator

به دلیل سرعت بالای حرکت کادر در برخی از صحنه های فیلم های اکشن، بازی های ورزشی و بازی های آنلاین، پدیده ای به نام «شبح» رخ می دهد. این پدیده به معنای محو شدن پشت صحنه تصاویر پرسرعت است که منجر به حذف برخی فریم های تصاویر می شود که منجر به از بین رفتن جزئیات محتوای بازی و سایر محتواها می شود. سامسونگ برای جلوگیری از این امر از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون هوشمند سامسونگ 65BU8500 استفاده می کند. در واقع فناوری Motion Xcelerator در قسمت هایی از تصویر که امکان تار شدن صفحه وجود دارد، برخی فریم های خودکار ایجاد می کند و در نتیجه تصاویر بدون محو شدن در حرکت صاف می شود. Motion Xcelerator تجربه شگفت انگیزی را با محتوای سریع به شما می دهد.

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 65BU8500

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 65BU8500

قبلا قیمت تلویزیون ها در مدل های گیمینگ بسیار بیشتر از مدل های معمولی بود و فقط تلویزیون های رده بالا دارای ویژگی های بازی بودند. "تلویزیون سامسونگ 65BU8500" تاخیر ورودی بسیار کمی دارد که انتقال محتوای بازی از کنسول های بازی به صفحه نمایش را بسیار آسان می کند. در واقع تلویزیون با بهره گیری از تاخیر اندک ورودی، قادر است محتوای بازی را با سرعت بسیار بالایی نمایش دهد تا قطع شدن حرکت تصاویر منجر به از بین رفتن جزئیات بازی نشود.

علاوه بر این، سامسونگ از قابلیت Auto Low Latency mode (ALLM) بهره می برد که به طور خودکار اتصال کنسول های بازی به تلویزیون را تشخیص می دهد. این قابلیت قادر است با تشخیص اتصال روی کنسول، حالت بازی را فعال کند تا از کوچکترین تاخیر در تایپ استفاده کند. با این ویژگی می توانید از حداکثر سرعت تلویزیون BU8500 سامسونگ سایز 65 ابنچ در حالت بازی لذت ببرید.

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

چندین معیار مهم در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد که بر اساس آن، بسته به سلیقه مصرف کنندگان، این اقلام نسبت به یکدیگر اولویت متفاوتی دارند. برای بسیاری از خریداران یکی از این معیارها لذت بردن از صدای بلند است. سامسونگ در تلویزیون فورکی 65BU8500 از سیستم صوتی متشکل از 2 بلندگوی قدرتمند که هر کدام 10 وات قدرت صوتی دارند استفاده می کند. مجموع توان خروجی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ 20 وات است که دارای ولوم متعادلی است.

علاوه بر صدای مناسب، بهترین قابلیت های صوتی برای حذف نویز صدا و وضوح پخش خوب را دارا می باشد. Dolby Digital Plus یکی از بهترین ویژگی های بخش صوتی تلویزیون سامسونگ 65BU8500 است و با ارائه صدایی بلند می تواند تجربه تماشای فیلم متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

OTS Lite قادر به ارائه صدای مناسب با قابلیت تشخیص اجسام در تصویر است تا اثر واقعی بازتولید صدا داشته باشد. اگر می خواهید تلویزیون را به ساندبار متصل کنید، عملکرد Q-Symphony یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت، صدای موسیقی متن به صورت کاملا هوشمند با صدای تلویزیون همگام شده و هیچ تاخیری در پخش صدا وجود نخواهد داشت. در واقع Q-Symphony نه تنها می تواند صدای تلویزیون را تقویت کند، بلکه می تواند صدای فراگیر را با ساندبار ال ای دی سامسونگ 65BU8500 ایجاد کند. با این تلویزیون زیبا از صدای بهینه و سه بعدی لذت ببرید.

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

در تلویزیون های 2022 سامسونگ شاهد استفاده از سیستم عامل هوشمند تایزن بودیم که بیش از هر زمان دیگری پیشرفته شده است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری Smart Hub است که منوی کاربری بسیار روان و سریعی را ارائه می دهد. رابط Smart Hub با منوی ساده‌اش دسترسی به قسمت‌های مختلف تلویزیون سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و سرعت پاسخگویی بی‌نظیری را برای اجرای دستورات شما فراهم می‌کند. سیستم عامل تایزن با رابط Smart Hub کاوش محتوای موجود با تلویزیون سامسونگ 65BU8500 سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و یک بسته کاملاً سازمان‌یافته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سیستم عامل همچنین به شما امکان می دهد فروشگاه محتوای سامسونگ خود را سفارشی کنید تا بتوانید موارد دلخواه خود را اضافه کنید. تلویزیون سامسونگ به شما دسترسی گسترده ای برای دانلود برنامه های مختلف می دهد و همچنین می توانید از مرورگر وب آن به محتوای وب دسترسی داشته باشید. Samsung TV Plus در تی وی 65BU8500 یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون است که طیف کاملی از سرگرمی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر داشتن یک تلویزیون با کیفیت برای تماشای فیلم، به طیف وسیعی از برنامه ها نیز دسترسی داشته باشید.

SmartThings در تلویزیون 65BU8500

سامسونگ با یک حرکت هوشمندانه تمایل مصرف کنندگان به خرید محصولات هوشمند این برند را افزایش داده است. بسیاری از محصولات جدید و بهبود یافته سامسونگ از برنامه SmartThings پشتیبانی می کنند. این برنامه امکان اتصال قدرتمند بین دستگاه های سامسونگ را فراهم می کند. 65BU8500 یکی از تلویزیون هایی است که نه تنها از این قابلیت پشتیبانی می کند، بلکه قابلیت دانلود آن را نیز دارد تا بتوانید تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ در منزل خود را با تلویزیون کنترل کنید. البته این اتصال نیازمند پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings در سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ است. با اتصال به دستگاه های دیگر قادر خواهید بود بسیاری از ویژگی های مرتبط تلویزیون سامسونگ خود را کنترل کرده و یک اتصال هوشمند و کاربردی داشته باشید.

ریموت کنترل جدید و منحصر به فرد سامسونگ 65BU8500

ریموت کنترل جدید و منحصر به فرد سامسونگ 65BU8500

سامسونگ نیز در سال 2022 با تلویزیون های جدید خود تغییراتی در ریموت کنترل های خود ایجاد کرده است و این نوع از ریموت کنترل ها که برای تلویزیون طراحی شده اند برای افراد دوستدار محیط زیست بسیار مناسب هستند. ریموت کنترل تلویزیون SAMSUNG 65NU8500 از نوع SolarCell بوده و برای کارکردن نیازی به باتری ندارد و پشت آن پنل خورشیدی قرار دارد که با نور خورشید شارژ می شود و نیازی به خرید مداوم باتری نخواهید داشت. ریموت کنترل دارای یک میکروفون داخلی است که می توان از آن برای استفاده از دستیار صوتی استفاده کرد.

تنها با چند دکمه یا صدای خود، می توانید به راحتی تلویزیون خود را از راه دور کنترل کنید و یک تلویزیون محبوب داشته باشید که با وجود طراحی کنترل از راه دور SolarCell، در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

سایر ویژگی های موثر تلویزیون سامسونگ 65BU8500

سایر ویژگی های موثر تلویزیون سامسونگ 65BU8500

با تلویزیون سامسونگ 65BU8500 خود، می‌توانید از تماس‌های ویدیویی دلپذیر و باکیفیت با دوستان خود لذت ببرید و از تماشای راحت از راه دور با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی تلویزیون لذت ببرید. از برنامه Google Duo برای برقراری تماس ویدیویی استفاده کنید و عزیزان خود را با وضوح کامل ببینید. برای تماس های ویدیویی، دوربین الزامی است، می توانید از دوربین گوشی استفاده کنید یا با خرید دوربین Slim Fit مجزای سامسونگ، تماس های ویدیویی بی نقصی برقرار کنید.

کنترل تلویزیون ها با دستیار صوتی و صوتی یکی از مواردی است که هوشمندی دستگاه را نشان می دهد و با کمک دستیار صوتی بیکسبی تعبیه شده در تلویزیون اسمارت سامسونگ 65BU8500 می توان تلویزیون خود را از راه دور و به صورت صوتی و به صورت های مختلف کنترل کرد. موارد به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. تلویزیون 65BU8500 سامسونگ همه چیز مورد نیاز شما را دارد، بنابراین بهترین انتخاب برای خرید و اتمام خانه است.

قیمت تلویزیون سامسونگ 65BU8500 در این صفحه قابل مشاهده است و شما می توانید درباره ضمانت اصالت کالا، قیمت ارزان آن و داشتن گارانتی (یا بدون گارانتی بودن محصول) مطالعه کرده و آن را از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به تلویزیون بهتری احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 65BU9000 بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و سریال و استفاده معمولی هستید، می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ 65AU7002 اقدام کنید.

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 65BU8500 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 65BU8500 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 19:43

تلویزیون سامسونگ 55BU8500 یکی از محصولات سری 2022 سامسونگ می باشد که به دلیل ویژگی های مفید و کیفیت تصویر عالی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران می باشد. مدل 2020 که با نام TU8500 نیز شناخته می شود، یکی از پرطرفدارترین تلویزیون های سامسونگ بود. اینها دلایلی است که مدل پیشرفته و ارتقا یافته که همان BU8500 است، که نقطه برجسته سری تلویزیون های کریستالی سامسونگ است.

تلویزیون های کریستال در رده پایین تری نسبت به مدل های کیولد قرار می گیرند، اما همچنان کیفیت تصویر عالی دارند. وضوح تلویزیون 55BU8500 سامسونگ 4K است و از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بهره می برد. این تلویزیون همچنین از فناوری هایی مانند Mega Contrast و HDR10 + برای وضوح تصویر بهتر پشتیبانی می کند. به طور کلی، کیفیت تصویر عالی در تلویزیون سامسونگ شما وجود دارد تا بتوانید از تماشای فیلم در تلویزیون خود لذت ببرید.

تلویزیون سامسونگ 55BU8500 ساخت 2021

صدای خروجی از تلویزیون 20 وات است و با فناوری هایی مانند Dolby Digital Plus تقویت می شود. سامسونگ از سیستم عامل تایزن برای ارائه بهترین رابط کاربری به همراه طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند مانند دستیار صوتی بیکسبی و گوگل استفاده می کند تا بیشترین بهره را از آن ببرد. برای دریافت جامع ترین اطلاعات در مورد تلویزیون هوشمند سامسونگ 55BU8500 با ما همراه باشید.

طراحی خاص، زیبا و چشم نواز

هر ساله شاهد معرفی تلویزیون های جدید سامسونگ هستیم که تغییرات زیادی نسبت به سال های گذشته ایجاد کرده اند. یکی از بهترین ویژگی هایی که به این برند معروف اختصاص داده شده، شایستگی بالای آن در ارائه بهترین طرح های مرتبط با تلویزیون است. در هنگام خرید تلویزیون همیشه به زیبایی ظاهری آن توجه می کند و سامسونگ با طراحی منحصر به فردی که ارائه می دهد قادر است توجه مصرف کنندگان را به تلویزیون های خود جلب کند. تلویزیون سامسونگ 55BU8500 طراحی بسیار شیکی دارد که زیبایی را به خانه شما می بخشد.

این تلویزیون با توجه به اینچ های تولید شده دارای پایه های متفاوتی است که بهتر است قبل از خرید به این موضوع توجه کنید. تلویزیون 55 اینچی از پایه باریکی بهره می برد که با وجود ظاهر باریک از دوام بسیار خوبی برخوردار است تا نمایشگر را به بهترین شکل ممکن نگه دارد. در واقع این پایه یکی از پایه های تخت است که از دو طرف به پشت پنل تلویزیون متصل می شود. جالب است بدانید که جداسازی پایه از پشت قاب ظاهری بسیار صاف و یکدست در پنل ایجاد می کند که قرار دادن تلویزیون سامسونگ BU8500 بر روی دیوار را به حرکتی عالی برای برخورداری از اوج زیبایی تبدیل می کند.

ضخامت بدنه تلویزیون سامسونگ بسیار کم است و این ضخامت کم نه تنها ظاهری شیک به تلویزیون می دهد، بلکه آن را بسیار سبک نیز می کند. این ضخامت کم، عنوان AirSlim را در تلویزیون کریستال سامسونگ 55BU8500 برای او به ارمغان آورد که به نهایت ظرافت و باریکی اشاره دارد.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری کریستال در تلویزیون سامسونگ 55BU8500

لذت بردن از کیفیت تصویر 4K یکی از بهترین بخش هاست که کیفیت تصویر عالی را برای نمایش انواع محتوا فراهم می کند. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ BU8500 قادر به نمایش جزئیات کامل تری از تصویر است. در واقع این رزولوشن همان تراکم بالایی است که در پیکسل های تشکیل دهنده صفحه نمایش وجود دارد و این تراکم قادر خواهد بود رزولوشن منحصر به فردی ایجاد کند. به طور کلی تلویزیون با افزایش پیکسل های کامپوزیت می تواند جزئیات بیشتری را در تصاویر نمایش دهد و در نهایت وضوح بهتری را برای بیننده ارائه دهد.

سامسونگ با معرفی تلویزیون BU8500 در خط تولید کریستال، توانسته وضوحی فراتر از مدل های معمولی 4K به این تلویزیون بدهد. تلویزیون‌های کریستال سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند Dynamic Crystal Color هستند که می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را روی صفحه نمایش دهند. این فناوری رنگ های واقعی خیره کننده را بازتولید می کند تا بتوانید جزئیات تصاویر را با وضوح کامل ببینید.

ترکیب رزولوشن 4K با فناوری رنگ‌های دینامیک کریستال سطح جدیدی از نمایش با محتوا را ایجاد می‌کند تا تصاویر را در ایده‌آل‌ترین حالت با طیف وسیعی از رنگ‌ها نمایش دهد. در واقع این فناوری با افزایش گستره رنگی تلویزیون سامسونگ 55BU8500 وسعت رنگ را افزایش داده و حالت نمایش واقعی را برای نمایش تصاویر نزدیک به بیننده ارائه می دهد.

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K در تلویزیون 55BU8500

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K اوج جزئیات را در تصاویر به شما نمایش می دهد. این پردازنده با توانایی بالای خود در تشخیص رنگ ها و سایه ها می تواند تمامی قسمت های مختلف تصویر را به صورت جداگانه بهبود بخشد و سطح نمایش منحصر به فردی را در تلویزیون 4K سامسونگ 55BU8500 ارائه دهد. پردازنده Crystal Processor 4K قادر است محتوای 4K را به ایده آل ترین حالت نمایش دهد و طیف وسیعی از جزئیات و رنگ ها را بر روی صفحه نمایش ثبت کند.

این پردازنده همچنین توانایی بهبود رنگ و کنتراست را برای محتوای با وضوح کمتر دارد، بنابراین می توانید محتوای با کیفیت پایین را با وضوح تقریباً 4K تماشا کنید. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K بدون در نظر گرفتن نوع محتوا، قابلیت بهبود وضوح را دارد تا تمامی محتوای قابل نمایش در تلویزیون سامسونگ 55BU8500 را با بالاترین سطح کیفیت برای بیننده نمایش دهد.

سایر ویژگی ها تلویزیون تصویر 55BU8500

سایر ویژگی ها تلویزیون تصویر 55BU8500

  • * تلویزیون سامسونگ 55BU8500 از فناوری HDR استفاده می کند. این فناوری روشنایی صفحه را بهبود می بخشد و طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات واضح را حتی در فریم های تاریک ارائه می دهد. به عبارت دیگر، فناوری HDR قادر است رنگ و روشنایی هر فریم تصویر را برای افزایش وضوح تنظیم کند. تلویزیون 2022 سامسونگ 55BU8500 از فرمت HLG استفاده می کند و فرمت HDR10 + نیز پشتیبانی می شود، بنابراین محتوای با این فرمت را می توان به بهترین شکل روی صفحه تلویزیون به بیننده نشان داد.

 

  • * فناوری Contrast Enhancer یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است که تجربه بصری متفاوت و زیبایی را در اختیار بیننده قرار می دهد. این فناوری می تواند به طور خودکار عمق تصویر واقعی را با وضوح عالی با تنظیم خودکار کنتراست تصویر ارائه دهد. Mega Contrast نیز یکی از ویژگی هایی است که در ال ای دی سامسونگ 55BU8500 برای بهبود کنتراست استفاده شده است.

 

  • * صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 55BU8500 دارای فناوری UHD Dimming است. این فناوری در زمینه نوردهی پس زمینه فعال است و دارای نقاط عریض برای اطمینان از نوردهی کامل صفحه است. در واقع، UHD Dimming یک فناوری نور پس‌زمینه است که روشنایی بی‌نظیر تصویر را ارائه می دهد.

 

  • * تشخیص روشنایی یکی از ویژگی های منحصر به فرد بخش نوردهی است که تشخیص روشنایی را برای اطمینان از بهترین روشنایی روی صفحه نمایش فراهم می کند.

تکنولوژی Motion Xcelerator

به دلیل سرعت بالای حرکت کادر در برخی از صحنه های فیلم های اکشن، بازی های ورزشی و بازی های آنلاین، پدیده ای به نام «شبح» رخ می دهد. این پدیده به معنای محو شدن پشت صحنه تصاویر پرسرعت است که منجر به حذف برخی فریم های تصاویر می شود که منجر به از بین رفتن جزئیات محتوای بازی و سایر محتواها می شود. سامسونگ برای جلوگیری از این امر از فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون سامسونگ 55BU8500 استفاده می کند. در واقع فناوری Motion Xcelerator در قسمت هایی از تصویر که امکان تار شدن صفحه وجود دارد، برخی فریم های خودکار ایجاد می کند و در نتیجه تصاویر بدون محو شدن در حرکت صاف می شود. Motion Xcelerator تجربه شگفت انگیزی را با محتوای سریع به شما می دهد.

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 55BU8500

تجربه بازی هیجان انگیز با تلویزیون 55BU8500

قبلا قیمت تلویزیون ها در مدل های گیمینگ بسیار بیشتر از مدل های معمولی بود و فقط تلویزیون های رده بالا دارای ویژگی های بازی بودند. تلویزیون BU8500 سامسونگ سایز 55 اینچ تاخیر ورودی بسیار کمی دارد که انتقال محتوای بازی از کنسول های بازی به صفحه نمایش را بسیار آسان می کند. در واقع تلویزیون با بهره گیری از تاخیر اندک ورودی، قادر است محتوای بازی را با سرعت بسیار بالایی نمایش دهد تا قطع شدن حرکت تصاویر منجر به از بین رفتن جزئیات بازی نشود.

علاوه بر این، سامسونگ از قابلیت Auto Low Latency mode (ALLM) بهره می برد که به طور خودکار اتصال کنسول های بازی به تلویزیون را تشخیص می دهد. این قابلیت قادر است با تشخیص اتصال روی کنسول، حالت بازی را فعال کند تا از کوچکترین تاخیر در تایپ استفاده کند. با این ویژگی می توانید از حداکثر سرعت تلویزیون سامسونگ 55BU8500 در حالت بازی لذت ببرید.

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

صدای رسا و فراگیر، هماهنگ با تصویر

چندین معیار مهم در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد که بر اساس آن، بسته به سلیقه مصرف کنندگان، این اقلام نسبت به یکدیگر اولویت متفاوتی دارند. برای بسیاری از خریداران یکی از این معیارها لذت بردن از صدای بلند است. تلویزیون سامسونگ 55BU8500 از سیستم صوتی متشکل از 2 بلندگوی قدرتمند هر کدام با توان 10 وات بهره می برد. مجموع توان خروجی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 20 وات می باشد که دارای ولوم متعادلی است.

علاوه بر صدای مناسب، بهترین قابلیت های صوتی برای حذف نویز صدا و وضوح پخش خوب را دارا می باشد. Dolby Digital Plus یکی از بهترین ویژگی های بخش صوتی تلویزیون SAMSUNG 55BU8500 است و با ارائه صدای بلند می تواند تجربه متفاوتی را هنگام تماشای فیلم در تلویزیون به شما ارائه دهد.

OTS Lite قادر به ارائه صدای مناسب با قابلیت تشخیص اجسام در تصویر است تا اثر واقعی بازتولید صدا داشته باشد. اگر می خواهید تلویزیون را به ساندبار متصل کنید، عملکرد Q-Symphony یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت، صدای موسیقی متن به صورت کاملا هوشمند با صدای تلویزیون همگام شده و هیچ تاخیری در پخش صدا وجود نخواهد داشت. در واقع Q-Symphony نه تنها می تواند صدای تلویزیون را تقویت کند، بلکه می تواند صدای فراگیر را با موسیقی تلویزیون اسمارت سامسونگ 55BU8500 ایجاد کند. با این تلویزیون زیبا از صدای بهینه و سه بعدی لذت ببرید.

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

رابط Smart Hub و دنیای ویژگی ها

در تلویزیون های 2022 سامسونگ شاهد استفاده از سیستم عامل هوشمند تایزن بودیم که بیش از هر زمان دیگری پیشرفته شده است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری Smart Hub است که منوی کاربری بسیار روان و سریعی را ارائه می دهد. رابط Smart Hub با منوی ساده‌اش دسترسی به قسمت‌های مختلف تلویزیون سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و سرعت پاسخگویی بی‌نظیری را برای اجرای دستورات شما فراهم می‌کند. سیستم عامل تایزن با رابط Smart Hub کاوش محتوای موجود با تلویزیون سامسونگ 55BU8500 سامسونگ را بسیار آسان‌تر می‌کند و بسته‌ای کاملاً سازمان‌یافته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سیستم عامل همچنین به شما امکان می دهد فروشگاه محتوای سامسونگ خود را سفارشی کنید تا بتوانید موارد دلخواه خود را اضافه کنید. تلویزیون سامسونگ به شما دسترسی گسترده ای برای دانلود برنامه های مختلف می دهد و همچنین می توانید از مرورگر وب آن به محتوای وب دسترسی داشته باشید. Samsung TV Plus در تی وی سامسونگ 55BU8500 یکی از ویژگی های جذاب تلویزیون سامسونگ است که طیف کاملی از سرگرمی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر داشتن تلویزیونی با کیفیت برای تماشای فیلم، به طیف وسیعی از برنامه ها نیز دسترسی داشته باشید.

SmartThings در تلویزیون سامسونگ 55BU8500

سامسونگ با یک حرکت هوشمندانه تمایل مصرف کنندگان به خرید محصولات هوشمند این برند را افزایش داده است. بسیاری از محصولات جدید و بهبود یافته سامسونگ از برنامه SmartThings پشتیبانی می کنند. این برنامه امکان اتصال قدرتمند بین دستگاه های سامسونگ را فراهم می کند. تلویزیون فورکی سامسونگ 55BU8500 یکی از تلویزیون هایی است که نه تنها از این قابلیت پشتیبانی می کند، بلکه قابلیت دانلود آن را نیز دارد تا بتوانید تمامی دستگاه های هوشمند سامسونگ در منزل خود را با تلویزیون کنترل کنید. البته این اتصال نیازمند پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings در سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ است. با اتصال به دستگاه های دیگر قادر خواهید بود بسیاری از ویژگی های مرتبط تلویزیون سامسونگ خود را کنترل کرده و یک اتصال هوشمند و کاربردی داشته باشید.

امکان برقراری تماس روی صفحه نمایش 55 اینچی!

امکان برقراری تماس روی صفحه نمایش 55 اینچ BU8500

سامسونگ تماس تصویری را در بسیاری از تلویزیون های جدید خود معرفی کرده است. در واقع همراه با یک برنامه ویژه به نام Google Duo است که می توانید با نصب آن بر روی "تلویزیون سامسونگ 55BU8500" با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت این تلویزیون تماس تصویری برقرار کنید. البته به یک دوربین تماس تصویری نیز نیاز خواهید داشت که سامسونگ برای این تماس تصویری دوربین Slim Fit سامسونگ را ارائه کرده است. این دوربین با تلویزیون های این برند سازگاری کامل دارد و می توانید با خرید آن از طریق تلویزیون با دوستان خود تماس بگیرید. علاوه بر این، با اتصال به گوشی سامسونگ می توانید از دوربین آن برای برقراری تماس تصویری با تلویزیون سامسونگ استفاده کنید.

سایر ویژگی های تلویزیون BU8500 سامسونگ سایز 55 اینچ

سایر ویژگی های تلویزیون BU8500 سامسونگ سایز 55 اینچ

این تلویزیون سامسونگ از دستیار صوتی داخلی بیکسبی استفاده می کند تا بتوانید تلویزیون خود را با صدا کنترل کنید. البته بسته به منطقه مونتاژ تلویزیون، دستیار صوتی گوگل به صورت داخلی نیز پشتیبانی می شود، بنابراین دسترسی صوتی آسانی دارید.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ BU8500 سایز 55 اینچ از نوع جدید SolarCell است که با پنل خورشیدی کار می کند و نیازی به باتری ندارد. این کنترل از راه دور هوشمند به شما امکان دسترسی به انواع ویژگی های سامسونگ را می دهد. ریموت کنترل هوشمند کاملاً سازگار با محیط زیست است و دارای میکروفون داخلی است، بنابراین می توانید از دستیارهای صوتی برای کنترل صدای تلویزیون در این تلویزیون 55 اینچی سامسونگ نهایت استفاده را ببرید.

تلویزیون 55BU8000 سامسونگ نیز یکی از مدل های سری کریستال سامسونگ است که قیمت پایین تری نسبت به این تلویزیون دارد و در برخی موارد امکانات کمتری را ارائه می دهد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55BU8500 در این صفحه قابل مشاهده است و شما می توانید درباره ضمانت اصالت کالا، قیمت ارزان آن و داشتن گارانتی (یا بدون گارانتی بودن محصول) مطالعه کرده و آن را از فروشگاه ما خریداری کنید. اگر به تلویزیون بهتری نیاز دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سامسونگ 55BU9000 بروید. اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و استفاده معمولی هستید، می توانید نسبت به خرید تلویزیون سامسونگ 55AU7002 اقدام کنید. 

نظر شما در مورد تلویزیون سامسونگ 55BU8500 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ 55BU8500 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 17:46

شرکت ال‌ جی دارای سابقه ای بسیار زیادی در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند دارد متخصصان و طراحان این شرکت تمام سعی و تلاش خود را دارند که به منظور رضایت هرچه بیشتر مشتریان، هر ساله محصولاتی با کیفیت و با.دوام را به بازار عرضه کنند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید شده است می توان به تلویزیون ال جی 65NANO90 اشاره داشت.

در این مطلب قصد داریم به اندازه ۶۵ اینچ این دستگاه را که به اختصار 65NANO90 نامیده می شود، مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌های آن را برای شما تشریح کنیم. تلویزیون 65NANO90 طراحی بسیار شیک و زیبای میباشد و از ضخامت بسیار کمی برخوردار است همین امر سبب می‌شود تا این تلویزیون آراستگی ظاهری دکوراسیون منزل را تا حد بسیار زیادی زیباتر جلوه دهد و همچنین می توان این تلویزیون را در صورت نیاز بر روی دیوار نصب نمود.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 65NANO90 ساخت 2021

تلویزیون ال جی 65NANO90 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است. در رابطه با کیفیت صدای این مدل نیز می توان به این نکته اشاره کرد که صدا را به صورت رسا به گوش مخاطب می رساند و وضوح بسیار خوبی دارد که برای این منظور از توان صوتی ۴۰ وات در خروجی استفاده شده است. تلویزیون ال جی NANO90 حاوی یک مرورگر وب می باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از این مرورگر در اینترنت به وب گردی پرداخته و محتوای مورد نیاز خود در اینترنت را جستجو کند.

سیستم عامل WebOs از جمله سیستم عامل های بسیار محبوب در میان فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...

ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 18:46

محصولات ال جی از جمله محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد و در میان خریداران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. از بهترین و مجرب ترین متخصصان برای طراحی تلویزیون های هوشمند خود استفاده می‌کند که تا حد بسیار زیادی بتواند موجب رضایتمندی مشتریان خود شود. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند تولید گردیده است می‌توان به تلویزیون ال جی 55NANO90 اشاره داشت که این مدل در اندازه ها و سایز های متفاوتی طراحی گردیده است.

در این مطلب قصد داریم اندازه 55 اینچ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان به صورت کامل تشریح کنیم. تلویزیون 55NANO90 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K می باشد. این تلویزیون برای استفاده های معمولی و همچنین علاقه مندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی گزینه بسیار مناسب می باشد.

چرا که این مدل دارای پورت HDMI2.1 می باشد و همچنین از فناوری ALLM جهت کاهش تاخیر ورودی و از VRR دقت و شفافیت اجرای بازی در تلویزیون استفاده می شود. این مدل همچنین دارای حالت Hotel Mode می باشد که می تواند در مراکز تجاری مورد استفاده قرار گیرد. در تلویزیون ال جی NANO90 برای پردازش هرچه بهتر تصاویر از یک پردازشگر بسیار قدرتمند استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلفی می تواند به بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصاویر کمک شایانی کند‌.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55NANO90 ساخت 2021

تلویزیون ال جی 55NANO90 از کیفیت بسیار قدرتمندی برخوردار می‌باشد و صدا را با وضوح بسیار فوق العاده در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد که برای این منظور از توان صوتی 40 وات در خروجی استفاده شده است. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در رابطه با طراحی تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO90 نیز می‌توان گفت که از ظرافت و زیبایی بسیار خاصی برخوردار می باشد و با هرگونه دکوراسیون منزلی قابلیت سازگاری دارد و همچنین به سادگی می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد که در این صورت از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده می‌شود. برای اتصال سایر دستگاه ها مانند فلش مموری یا هارد اکسترنال نیز می توان از درگاه USB استفاده کرد. 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO90

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO90

کیفیت تصویر مهمترین فاکتور یک تلویزیون می باشد که هنگام خرید با وسواس بسیار زیادی توسط مشتری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت رضایت از کیفیت تصویر مشتری به سراغ بررسی سایر مشخصات خواهد رفت. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون‌های هوشمند تمام سعی و تلاش خود را دارند که از بروزترین و جدیدترین تکنولوژی ها جهت رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود استفاده کنند.

تلویزیون ال جی 55NANO90 برای اینکه به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است. در رابطه با این فناوری می توان گفت که نانوسل از ذرات نانو برای تولید رنگ استفاده می کند و در واقع با استفاده از این فناوری رنگ های بسیار طبیعی تری تولید می شود.

می تواند رنگ های بسیار خالصی را تولید کند و یک تلویزیون اگر توانایی نمایش رنگهای RGB را به صورت کامل و خالص داشته باشد می تواند تصاویر بسیار باکیفیت تری را در خروجی به نمایش بگذارد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون به صورت 4K می باشد و همچنین رزولوشن تصویر آن 2160*3840 پیکسل می باشد این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در اختیار مخاطب قرار دهد.

پنلی که برای تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی NANO90 استفاده شده است از نوع IPS می‌باشد و این تلویزیون همچنین زاویه دید گستره ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد به این مفهوم که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند.

این محصول برای اینکه بتواند طیف رنگی بسیار گسترده‌ای را در خروجی نمایش دهد از فناوری Nano Color  و Billion Rich Colors استفاده شده است که با استفاده از فناوری Billion Rich Colors تا حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد. برای بهبود کنتراست تصاویر ارائه شده در تلویزیون نیز از فناوری‌های Full Array Dimming و LG Local Contrast استفاده شده است. 

Filmmaker Mode در تلویزیون نانو 90

Filmmaker Mode در تلویزیون نانو 90

تلویزیون ال‌جی 55NANO90 دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون‌های معمولی، ممکن است هنگام تماشای محتوای HDR، کمی کاهش کیفیت تصویر را تجربه کنید. اما به لطف فناوری به کار رفته در تلویزیون ال جی نانو 90 و در دسترس بودن حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان مد نظر داشتند، خواهید دید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. برخی از ویژگی های تلویزیون را غیرفعال می کند تا بتوانید صحنه های متحرک را طبیعی تر تماشا کنید. به این ترتیب صحنه های سینمایی را به طور کامل خواهید دید و احساس حضور در سینما را تجربه خواهید کرد. در حالت Filmmaker همه چیز طبیعی تر و سینمایی تر است.

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 55NANO90

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 55NANO90

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO90 دارای طراحی زیبا و کاربردی است .که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.این تلویزیون دارای ضخامت کم است که بسیار برای  نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی با نصب تلوزیون روی دیوار طراحی و دکوراسیون زیبایی یکی را به منزل شما م دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Art Gallery است که هنگام خاموش بودن تلویزیون شما را به یک قاب هنری زیبا تبدیل میکند.

حاشیه باریک  تلویزیون ال جی 55NANO90 ازحواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان جلوگیری می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای پایه در دوطرف تلویزیون است که شما می توانید ان را روی میزقرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر α7 Gen4 Processor 4K

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ نانوسل ال جی NANO90

استفاده از پردازش گری این قابلیت را به تلویزیون می دهد که بتواند جنبه های مختلف خود از جمله کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

در تلویزیون NANO90 ال جی سایز 55 اینچ از پردازشگر قدرتمند α7 Gen4 Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است می تواند فریم به فریم تصاویر را پردازش کرده و بعد از اینکه کیفیت را بهبود داد، تصاویر را  خروجی نمایش دهد.

از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است، 4K Upscaling نام دارد که با استفاده از این فناوری در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوبی باشد، کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و نیازی نیست کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچ گونه نگرانی داشته باشد و خروجی همواره با بالاترین استاندارد ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از فناوری هایی که با استفاده از این پردازشگر در تلویزیون ال جی 55NANO90 پیاده سازی شده است، AI Brightness Control نام دارد که با استفاده از این قابلیت میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار تشخیص داده میشود و نوری که از صفحه نمایش به کاربر منتقل می شود، متناسب با میزان نور محیط می باشد.

برای نمونه در صورتی که کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک باشد میزان نور صفحه نمایش تا حد مشخصی کاهش می یابد چرا که در این صورت مخاطب می تواند جزئیات بیشتری از تصویر را در خروجی مشاهده کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی Image Inhancing به طور کلی تصاویر پخش شده از تلویزیون تا حد بسیار زیادی ارتقا پیدا می کنند. 

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO90 مناسب برای بازی

تلویزیون ال جی NANO90 مناسب برای بازی

 

"تلویزیون ال جی 55NANO90" از فناوری و ویژگی های بازی پشتیبانی می کند و یکی از تلویزیون های مخصوص بازی است. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و از خروجی تصویر  فورکی 120 هرتز پشتیبانی می کند. تلویزیون 2021 ال جی 55NANO90 از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که کارت گرافیک شما باید توسط این تلویزیون پشتیبانی شود تا از امکانات FreeSync بهره مند شوید. تلویزیون LG 55NANO90 برای ارائه Input Lag پایین است. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 دارای حالت HGIG است. این حالت اجازه می دهد تا رنگ ها، کنتراست و محتوای HDR دقیقاً همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر داشت پخش شود. تلویزیون فورکی 55 اینچی NANO90 با استفاده از فناوری نانوسل رنگ های خالص و طبیعی تولید می کند و صحنه های شگفت انگیز و چشم نوازی را به نمایش می گذارد. نحوه بازتولید صدا، قدرت و کیفیت آن در طول بازی نیز تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد.

پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدای 5.1 کاناله مجازی داشته باشید و از یک بازی با صدایی فراگیر و جذاب لذت ببرید. تلویزیون 55 اینچی ال جی NANO90 با ویژگی های خود شما را در بازی غرق می کند و گزینه ای عالی برای اتصال به نسل نهم کنسول ها یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است.

کیفیت صدا در تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 سایز 55 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون نانوسل ال جی NANO90 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55NANO90 دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالا است. این تلویزیون از سیستم صوتی ۲ کاناله و توان خروجی ۲۰ وات برخوردار است. یکی از فناوری های  موجود در تلویزیون ال جی Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync  است  که می‌توانید تلویزیون را از طریق بلوتوث به ساندبار متصل کنید و صدایی هماهنگ و همزمان را ایجاد کنید. این تلویزیون از بلندگوهای بی سیم WK7 و WK9  پشتیبانی می کند که شما می توانید به وسیله آنها صدایی با قدرت بیشتر را تولید کنید.

همچنین تلویزیون ال جی با استفاده از فناوری های AI Acoustic Tuning و AI Sound صدارا به کمک هوش مصنوعی با توجه  شرایط محیطی که در آن وجود دارد تنظیم می کند.

تلویزیون 4K ال جی 55NANO90 دارای فناوری Bluetooth Surround Ready است  که توسط آن می‌توانید ۲ عدد بلندگوی جانبی را به وسیله بلوتوث به تلویزیون متصل کنید و صدای خروجی از تلویزیون را  افزایش دهید همینطور تلویزیون ال جی دارای قابلیت های Dolby Atmosو Dolby Digital است که به وسیله  آنها صدایی به صورت فراگیر مجازی در تلویزیون پخش می کند .

سیستم عامل WEBOS در تی وی 55NANO90

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 55NANO90

ال ای دی ال جی 55NANO90 دارای قابلیت های اسمارت بسیاری است.این تلویزیون از سیستم عامل Webos برخوردار است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Sports Alert است که توسط  ان می توانید از زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویدادهای ورزشی مطلع شوید.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و3 عدد پورت USB است.

همچنین شما می توانید با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود را مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.یکی دیگر از فناوری های تلویزیون ال جی 55NANO90 دستیار های صوتی Google Assistant، Amazon Alexa  است که به وسیله ان ها می توانید توسط صدای هوشمند خود اعمال مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کنید و به برخی از تنظیمات ان دسترسی پیدا کنید.

ریموت کنترل جادویی و محبوب ال جی

ریموت کنترل جادویی در تلویزیون NANO90

ریموت کنترل جادویی و محبوب ال جی در سال 2021 با طراحی جدید و متفاوت به بازار رقابت بازگشته است. به طور کلی، کنترل از راه دور جادویی به دلیل استفاده از نشانگر ماوس بسیار محبوب است. زیرا استفاده از دایرکتوری ها راحتی کاملی را برای کاربران ایجاد می کند. طراحی ریموت نسبت به مدل قبلی یکنواخت تر است و به نظر می رسد بهتر در دست جا بیفتد. در بررسی تخصصی تلویزیون NANO90 شاهد اضافه شدن چند دکمه دسترسی سریع بر روی بدنه ریموت کنترل جدید بودیم.

این دکمه های مفید شامل دکمه میانبر Netflix، Amazon Prime Video، Disney + و دکمه دسترسی به فروشگاه محتوای ال جی است. دسترسی سریع و آسان به برنامه های مشخص شده توسط این دکمه های میانبر ایجاد می شود. همچنین می توانید از میکروفون داخلی در کنترل از راه دور جادویی برای اتصال به دستیارهای صوتی استفاده کنید. این امکانات عالی در ریموت کنترل جادویی منجر به کسب امتیازی بالا برای تلویزیون اسمارت ال جی 55NANO90 شده است.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO90 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با ارزانترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی)، تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و سریال هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون ال جی 55NANO95 بروید که کیفیت تصویر 8K دارد. اگر می خواهید هزینه کمتری صرف کنید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشا فیلم و بازی کردن هستید، تلویزیون ال جی 55NANO86 گزینه مناسبی برای شما می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون LG 55NANO90

مزایا

* روشنایی مناسب حتی هنگام تابش شدید نور

* حرکتی روان در تصاویر به لطف زمان پاسخگویی عالی

* نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی گسترده از ویژگی VRR

معایب

* نسبت کنتراست متوسط

* عملکرد ضعیف در Local dimming

* در زاویه‌های اطراف تصاویر کمی تیره‌تر به نظر می‌رسند

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55NANO90 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55NANO90 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 14:10

شرکت ال‌جی از جمله شرکت های میباشد که در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند برای سالیان بسیار زیادی فعالیت داشته و محصولات این شرکت در بازار جهانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است تلویزیون ال جی 65UP7750 نام دارد که این مدل برای استفاده‌های معمولی و دیدن فیلم گزینه بسیار مناسب می باشد.

حتی دارای قابلیتی به نام Hotel Mode می باشد که استفاده از آن را در مراکز تجاری به یک گزینه بسیار فوق‌العاده تبدیل می کند. در میان محصولات خانگی مختلف شاید بتوان گفت که خرید یک تلویزیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد چرا که تلویزیون می تواند زیبایی و آراستگی منزل را تا حد بسیار زیاد تحت تاثیر خود قرار دهد و برای همین منظور مشتریان سعی می‌کنند در خرید یک تلویزیون هوشمند و از فاصله بسیار زیادی به خرج دهند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

در این بخش قصد داریم تلویزیون 65UP7750 را مورد بررسی قرار دهیم. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد و همچنین برای پردازش تصاویر از پردازشگر قدرتمندی استفاده می‌کند که این پردازشگر به روش‌های مختلفی بهبود کیفیت تصویر خروجی می پردازد تلویزیون UP7750 ال جی سایز 65 اینچ برای علاقه‌مندان به گیمینگ و کنسول‌های بازی گزینه مناسبی می‌باشد چرا که دارای پورت HDMI2.0 می باشد.

تلویزیون ال جی 65UP7750 ساخت 2021

همچنین از فناوری‌های مانند ALLM که برای کاهش تاخیر ورودی استفاده می شود و همچنین VRR که تصاویر بازی را با دقت بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد، بهره گرفته است. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل WebOs بهره گرفته شده است که این سیستم عامل امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تلویزیون ال جی 65UP7750 از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند سایر دستگاه های هوشمند خود را کنترل کند. تلویزیون ال جی UP7750 مجهز به یک مرورگر وب می باشد که با استفاده از این مرورگر کاربر می تواند محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UP7750

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 نسبت به بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد ولی این قیمت کمتر باعث نشده است که طراحان تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7750 اینچ اهمیت کمتری نسبت به کیفیت تصویر این مدل داشته باشند اتفاقاً در طراحی این مدل تمام سعی خود را داشته اند که با وجود قیمت کم این تلویزیون از بهترین و بروز ترین تکنولوژی ها برای بالا بردن کیفیت تصویر برخوردار باشد تا بتواند رضایت هرچه بیشتر کاربران خود را فراهم سازد.

تلویزیون 2021 ال جی 65UP7750 صفحه نمایش خود را به صورت ال ای دی طراحی کرده است و همچنین پنلی که در این تلویزیون استفاده شده است از نوع IPS می باشد. رزولوشن تصویر این تلویزیون 2160*3840 می باشد که این تراکم پیکسلی قادر از جزئیات بسیار زیادی از تصویر را در خروجی با مخاطبین نمایش دهد. خوشبختانه در این تلویزیون از کیفیت تصویر خروجی بسیار با کیفیت 4K استفاده شده است که تصاویر را با بالاترین استاندارد ممکن در خروجی نمایش خواهد داد.

برای بهبود تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون از قابلیت Active HDR در تلویزیون UP7750 استفاده شده است که این قابلیت از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. برای نمونه می توان گفت قابلیت HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تقویت شده و با درخشندگی بیشتری در خروجی نمایش داده شوند و در نتیجه تصاویری که کاربر در خروجی می‌بیند بسیار زنده تر و جذاب تر می باشد.

برای علاقه مندان به فیلم‌ نیز قابلیت بسیار جالبی در این تلویزیون طراحی شده است که FilmMaker نام دارد و تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه که مد نظر فیلمساز بوده است در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. نور پس زمینه تلویزیون از فناوری Direct LED بهره می برد. برای بهبود و کنترل تصاویر در تی وی ال جی 65UP7750 از قابلیت LG Local Contrast استفاده شده است. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 65UP7750

 

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است .این تلویزیون با ضخامت کم و حاشیه باریک از حواس پرتی شما هنگام تماشای محتوای مورد علاقه تان جلوگیری می کند و گستره دید بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد. همچنین این تلویزیون دارای دو پایه در کنار است که استحکام تلویزیون را بسیار افزایش می دهد و شما می توانید بدون هیچ لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7750 

پردازشگر تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7750

تلویزیونهای که پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیون هایی که دارای پردازشگر مجزا نمی باشند از کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری برخوردار می باشند در واقع استفاده از پردازش کردن نه تنها روی کیفیت صدا و تصویر بلکه روی مشخصات دیگر تلویزیون مانند کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در آن تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

در تلویزیون ال جی 65UP7750 از پردازشگر قدرتمند a5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قوی که درون آن وجود دارد تصاویر را به صورت لحظه‌ای پردازش کرده و با بهبود کیفیت تصویر آن را در خروجی نمایش میدهد.

برای بهبود محتوای کیفیت خروجی از فناوری های متفاوتی استفاده شده است که برای نمونه می توان به Image Inhancing اشاره داشت این تکنولوژی به طور کلی تصاویر موجود در صفحه نمایش را بهبود می دهد. همچنین در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نا مطلوب باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می‌شود و در نتیجه کاربر هموار تصاویری با بالاترین سطح و استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.

یکی دیگر از قابلیتهای بسیار جالب که در تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7750 از آن استفاده شده است AI Brightness Control نام دارد. این قابلیت به این صورت عمل می کند که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون تعبیه شده است میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده می‌شود و نور صفحه نمایش متناسب با میزان نور محیط تنظیم می گردد. هنگامی که کاربر در حال مشاهده تصاویر تاریک می باشد میزان نور صفحه نمایش کاهش می‌یابد تا جزئیات بیشتری از تصویر به کاربر نمایش داده شود. 

استفاده از هوش مصنوعی ThinQ در بخش کیفیت تصویر

استفاده از هوش مصنوعی ThinQ در بخش کیفیت تصویر

تلویزیون های جدید ال جی استفاده گسترده ای از هوش مصنوعی دارند. هوش مصنوعی ال جی با نام LG ThinQ شناخته می شود. ال‌جی در تلویزیون‌های قدیمی‌تر از این فناوری فقط از نظر ویژگی‌های هوشمند استفاده می‌کند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد استفاده از هوش مصنوعی در سایر قسمت های تلویزیون هستیم. تلویزیون ال جی 65UP7750 نیز در قسمت تصویر از هوش مصنوعی استفاده می کند. مهمترین بخشی که ThinQ از آن پشتیبانی می کند پردازنده a5 AI 4K است. این پردازنده تصاویر را کاملاً هوشمند تشخیص می دهد. این کشف با کمک هوش مصنوعی ال جی انجام شده است. سپس به طور هوشمند کیفیت این تصاویر را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، ال ای دی ال جی 65UP7750 از فناوری کنترل روشنایی هوش مصنوعی پشتیبانی می کند. این فناوری مرتبط با صفحه نمایش از هوش مصنوعی استفاده کرده است. در واقع، AI Brightness Control می تواند روشنایی و نور پس زمینه را بدون نیاز به دخالت کاربر تنظیم کند. این فناوری با ThinQ روشنایی محیط تلویزیون را تشخیص می دهد. سپس روشنایی صفحه تلویزیون را با در نظر گرفتن نور محیط تغییر می دهد. به این ترتیب نور صفحه با نور محیط تنظیم می شود تا نور بالای صفحه در محیط های کم نور مزاحمتی برای بیننده ایجاد نکند.

امکانات ویژه گیمینگ

امکانات ویژه گیمینگ در تلویزیون ال جی 65UP7750

با کمال تعجب، بسیاری از تلویزیون‌های LG 2021 دارای ویژگی‌های عالی بازی ویدیویی هستند. با این حال، ال جی ثابت کرده است که برای تجربه بازی های هیجان انگیز نیازی به داشتن تلویزیون OLED در خانه ندارید. مانند بسیاری از مدل های جدیدتر، تلویزیون 4K ال جی 65UP7750 از فناوری ALLM برای کاهش تأخیر ورودی تلویزیون در هنگام اتصال به کنسول های بازی پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای نرخ تازه سازی 50 هرتز است که زمان پاسخگویی قابل قبولی را ارائه می دهد. این تلویزیون همچنین دارای حالت تصویر HGIG برای تنظیم کیفیت تصویر برای مطابقت با بازی های ویدیویی است.

 

اما جذاب ترین قسمت تلویزیون های جدید استفاده از عملکرد Game Optimizer است. این عملکرد دارای یک منوی اصلی است که در آن می توانید به برخی تنظیمات مانند حالت تصویر HGIG دسترسی پیدا کنید. در این منوی تنظیمات برخی از عملکردهای تب تصویر وجود دارد که با تنظیم آنها، صحنه های بازی با جزئیات و وضوح بیشتری نمایش داده می شوند. علاوه بر تنظیمات ویدئویی در منوی Game Optimizer، به برخی از ورودی های صوتی و مربوط به بازی در تلویزیون ال جی 65UP7750 نیز دسترسی خواهید داشت.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 65 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 65 اینچ

"تلویزیون ال جی 65UP7750" دارای صدایی با کیفیت و وضوح بالاست که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که دارای قدرت صدای زیادی است.یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Bluetooth Surround Ready است که توسط ان می توانید بلند گوهایی جانبی را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و صدایی فراگیر وباقدرت بیشتر در اختیار شما قرار بگیرد.

تلویزیون LG 65UP7750 با دارا بودن از فناوری های Dolby Digital، Dolby AC-4، Dolby AC-3  صدای خروجی از تلویزیون را تقویت می کند.این تلویزیون دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است که صدای پخش شده را با توجه به محیطی که در ان قرار دارد تنطیم می کند و  شما می توانید از شنیدن صدای پخش شده لذت ببرید. 

قابلیت اسمارت در تلویزیون 65UP7750

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 65UP7750

تلویزیون ال جی 65UP7750 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

تلویزیون اسمارت ال جی 65UP7750 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید  برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.همچنین این تلویزیون دارای فناوری Screen Share است که امکان اشترک گذاری محتوای صفحه نمایش تلویزیون را به کاربران خود می دهد. در تلویزیون  ال جی می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید.

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

ریموت کنترل جادویی یکی از بهترین قطعات تلویزیون ال جی است. این ریموت که دارای نشانگر ماوس است محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران دارد. کار با این ریموت بسیار آسان است و نشانگر آن بسیار کاربردی است. در سال 2021 ال جی تغییراتی در این کنترل از راه دور ایجاد کرد. طراحی ریموت کنترل برای سهولت در نگهداری آن تغییرات زیادی کرده است. این ریموت کنترل جدید از طراحی ارگونومیک بهره می برد که به راحتی در داخل دست جایی میگیرد و مچ دست را خسته نمی کند.

خدمات تماشای آنلاین فیلم مانند نتفلیکس بین مصرف کنندگان بسیار محبوب است. این خدمات به شما امکان تماشای آنلاین فیلم را می دهد. با توجه به محبوبیت این اپلیکیشن ها، ال جی علاوه بر پشتیبانی از پلتفرم های برتر، دکمه های مخصوصی را نیز برای دسترسی سریع به این سرویس ها در ریموت کنترل جادویی قرار داد. در کنترل از راه دور جادویی دکمه هایی برای دسترسی به دستیارهای صوتی رایج مانند الکسا و گوگل نیز مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، این ریموت کنترل از فناوری NFC بهره می برد. با این فناوری می توانید تلویزیون گیمینگ ال جی 65UP7750 را به راحتی به برخی از وسایل هوشمند مانند گوشی متصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هوشمند خود را به کنترل از راه دور جادویی متصل کنید تا اتصال NFC برقرار شود.

شما می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری برای مصارف خانگی و تماشای فیلم احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 65UP8150 بروید. اگر به دنبال تلویزیونی با قیمت ارزان تر برای تماشای فیلم و استفاده روزمره هستید، تلویزیون ال جی UP7600 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مزایا و معایب تلویزیون LG 65UP7750

مزایا

* بلوتوث 5.0

* طراحی چشم نواز

* کیفیت تصویر خوب

* سیستم عامل WebOS 6.0

* سازگار با دستیار الکسا و گوگل

* پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG

معایب

* می توانست پورت های بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 18:50

افراد مختلف ممکن است بنا به دلایل متفاوتی قادر نباشند که هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متقبل شوند ولی تمایل دارند تا تلویزیون هوشمند که خریداری می‌کنند از امکانات خوبی برخوردار باشد که بتواند آنها را تا حد بسیار زیاد راضی نگه دارد. برند ال جی سال های بسیار زیادی می باشد که در زمینه تولید تلویزیون‌های هوشمند فعالیت دارد و برای سلیقه همه افراد در بازه قیمتی متفاوت اقدام به تولید و طراحی تلویزیون کرده است. یکی از این مدل ها تلویزیون ال جی 55UP7750 میباشد.

از جمله تلویزیون های ارزان قیمتی که توسط این شرکت در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردیده است می توان به مدل UP7550 اشاره داشت که این تلویزیون در سایزهای متفاوتی طراحی شده است. در این بخش قصد داریم اندازه ۵۵ اینچ این تلویزیون را که به اختصار 55UP7550 نامیده می‌شود برای شما عزیزان تشریح کنیم و ویژگیهای آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

تلویزیون 55UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر آن 4K می باشد که این کیفیت تصویر قادر است تصاویر را به صورت فوق‌العاده به مخاطب نمایش دهد. در رابطه با کیفیت صدای این تلویزیون باید گفت که صدا را با وضوح بسیار مناسبی به گوش مخاطب می رساند و برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55UP7750 ساخت 2021

برای رابط کاربری این تلویزیون از سیستم عامل محبوب WebOs بهره گرفته شده است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات متفاوت و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون ال جی 55UP7750 مجهز به یک مرورگر وب می باشد که استفاده از این مرورگر کاربر می تواند به وبگردی بپردازید و محتویات مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند.

ویژگی های ظاهری تلویزیون ال جی UP7750 به گونه ای است که می‌تواند جلوه بسیار خاصی به چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل بدهد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که در این صورت می توان از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کرد. برای اتصال سایر دستگاههای خارجی به تلویزیون نیز از درگاه های متفاوتی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه HDMI و USB اشاره داشت. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55UP7750

تلویزیون ال جی 55UP7750 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است.این تلویزیون  با ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد..این تلویزیون دارای 2 پایه در کناره تلویزیون است که مقاومت تلویزیون را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافه ان را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.همینطورتلویزیون ال جی با حاشیه کم باعت می شود که تمرکز شما روی محتوای در حال پخش از تلویزیون اسان تر شود و از دیدن محتوای مورد نظر خود لذت بیشتری ببرید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 55UP7750

 

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 55UP7750

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 55UP7750

اگر بخواهیم میزان اهمیت فاکتورهای مختلف یک تلویزیون را دسته بندی کنیم بدون شک کیفیت تصویر و تکنولوژی های به کار رفته در آن در صدر این لیست قرار خواهند داشت و از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار می‌باشند. برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند که از به روزترین تکنولوژی ها برای رضایت هرچه بیشتر کاربران خود استفاده کنند.

تلویزیون ال جی 55UP7750 از صفحه نمایش ال ای دی برای خروجی‌ تصویر خود استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر آن به صورت 4K تعریف شده است کین کیفیت به نسبت تلویزیونهای با کیفیت Full HD می‌تواند تا چند برابر تصویر با کیفیت را در خروجی ارائه دهد. این تلویزیون همچنین دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی جزئیات بسیار زیادی از تصویر را به مخاطب نمایش میدهد.

تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750 برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز پیشنهاد بسیار مناسب می باشد چراکه دارای حالت FilmMaker است و این حالت سبب می‌شود تا کیفیت تصاویر و هر آنچه که به کاربر نمایش داده می شود دقیقا مشابه ان چیزی باشد که مدنظر فیلمساز و کارگردان بوده است. برای نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Direct LED استفاده می شود و این مدل از پنل IPS برای پنل مورد نظر خود استفاده کرده است.

برای بهبود و کنترل کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی این تلویزیون مجهز به تکنولوژی پیشرفته Local Dimming نمی باشد ولی برای اینکه بتواند این مشکل را رفع کند از فناوری LG Local Contrast استفاده کرده است که کنتراست تصاویر را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. همچنین برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.در واقع می توان چنین گفت پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تلویزیون تقویت شود و تصاویر به صورت زنده تر‌و جذاب تر به مخاطب ارائه گردد. 

حالت Filmmaker

حالت Filmmaker در تلویزیون ال جی 55UP7750

 

صحنه های تلویزیون های معمولی با کارهایی که کارگردان ها انجام می دادند متفاوت است و در کل کیفیت محتوای برنامه با پخش از تلویزیون پایین می آید و نمی توان دقیقاً همان چیزی را که کارگردان یا کارگردان می خواست نشان دهد را تجربه کرد. از سوی دیگر، برخی از تلویزیون ها برای بهبود حالت های تصویر، تغییراتی را ایجاد می کنند و صحنه های فیلم را از چیزی که سازنده قصد نمایش آن را داشته است، دور می کنند و اینجاست که حالت سازنده فیلم می درخشد و چنین مشکلاتی حل می شود.

تلویزیون 4K ال جی 55UP7750 از حالت فیلمساز پشتیبانی می کند. این حالت مورد تایید کارگردانان مشهور است. حالت فیلم به گونه ای کار می کند که تلویزیون دقیقاً آنچه را که سازنده محتوا می خواهد نشان می دهد. این حالت بر روی تلویزیون ال جی 55UP7750 است که باعث می شود رنگ ها و جزئیات تصویر بسیار دقیق را مشاهده کنید. در این حالت تلویزیون افکت ها و فرآیندهایی را که منجر به تغییر در نحوه نمایش محتوا می شود خاموش می کند و محتوا را کاملا طبیعی پخش می کند. با حالت Filmmaker، تجربه تماشای فیلم برای شما بسیار لذت بخش تر از قبل خواهد بود.

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7750

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7750

پردازشگر از جمله مواردی می باشد که می تواند بر روی مشخصات و جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت تصویر و صدا و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تاثیرات مثبت و به سزایی داشته باشد تلویزیونهای که پردازشگر مجزا برای این کار استفاده می‌کنند به نسبت سایر تلویزیون ها از کیفیت صدا و تصویر بسیار بهتری برخوردار می باشند.

تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی UP7750 از پردازشگر فوق العاده a5 AI Processor 4K استفاده کرده است که این پردازشگر قادر است تصاویر را به صورت فریم به فریم و لحظه قبل از اینکه در خروجی نمایش داده شود پردازش کند، هنگامی که تصویر را از لحاظ کیفیت بهبود داده سپس در خروجی نمایش دهد.

از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است می‌توان به قابلیت 4K Upscaling نامبرده با استفاده از این قابلیت در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدأ دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بو داده می شود و کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویری چون گرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین استاندارد ممکن در خروجی نمایش داده خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار جالبی که در تلویزیون ال جی 55UP7750 تعبیه شده است Image Inhancing نام دارد که با استفاده از این تکنولوژی به صورت کلی تصاویر پخش شده در تلویزیون ارتقا داده میشوند. و در آخر می توان به فناوری AI Brightness Control اشاره داشت که با استفاده از این قابلیت میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده می‌شود و سپس نوری که از صفحه نمایش خارج می‌شود متناسب با نور محیط تنظیم می گردد. 

تجهیزات ویژه برای بازی

تلویزیون ال جی 55UP7750 از قابلیت تصویر HGIG پشتیبانی می کند. عملکردی مشابه HDR دارد، اما برای اتصال به کنسول های بازی است و در صورت اتصال به کنسول های بازی، تصاویر را با کنتراست بهتر، وضوح و جزئیات بالاتر و روشنایی بهتر نمایش می دهد. به لطف فناوری HGIG شما یک بازی با نور و تصویر عالی را تجربه خواهید کرد. تلویزیون UP7750 همچنین از فناوری ALLM‌ پشتیبانی می‌کند تا کنسول‌های بازی بلافاصله و بدون وقفه به تلویزیون متصل شوند و محتوای بازی دیرتر روی صفحه تلویزیون نمایش داده نشود. سرعت ارتقاء این تلویزیون 50 هرتز است و زمان پاسخگویی بی نظیری برای بازی های ویدیویی وجود خواهد داشت.

قابلیت Game Optimizer

قابلیت Game Optimizer

 

تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7750 یکی از مدل های رده بالای ال جی نیست. با این حال، ویژگی های بازی ویدیویی فوق العاده ای دارد. این تلویزیون دارای قابلیت جدیدی از ال جی به نام Game Optimizer است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بسیاری از گزینه های تصویر را در طول بازی تنظیم کنید. یعنی می توانید تنظیمات تب تصویر را مطابق با بازی تغییر دهید. به عنوان مثال، ویژگی HDR را در بهینه ساز بازی تنظیم کنید تا با بازی مطابقت داشته باشد تا جزئیات بیشتری در مورد محتوای بازی به دست آورید. در این قسمت می توانید ورودی های مربوط به تلویزیون و بازی را نیز مدیریت کنید. علاوه بر این در Game Optimizer به جلوه صوتی بازی نیز دسترسی خواهید داشت.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 55 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 55 اینچ

"تلویزیون ال جی 55UP7750" دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های تلویزیون ال جی  Bluetooth Surround Ready  است که توسط ان می توانید انواع بلندگوهای خارجی را به وسیله بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای تلویزیون را افزایش دهید.

تلویزیون UP7750 ال جی سایز 55 اینچ دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش  توسط هوش مصنوعی تنظیم می کند.این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش  پشتیبانی می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهنده نویز صاد استا که نویز های موجود در صدای پخش شده از تلویزیون را کاهش می دهد و وضوح ان را افزایش می دهد.

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 55UP7750

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 55UP7750

تلویزیون ال جی 55UP7750 دارای قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیار شما قرار میدهد .این تلویزیون از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان اسان است و شما می توانید به راحتی ازبرنامه ها و امکانات ان استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

ال ای دی ال جی 55UP7750 دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است.همچنین در این تلویزیون  می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ ترلذت ببرید.

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

کنترل از راه دور جادویی برای تلویزیون UP7750

ریموت کنترل جادویی یکی از بهترین قطعات تلویزیون LG 55UP7750 است. این ریموت که دارای نشانگر ماوس است محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران دارد. کار با این ریموت فوق العاده راحت است و فلش آن بسیار کاربردی است. در سال 2021 ال جی تغییراتی در این کنترل از راه دور ایجاد کرد. طراحی ریموت کنترل برای سهولت در نگهداری آن تغییرات زیادی کرده است. این ریموت کنترل جدید از طراحی ارگونومیک بهره می برد تا دست کاربران نگران نگه داشتن طولانی مدت آن از راه دور نباشد.

البته در قسمت کنترل از راه دور تغییراتی وجود دارد. یک کنترل از راه دور جادویی جدید به میانبرهای سرویس های آنلاین تماشای فیلم مانند نتفلیکس اضافه شده است. این دکمه ها به عنوان میانبر برای دسترسی به این سرویس ها تعبیه شده اند، بنابراین می توانید به راحتی با لمس یک دکمه به محتوای آنها بروید. این ریموت کنترل جادویی همچنین دارای فناوری NFC است که به شما امکان می دهد از طریق ریموت به دستگاه های هوشمند مختلف مانند گوشی متصل شوید. به لطف کنترل از راه دور جادویی ال جی، برای اتصال به گوشی نیازی به تنظیمات خاصی در تلویزیون نخواهید داشت.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55UP7750 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (یا بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به دنبال تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و مصارف خانگی و معمولی هستید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 55UP8150 بروید، اما اگر به تلویزیون ارزان تری برای مصارف روزمره و تماشای فیلم نیاز دارید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7600 می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون LG 55UP7750

مزایا

* بلوتوث 5.0

* طراحی چشم نواز

* کیفیت تصویر خوب

* سیستم عامل WebOS 6.0

* سازگار با دستیار الکسا و گوگل

* پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG

معایب

* می توانست پورت های بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 115 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 20:29

شرکت ال جی با توجه به نیازهای مختلف کاربران خود و همچنین در بازه قیمتی متفاوت تلویزیون های هوشمند را طراحی و بازار جهانی عرضه می کند. از جمله تلویزیون های که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت تولید گردیده است می‌توان به تلویزیون ال جی 50UP7750 اشاره داشت.

این مدل جزوه تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود و برای آن دسته از کاربرانی مناسب می باشد که بنا به هر دلیلی نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید تلویزیون متقبل شوند اما باید به این نکته اشاره دارد که این تلویزیون جدا از قیمت پایینی که دارد، از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد و توانسته است تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران خود را فراهم سازد.

در این بخش قصد داریم اندازه 50 اینچ این تلویزیون را که به اختصار 50UP7750 نامیده می شود برای شما عزیزان به صورت کامل تشریح کنیم. صفحه نمایش استفاده شده در تلویزیون 50UP7750 به صورت ال ای دی می باشد و کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر می تواند خروجی را با وضوح بسیار مناسبی به کاربر نمایش دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 50UP7750 ساخت 2021

این تلویزیون دارای درگاه HDMI2.0 می باشد و همچنین از تکنولوژی HGIG برای نشان دادن دقیق و با کیفیت تصاویر بازی و همچنین از فناوری ALLM برای پایین آوردن تاخیر ورودی استفاده می شود که این امر سبب می‌شود تا تلویزیون ال جی 50UP7750 برای علاقمندان به گیمینگ و کنسول های بازی پیشنهاد و گزینه بسیار مناسبی می باشد.

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز در تلویزیون ال جی UP7750 از پردازشگر بسیار قدرتمندی استفاده شده است که با استفاده از روش‌های مختلف می‌توانند کیفیت تصاویر خروجی را بهبود دهد. صدا نیز به صورت رسا و با وضوح عالی به گوش مخاطب می رسد که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله جهت انتقال صدا استفاده شده است. برای رابط کاربری نیز از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50UP7750

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50UP7750

مشتری هنگامی که قصد خرید یک تلویزیون را داشته باشد در درجه اول به کیفیت تصویر آن توجه کند و در صورتی که از کیفیت تصویر تلویزیون راضی باشد به سراغ سایر فاکتورها خواهد رفت. همانگونه که مشخص است سطح کیفی خروجی نمایش داده شده به کاربر از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار میباشد و برای همین منظور طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف سعی دارند از بهترین و به روزترین تکنولوژی ها جهت بالا بردن کیفیت تصاویر خروجی به منظور رضایت هرچه بیشتر کاربران استفاده کنند.

در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی UP7750 صفحه نمایش به صورت ال ای دی طراحی شده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی تلویزیون 4K می باشد و رزولوشن تصویر این مدل 2160*3840 پیکسل می‌باشد که ترکیب این کیفیت تصویر و تعداد پیکسل های تشکیل دهنده می تواند جزئیات بسیار فوق العاده و زیبای از تصویر را در خروجی نمایش دهد.

این تلویزیون برای کنترل و بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی فوق العاده Local Dimming بهره نمی برد ولی برای اینکه بتواند تا حدود بسیار زیادی این مشکل را برطرف سازد از قابلیت LG Local Contrast بهره گرفته است. خبر خوب برای علاقه مندان به سریال و فیلم این می باشد که این تلویزیون دارای حالت FilmMaker است و وظیفه آن این است که تصاویر را دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به مخاطب برساند.

در تلویزیون ال جی 50UP7750 برای بهبود محتوای تصویر از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند.پشتیبانی از فرمت HLG سبب می شود تا رنگ های به کار رفته در تصویر تا حد بسیار زیادی تقویت شوند و در نتیجه تصاویر به صورت زنده و جذاب در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750

تلویزیون ال جی 50UP7750 دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه باریک است .به علت ضخامت کم این محصول بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید با نصب تنهایک براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

فریم و حاشیه باریک تلویزیون 2021 ال جی 50UP7750 گسترده دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان دراختیار شما قرار می دهد.همچنین تلویزیون ال جی دارای 2 پایه در کنار است که استحکام تلویزیون را افزایش می دهد و شما می توانید تلویزیون را به راحتی روی میز قرار دهید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر در تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7750

پردازشگر در تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7750

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را در پی دارد که تلویزیون به لحاظ کیفیت جنبه‌های مختلفی مانند صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر ارائه شده و طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند، در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد.

برای همین منظور در تلویزیون ال جی 50UP7750 از پردازشگر قدرتمند α5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر می‌تواند تصاویر را به صورت فریم به فریم پردازش کند و در هر فریم کیفیت را افزایش دهد و سپس تصویر را در خروجی به کاربر ارائه دهد این امر سبب می‌شود تا کاربر تصاویر بسیار باکیفیت تری را مشاهده کند. یکی از قابلیتهای بسیار جالب که در این تلویزیون از آن استفاده شده است AI Brightness Control می باشد.

این قابلیت به این گونه عمل می‌کند که سنسوری درون تلویزیون تعبیه شده است که این سنسور قادر است میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نوری که برای صفحه نمایش تنظیم میکند را متناسب با نور محیط هماهنگ می کند. برای نمونه هنگامی که کاربر در حال مشاهده صحنه های تاریک می باشد میزان نور صفحه نمایش را تا حدی کاهش می دهد تا جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده شود.

در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد با استفاده از تکنولوژی به نام 4K Upscaling کیفیت تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد.

فناوری های مرتبط با بازی

فناوری های مرتبط با بازی در تلویزیون ال جی 50UP7750

از جمله فناوری های جدید تلویزیون ال جی 50UP7750 می توان به فناوری های مرتبط با بازی اشاره کرد. تلویزیون UP7750 برای بازی هایی با قابلیت های مختلف نیز مناسب است. کیفیت تصویر خوب و فناوری به کار رفته برای بهبود کیفیت و سرعت صحنه ها در این تلویزیون باعث می شود تا از محیط بازی نهایت لذت را ببرید. تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7750 دارای تاخیر اندکی در ورودی یا به اصطلاح Input Lag می باشد. این ویژگی زمان بین عمل شما و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین پخش را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید سریع واکنش نشان دهید و بازی ها را برنده شوید.

این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 بوده و از فناوری ALLM نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون 4K ال‌جی 50UP7750 حالت HGIG را نیز دارد که نشان می‌دهد بازی‌های HDR دقیقاً همان چیزی است که سازنده بازی قصد دارد نشان دهد. نحوه بازتولید صدا و قدرت و کیفیت آن در حین پخش تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد. پشتیبانی از فناوری Dolby Digital و همچنین فناوری های مختلف برای تولید صدای فراگیر در تلویزیون LG 50UP7750 یک تجربه بازی جذاب را ایجاد می کند.

ال جی تلویزیون های خود را به ویژگی جدیدی به نام Game Optimizer مجهز می کند که تمام تنظیمات مربوط به بازی را در یک مکان نمایش می دهد و بازی را بهینه می کند. 50UP7750 با ویژگی های ذکر شده برای بازی مناسب است اما در نظر داشته باشید که این تلویزیون را نمی توان با تلویزیون های حرفه ای و گیمینگ مقایسه کرد اما به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد.

* ممکن است محصول اصلی با تصویر نمایش داده شده متفاوت باشد. برای مشاهده تصاویر واقعی محصول به گالری تصاویر بالای صفحه مراجعه کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 50 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7750 سایز 50 اینچ

"تلویزیون ال جی 50UP7750" دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو عدد بلندگو است که توان هر کدام 10 وات است و در مجموع این تلویزیون از توان خروجی 20 وات برخوردار است .این تلویزیون دارای قابلیت AI Sound است که صدا را با توجه به محتوای در حال پخش پشتیبانی می کند.یکی از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون ال جی AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که در ان قرار گرفته است تقویت و تنظیم می کند.

همچنین این تلویزیون از فناوری های مانند Dolby Digital، Dolby AC-4، Dolby AC-3 برخوردار است که وضوح و کیفیت صدای پخش شده را افزایش می دهد.تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهنده نویز صدا است که نویز های موجود در صدا را به حداقل می رساند و وضوح صدای دیالوگ های را بیشتر می کند و شما می توانید لذت بیشتری از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود ببرید.

قابلیت Bluetooth Surround Ready

قابلیت Bluetooth Surround Ready

تلویزیون ال جی 50UP7750 تنها دو بلندگوی 10 واتی دارد، بنابراین صدای فراگیر واقعی تولید نمی کند. حالا اگر می خواهید صدایی فراگیر ایجاد کنید، ال جی دستان شما را باز کرده است. تلویزیون UP7750 ال جی سایز 50 اینچ مجهز به بلوتوث نسخه 5 است و امکان اتصال بلندگوهای صوتی را از طریق بلوتوث فراهم می کند. این تلویزیون دارای فناوری بلوتوث فراگیر است. فناوری Bluetooth Surround Ready به شما امکان می دهد UP7750 را به دو بلندگوی بلوتوث خارجی متصل کنید و صدای فراگیر را تجربه کنید. صدای فراگیر شما را به طور کامل در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و ورزش ها و بازی ها را هیجان انگیزتر می کند. این اسپیکرها در جعبه تلویزیون نیستند و باید جداگانه خریداری شوند. توجه داشته باشید که هنگام خرید اسپیکر، بلندگوی را انتخاب کنید که توسط  ال ای دی ال جی 50UP7750 پشتیبانی می شود.

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 50UP775

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 50UP775

تلویزیون ال جی 50UP7750 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید. یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sport Alert است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.

یکی دیگر از فناوری های استفاده شده در تلویزیون اسمارت ال جی 50UP7750 تعبیه شده Screen Share است که امکان اشترک گذاری محتوای صفحه نمایش تلویزیون را به کاربران خود می دهد.همچنین در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و ازتماشای ان لذت ببرید.

قابلیت Sports Alert

قابلیت Sports Alert در تلویزیون 50UP7750

تلویزیون ال جی 50UP7750 دارای عملکرد هشدار ورزشی است. با عملکرد Sports Alert رویدادهای ورزشی بیشتری را از دست نخواهید داد. با فعال کردن این ویژگی، حتی در هنگام تماشای محتوای دیگر، تلویزیون نتیجه رویداد ورزشی مورد نظر شما را اعلام می کند تا شما را از نتیجه بازی مطلع کند. این ویژگی به شما یادآوری می کند که چه زمانی باید رویداد ورزشی خود را شروع و به پایان برسانید. شما می توانید این ویژگی را به دلخواه فعال یا غیرفعال کنید. با استفاده از این ویژگی دیگر هرگز بازی های بزرگ مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد و همیشه آخرین اطلاعات ورزشی را خواهید داشت.

ریموت کنترل جادویی LG با طراحی جدید

ریموت کنترل جادویی LG با طراحی جدید

تی وی ال جی 50UP7750 یک کنترل از راه دور جادویی وجود دارد. ال جی کنترل از راه دور جادویی جدید خود را برای ایجاد تغییرات و افزایش بهره وری عرضه کرده است. ریموت کنترل جادویی لذت کار با تلویزیون را دوچندان کرده و تجربه استفاده از دستگاه های هوشمند را برای شما پر رنگ تر می کند. ال جی یکی از شرکت هایی است که از این نوع کنترل از راه دور در محصولات خود استفاده می کند و طرفداران زیادی دارد. در سال 2021، ال جی تغییراتی در کنترل جادویی خود ایجاد کرد. طراحی ریموت کنترل تغییر کرده و راحت تر در دست گرفته می شود، سیستم هدایت (حالت ماوس) و اسکرول آن روانتر و سریعتر از قبل عمل می کند.

کنترل از راه دور جادویی درست مانند موس کامپیوتر روی تلویزیون کار می کند و به راحتی می توانید با ضربه زدن روی آن در هوا و انتخاب گزینه مورد نظر، نشانگر را روی صفحه حرکت دهید. در قسمت دارای دکمه های اسکرول همچنان عملکردی مشابه ماوس کامپیوتر دارد و کار را برای کاربران بسیار آسان می کند. با حرکات این ریموت کنترل به راحتی می توانید محتویات یک بخش را بالا و پایین کنید یا به راحتی. به محتوا یا بخش مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. ریموت کنترل ال جی دارای هوش مصنوعی بوده و بسیار کارآمد است.

این ریموت کنترل دارای فناوری NFC نیز می باشد تا با استفاده از امواج رادیویی کارایی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. در طراحی جدید ریموت کنترل جادویی ال جی، میانبرهای جدیدی برای دسترسی سریع به این ریموت کنترل اضافه شده است. ریموت کنترل تلویزیون هوشمند UP7750 را در تصویر مشاهده می کنید. کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. ریموت کنترل ال جی دارای هوش مصنوعی بوده و بسیار کارآمد است. 

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50UP7750 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. اگر به تلویزیون ارزان تری نیاز دارید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7600 می باشد، اما در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 50UP8150 بروید.

مزایا و معایب تلویزیون LG 50UP7750

مزایا

* بلوتوث 5.0

* طراحی چشم نواز

* کیفیت تصویر خوب

* سیستم عامل WebOS 6.0

* سازگار با دستیار الکسا و گوگل

* پشتیبانی از HDR10 Pro و HLG

معایب

* می توانست پورت های بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 50UP7750 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 50UP7750 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 20:54

یکی از مدل های بسیار محبوب که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت سامسونگ روانه بازار گردیده است تلویزیون ال جی 65NANO86 می باشد. در واقع می‌توان گفت که این سری مدل جدید تر NANO86 می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ تولید گردیده است. نکته بسیار جالب این است که شرکت سامسونگ تصمیم گرفت که تلویزیون های نانوسل خودرا در سال ۲۰۲۱ بدون تغییر و دقیقا مشابه مدل‌های سال گذشته نام گذاری کند.

در این بخش قصد داریم اندازه ۶۵ اینچ تلویزیون را که به اختصار 65NANO86 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را به صورت کامل و جامع برای شما عزیزان تشریح کنیم. تلویزیون 65NANO86 برای ساخت صفحه نمایش خود از تکنولوژی نانوسل استفاده کرده است که این تکنولوژی باعث می شود تا این تلویزیون به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بسیار بالاتری برخوردار باشد و تصاویر را به صورت جذاب تری در اختیار مخاطب قرار دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 65NANO86 ساخت 2021

کیفیت صدای تلویزیون ال جی 65NANO86 نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار می باشد که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا در این مدل استفاده شده است‌. از طراحی بسیار زیبای این تلویزیون نیز نمی‌توان به سادگی عبور کرد و ضخامت بسیار کم آن باعث شده است تا زیبایی دکوراسیون داخلی منزل را دوچندان کند و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که با استفاده از این قابلیت می توان از تلویزیون به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده کرد.

برای رابط کاربری این محصول از سیستم عامل محبوب WebOs استفاده شده است که می‌تواند امکانات بسیار خوب و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون ال جی NANO86 دارای یک مرورگر وب می باشد که با استفاده از این مرورگر کاربر می تواند به وب گردی پرداخته و محتوای مورد نیاز خود را در اینترنت جستجو کند. برای بهبود هرچه بیشتر کیفیت تصویر در این محصول از فناوری Ultra Luminance استفاده شده است که وظیفه آن این است که قسمت های روشن تصویر را به صورت درخشانتر نمایش می دهد. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65NANO86

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65NANO86

تلویزیون ال جی 65NANO86 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است.این تلویزیون  با ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب استت و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.همینطورتلویزیون ال جی با حاشیه کم باعت می شود که تمرکز شما روی محتوای در حال پخش از تلویزیون اسان تر شود و از دیدن محتوای مورد نظر خود لذت بیشتری ببرید.

همچنین وجود پایه در وسط تلویزیون NANO86 باعث افزایش استحکام و مقاومت تلویزیون میشود و شما می توانیدبدون هیچ گونه نگرانی و لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 65NANO86

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 ال جی 65NANO86

کیفیت تصویر یک تلویزیون و تکنولوژی های به کار رفته در آن برای طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و سازندگان تمام سعی خود را دارند که با بالا بردن سطح کیفی خروجی تلویزیون رضایت هر چه بیشتر کاربران خود را فراهم سازند.

استفاده از فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش تلویزیون ال جی 65NANO86 سبب می شود تا این تلویزیون بتواند طیف رنگی بسیار گسترده‌تری را در خروجی خود نمایش دهد و به همین دلیل تصاویری که به کاربر ارائه می دهد بسیار زنده تر و جذاب تر می باشد. برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از فناوری HDR استفاده شده است این فناوری از تکنولوژی های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می‌کند.

در واقع استفاده از فناوری HLG این اجازه را به تلویزیون می دهد که رنگ های به کار رفته در تصویر را تا حد بسیار زیادی تقویت کند و تصاویر بسیار شاد و زنده ای را در اختیار کاربر قرار دهد. این تلویزیون هم چنین برای علاقه مندان به فیلم و سریال از قابلیت بسیار جالبی استفاده کرده است که لذت دیدن آن فیلم را برای مخاطب دوچندان می‌کند.

این قابلیت را با نام FilmMaker می شناسند که سبب می شود تا تصاویری که از تلویزیون پخش می شود دقیقاً مشابه آنچه مد نظر فیلمسازی و کارگردان بوده به مخاطب برسد. نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Edge LED استفاده می کند و همچنین برای کنترل نور پس زمینه و بهبود کنتراست تصویر از قابلیت‌ Local Dimming استفاده شده است.

تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی NANO86 از پنل IPS استفاده می کند و همچنین زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربر قرار می دهد به این مفهوم که مخاطب در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند. 

فرمت های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

فرمت های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

تلویزیون ال جی 65NANO86 از فرمت‌های صوتی و تصویری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO86 دارای فناوری Cinema HDR است و از فرمت Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. Dolby Vision IQ از حداکثر رنگ و روشنایی در مقایسه با فرمت HDR10 Pro پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش رنگ ها به صورت 12 بیتی را دارد. این فناوری علاوه بر پردازش محتوای بازتولید شده، نور محیط را نیز تجزیه و تحلیل می کند و بهترین روشنایی و رنگ را برای نمایشگر تنظیم می کند.

فناوری Dolby Vision IQ به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید. تلویزیون 2021 ال جی 65NANO86 نیز از فناوری Dolby Atmos بهره می برد. فناوری Dolby Atmos می تواند صدای شفاف و چند بعدی را برای تماشای یک برنامه تولید کند. فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و سینمایی را از بلندگوهای تلویزیون ارائه می کند و به شما امکان می دهد صدایی نفس گیر و خارق العاده را تجربه کنید. پخش تصاویر واقعی با صدای واضح و فراگیر شما را در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد.

قابلیت Filmmaker Mode

قابلیت Filmmaker Mode در تلویزیون ال جی 65NANO86

تلویزیون هوشمند ال‌جی 65NANO86 از حالت Filmmaker پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون با استفاده از قابلیت Filmmaker Mode، هدف اصلی کارگردان را که کاملا به واقعیت نزدیک است، پخش می کند. بنابراین می توانید لحظات سینمایی را به طور کامل در خانه تجربه کنید. در تلویزیون های معمولی بدون اینکه متوجه شوید می توانید فیلم ها و سریال ها را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. تلویزیون 4K ال جی 65NANO86 با برخورداری از Filmmaker Mode تصاویر و صحنه ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان در نظر داشتند نمایش می دهد.

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO86

کیفیت صدا در تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO86

"تلویزیون ال جی 65NANO86" دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های این تلویزیون Ultra Surround وDolby Atmos است که صدایی با کیفیت بالا و فراگیر را برای شما پخش می کند.تلویزیون ال جی دارای فناوری  AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که در ان قرار دارد تقویت می کند و بهبود می بخشد.

همچنین تلویزیون NANO86 ال جی سایز 65 اینچ دارای قابلیت اتصال بلندگو به تلویزیون به وسیله بلوتوث و پشتیبانی از بلندگوهای WiSA است که صدای قدرتمند و باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.همینطور با استفاده از قابلیت سیستم کاهنده نویز صدا نویز های موجود در دیالوگ هارا کاهش می دهد و وضوح صدای پخش شده را بالا می برد.

تلویزیون مناسب بازی ال جی NANO86

تلویزیون مناسب بازی ال جی NANO86

تلویزیون LG 65NANO86 تلویزیون مناسب برای بازی است. این تلویزیون کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد و با کمک فناوری نانوسل رنگ های خالص و طبیعی را تولید می کند و صحنه های چشم نواز زیادی را خلق می کند. نحوه پخش صدا و قدرت و کیفیت آن در طول بازی نیز تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد. پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدای 5.1 کانال مجازی داشته باشید و از یک بازی با صدایی فراگیر و جذاب لذت ببرید.

تلویزیون بازی ال جی NANO86 دارای پورت HDMI 2.1 است و از رزولوشن 4K با وضوح 120 هرتز پشتیبانی می کند. به این ترتیب با کنسول های نسل نهم، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس مشکلی نخواهید داشت. این مدل از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که کارت گرافیک شما باید توسط تلویزیون نانو 86 پشتیبانی شود تا از امکانات FreeSync بهره مند شوید.

تلویزیون ال جی 65NANO86 دارای فناوری ALLM برای تاخیر ورودی کم است. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است. تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 دارای حالت HGIG است. این حالت رنگ، کنتراست و غیره را هدایت می کند. دقیقاً همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر گرفته است بازی کنید. ال ای دی ال جی 65NANO86 یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای است و در دسته تلویزیون های گیمینگ قرار می گیرد. این تلویزیون با امکاناتی که ارائه می دهد شما را در بازی غرق می کند و تجربه ای شیرین از بازی های مورد علاقه خود خواهید داشت. تلویزیون ال جی نانو 86 یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای است و در دسته تلویزیون های گیمینگ قرار می گیرد.

این تلویزیون با امکاناتی که ارائه می دهد شما را در بازی غرق می کند و تجربه ای شیرین از بازی های مورد علاقه خود خواهید داشت. تلویزیون ال جی NANO86 یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای است و در دسته تلویزیون های گیمینگ قرار می گیرد. این تلویزیون با امکاناتی که ارائه می دهد شما را در بازی غرق می کند و تجربه ای شیرین از بازی های مورد علاقه خود خواهید داشت.

پردازشگر تلویزیون ال جی NANO86 سایز 65 اینچ

پردازشگر تلویزیون ال جی NANO86 سایز 65 اینچ

یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند و فوق العاده ای که معمولاً در تلویزیون های مختلف از آن استفاده می شود پردازشگر نام دارد. پردازشگر تلویزیون باعث می شود تا کیفیت المان های مختلف تلویزیون از جمله تصویر و صدا و کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا کند و کاربر تصاویری با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن را در خروجی مشاهده کند.

در تلویزیون ال جی 65NANO86 از پردازشگر تصویر α7 Gen4 Processor 4K استفاده می‌شود که این پردازش با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین الگوریتم های مانند یادگیری عمیق می تواند تصاویر را به صورت لحظه‌ای پردازش کند و بعد از بهبود کیفیت آن را در خروجی نمایش دهد.

از جمله تکنولوژی هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون با استفاده از پردازشگر پشتیبانی شده است می توان به قابلیت AI Picture اشاره داشت که این قابلیت با توجه به محتوای درحال پخش کیفیت تصویر خروجی را به صورت خودکار افزایش می دهد و همچنین با استفاده از تکنولوژی AI Sound ژانر و محتوای در حال پخش از تلویزیون تشخیص داده میشود و صدای پخش شده از تلویزیون با توجه به آن محتوا به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد.

یا به عبارت دیگر چنین می توان گفت که صدای پخش شده از تلویزیون متناسب با محتوایی است که از تلویزیون در حال پخش میباشد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام AI Upscaling 4K کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر هیچ گونه نگرانی از بابت تصاویر نخواهد داشت و تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در خروجی نمایش داده خواهد شد. 

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 65NANO86

قابلیت اسمارت تلویزیون ال جی 65NANO86

تلویزیون ال جی 65NANO86 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود می توانید ازکابل USB استفاده کنید. در تلویزیون ال جی می توانید به وسیله  وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و ازتماشای ان لذت ببرید.

تلویزیون اسمارت ال جی NANO86 دارای یک قابلیت بنام  Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقات مهم بازی را به شما نمایش می دهد.همچنین به کمک فناوری LG ThinQ می توانید توسط گوشی هوشمند خود شبکه مورد عالاقه خود را جسجو کنید و تلویزیون را از راه دور کنترل کنید.

ریموت کنترل جادویی LG

ریموت کنترل جادویی LG تلویزیون 65NANO86

تی وی ال جی 65NANO86 دارای کنترل از راه دور جادویی است. این ریموت کنترل دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جایی میگیرد . کنترل جادوی ال جی به شما دستورات صوتی، اشاره گر ماوس و موارد دیگر را می دهد. این ریموت دارای دکمه اسکرول نیز می باشد و با حرکت دادن آن در هوا و حرکت بین منوها به راحتی می توانید نشانگر را روی صفحه حرکت دهید. همچنین می توانید با اسکرول کردن یا انجام عملیات های مختلف با استفاده از حرکات، محتویات یک بخش را به راحتی مشاهده کنید.

کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. برخی از دکمه های این کنترل از راه دور به شکلی جادویی مانند میانبرها عمل می کنند و می توانید خیلی سریع به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی با عملکرد Magic Tap تلویزیون را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 65NANO86 محصول 2021 را مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری کنید. در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای مشاهده فیلم و استفاده معمولی و روزمره احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 65NANO80 را به شما پیشنهاد می کنیم. اما در صورتی که به تلویزیون با کیفیت تری برای بازی کردن و تماشای فیلم احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 65NANO90 می توانید گزینه بهتری برای شما باشد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO86 سایز 65 اینچ

مزایا

* وضوح بسیار خوب رنگ ها

* عملکرد چشمگیر در جلوگیری از بازتاب زیاد نور

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی دور از انتظار

* عدم روشنایی کافی محتوای HDR برای نمایش جزئیات

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65NANO86 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65NANO86 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 18:42

خرید تلویزیون هوشمند برای منزل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از جمله محصولات خانگی می باشد که هر مشتری برای خرید آن  وسواس بسیار زیادی به خرج می دهد. برند ال جی از جمله برندهای است که از دیرباز در زمینه تولید محصولات خانگی،به ویژه تلویزیونهای هوشمند فعالیت داشته و هر ساله محصولات خود را به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از مدل های خاص این شرکت تلویزیون ال جی 55NANO86 میباشد.

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به مرحله تولید رسیده است NANO86 می باشد که در این مطلب اندازه 55 اینچ را مورد بررسی قرار می دهیم. تلویزیون 55NANO86 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری می تواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد و به همین دلیل تصاویری‌ که در خروجی نمایش می دهد بسیار زنده تر‌ و جذاب تر می باشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55NANO86 ساخت 2021

تلویزیون ال جی 55NANO86 همچنین از طراحی بسیار ظریف و زیبایی برخوردار می باشد با هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل سازگاری پیدا میکند و به علاوه این قابلیت را دارد که بر روی دیوار نصب شود و در این صورت از ان به عنوان یک قاب هنری بسیار زیبا استفاده می شود. این تلویزیون هم چنین از کیفیت صدای بسیار مطلوبی برخوردار میباشد و صدا را با وضوح مناسبی به گوش مخاطب می رساند که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده می کند.

تلویزیون ال جی NANO86 از قابلیت جست و جوی برخوردار می باشد و کاربر می تواند به سادگی و با استفاده از صداکارهای مد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. این تلویزیون همچنین از یک پردازشگر بسیار قدرتمند برخوردار است که تصاویر را به صورت لحظه‌ای پردازش می‌کند و با بهبود کیفیت، آن را در خروجی نمایش میدهد. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی NANO86 برای علاقه مندان به بازی یک گزینه مناسب می باشد چرا که هم دارای پورت HDMI2.1 می باشد و هم از قابلیت هایی مانند VRR و ALLM پشتیبانی می‌کند. 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO86

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO86

کیفیت تصویر از جمله مهمترین فاکتورهای که بیشترین تاثیر را بر روی خریداران هنگام بررسی یک تلویزیون هوشمند دارد. تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش خود می باشد که استفاده از این فناوری سبب می شود تا طیف رنگی گسترده تری در تلویزیون قابل نمایش باشد و همان طور که می دانید یک تلویزیون هر چه تعداد رنگ های بیشتری را نمایش دهد.

تصاویری که در خروجی ارائه می دهد به تصاویر واقعی تر شباهت بیشتری داشته و برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K می باشد و هم چنین رزولوشن تصویر این محصول 2160*3840 پیکسل دارد که این تعداد پیکسل های تشکیل دهنده می توانند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را به مخاطب ارائه دهند. برای افزایش کنتراست تصاویر ارائه شده در خروجی از فناوری Local Dimming استفاده می شود.

برای اینکه بتوان تعداد رنگ های بسیار بیشتری را در تلویزیون نمایش داد از تکنولوژی Billion Rich Color استفاده شده است که میتواند حدود یک میلیارد رنگ متفاوت را در تلویزیون نمایش دهد و در نتیجه تصاویر به صورت واقعی تری به کاربر نشان داده می شود. پنل این تلویزیون از نوع IPS میباشد و همچنین استفاده از قابلیت Wide Viewing Angle سبب می شود تا زاویه دید افقی بسیار گسترده ای در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

به این مفهوم که کاربر در هر مکان و محدوده نسبت به تلویزیون قرار داشته باشد بدون افت کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. برای بهبود محتوای تصویر تلویزیون 4K ال جی 55NANO86 از تکنولوژی HDR استفاده شده است که این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. فناوری HDR سبب می شود تا مشخصات خاصی از تلویزیون مانند کنتراست تصاویر و طیف رنگی ارائه شده تا حد بسیار زیادی ارتقا داده شود. 

فرمت های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

فرمت های Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

 

تلویزیون ال جی 55NANO86 از فرمت‌های صوتی و تصویری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 دارای فناوری Cinema HDR است و از فرمت Dolby Vision IQ پشتیبانی می کند. Dolby Vision IQ از حداکثر رنگ و روشنایی در مقایسه با فرمت HDR10 Pro پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش رنگ ها به صورت 12 بیتی را دارد. این فناوری علاوه بر پردازش محتوای بازتولید شده، نور محیط را نیز تجزیه و تحلیل می کند و بهترین روشنایی و رنگ را برای نمایشگر تنظیم می کند.

فناوری Dolby Vision IQ به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را مشاهده کنید. تلویزیون 2021 ال جی 55NANO86 نیز از فناوری Dolby Atmos بهره می برد. فناوری Dolby Atmos می تواند صدای شفاف و چند بعدی را برای تماشای یک برنامه تولید کند. فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیر و سینمایی را از بلندگوهای تلویزیون ارائه می کند و به شما امکان می دهد صدایی نفس گیر و خارق العاده را تجربه کنید. پخش تصاویر واقعی با صدای واضح و فراگیر شما را در فیلم ها و بازی ها غرق می کند و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 ال جی 55NANO86

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 ال جی 55NANO86

"تلویزیون ال جی 55NANO86" دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه باریک است .به علت ضخامت کم این محصول بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و می توانید با نصب تنهایک براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار وصل کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.

فریم و حاشیه باریک تلویزیون ال جی گسترده دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان دراختیار شما قرار می دهد.همچنین این تلویزیون دارای یک پایه در وسط است که استحکام ومقاومت تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزش اضافه ان را روی میز قرار دهید و از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه خود لذت ببرید.

قابلیت اسمارت تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO86

قابلیت اسمارت تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO86

تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای قابلیت های اسمارت زیادی را در اختیار شما قرار میدهد .این تلویزیون از سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان اسان است و شما می توانید به راحتی ازبرنامه ها و امکانات ان استفاده کنید.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  است که توسط ان می توانید زمان شروع و پایان و اتفاقات مهم رویداد های ورزشی را تماشا کنید حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید اتفاقا مهم بازی به صورت اعلان در تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB است .همچنین در تلویزیون ال جی با استفاده از وای فای و بلوتوث دستگاه های خارجی خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و  ازتماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

پردازشگر قدتمند تلویزیون ال جی NANO86 سایز 55 اینچ

پردازشگر قدتمند تلویزیون ال جی NANO86 سایز 55 اینچ

برای این که بتوان جنبه‌های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر و در آخر طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود و ارتقا بخشید،نیاز به وجود یک ابزار کمکی در تلویزیون می باشد که نقش این ابزار را پردازشگر ایفا می کند. توقف پردازش گر با استفاده از روش ها و الگوریتم های متفاوتی که درون آن تعبیه شده است می‌تواند به بهبود هر چه بیشتر المان های مختلف تلویزیون کمک شایانی کند.

در تلویزیون NANO86 ال جی سایز 55 اینچ از پردازشگر ز استفاده شده است که این پردازشگر تصاویر را به صورت فریم به فریم پردازش می‌کند و با بهبود کیفیت، ان را در خروجی نمایش می دهد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبلغ پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیت AI Upscaling 4K کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه تصاویر همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

یکی از تکنولوژی های جالب دیگری که در این تلویزیون از ان استفاده شده است AI Brightness Controlمی باشد که با استفاده از سنسوری که درون ان تعبیه شده است قادر است میزان نور موجود در محیط را تشخیص دهد و نور صفحه نمایش متناسب با ان نور تنظیم می شود. برای نمونه هنگامی که کاربر در‌ حال‌ مشاهده صحنه تاریک می باشد، نور صفحه نمایش کمتر می شود تا جزئیات بیشتری از تصویر دیده شود.

برای بهبود محتوای صدا هم از قابلیت AI Sound استفاده شده است که با استفاده از این قابلیت محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده میشود و صدای تلویزیون متناسب با آن محتوا تنظیم می‌گردد تا کاربر از دیدن برنامه مورد نظر خود لذت دو چندانی را ببرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55NANO86

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55NANO86

تلویزیون ال جی 55NANO86 دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدای با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون با استفاده از قابلیت کاهنده نویز صدا نویز های موجود در صدا را به حداقل می رساند و شفافیت و وضوح صدای دیالوگ ها را افزایش می دهد.همچنین این تلویزیون دارای فناوری های Ultra Surround وDolby Atmos است که صدایی با کیفیت بالا و فراگیر را برای شما پخش می کند.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO86 دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است که با استفاده از ان صدای تلویزیون را با توجه به محیطی که در ان قرار گرفته است تقویت می کند و بیننده لذت بیشتری از تماشای محتوای مورد نظر خود میبرد.

تلویزیون 55NANO86 ال جی مخصوص بازی

تلویزیون 55NANO86 ال جی مخصوص بازی

تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 یک تلویزیون مخصوص بازی است. این تلویزیون کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد و با کمک فناوری نانوسل رنگ های خالص و طبیعی را تولید می کند و صحنه های چشم نواز زیادی را خلق می کند. نحوه پخش صدا و قدرت و کیفیت آن در طول بازی نیز تاثیر زیادی در هیجان بازی دارد. پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد که صدای 5.1 کانال مجازی داشته باشید و از یک بازی با صدایی فراگیر و جذاب لذت ببرید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و از رزولوشن 4K با وضوح 120 هرتز پشتیبانی می کند. به این ترتیب با کنسول های نسل نهم، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس مشکلی نخواهید داشت.

تلویزیون ال جی 55NANO86 از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که کارت گرافیک شما باید توسط تلویزیون NANO86 پشتیبانی شود تا از امکانات FreeSync بهره مند شوید. تلویزیون جدید LG 55NANO86 دارای فناوری ALLM برای ارائه تاخیر ورودی کم است. ال جی این تلویزیون را به فناوری VRR نیز مجهز کرده است. تلویزیون 55 اینچی ال جی NANO86 دارای حالت HGIG است.

این حالت رنگ، کنتراست و غیره را هدایت می کند. دقیقاً همانطور که توسعه دهنده بازی در نظر گرفته است بازی کنید. ال جی 55NANO86 یک تلویزیون حرفه ای برای بازی است و در دسته تلویزیون های بازی قرار می گیرد. تلویزیون بازی ال جی 55NANO86 با ویژگی هایی که ارائه می دهد شما را در بازی غرق می کند و تجربه شیرینی را از بازی های مورد علاقه خود خواهید داشت.

پشتیبانی از ویژگی AMD FreeSync Premium

پشتیبانی از ویژگی AMD FreeSync Premium

تلویزیون ال جی نانو 86 جزو تلویزیون های بازی در شرکت ال‌جی است و از فناوری AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید از این تلویزیون به عنوان مانیتور استفاده کرده و آن را به کامپیوترهای دارای کارت گرافیک AMD متصل کنید. یا حتی می توانید کنسول بازی خود را به تلویزیون LG 55NANO86 متصل کنید و بهترین کیفیت تصویر را دریافت کنید. این تلویزیون با حالت HGIG گزینه ای عالی برای نمایش بازی های HDR است و با پشتیبانی از FreeSync، کارت گرافیک بهترین تجربه بازی را در اختیار شما قرار می دهد. این قابلیت از لرزش و پرش تصاویر جلوگیری می کند و می توانید صحنه های واضح و روان را مشاهده کنید.

ریموت کنترل جادویی LG

ریموت کنترل جادویی LG

ال ای دی ال جی 55NANO86 دارای کنترل از راه دور جادویی است. این ریموت کنترل دارای طراحی ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جایی میگیرد . کنترل جادوی ال جی به شما دستورات صوتی، اشاره گر ماوس و موارد دیگر را می دهد. این ریموت دارای دکمه اسکرول نیز می باشد و با حرکت دادن آن در هوا و حرکت بین منوها به راحتی می توانید نشانگر را روی صفحه حرکت دهید. همچنین می توانید با اسکرول کردن یا انجام عملیات های مختلف با استفاده از حرکات، محتویات یک بخش را به راحتی مشاهده کنید.

کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. برخی از دکمه های این کنترل از راه دور به شکلی جادویی مانند میانبرها عمل می کنند و می توانید خیلی سریع به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی با عملکرد Magic Tap تلویزیون را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO86 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم، با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای گیمینگ و تماشای فیلم احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی 55NANO90 است. اما در صورتی که به تلویزیون ارزان قیمت تری برای تماشای فیلم و استفاده روزمره احتیاج دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون ال جی 55NANO80 می باشد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO86 سایز 55 اینچ

مزایا

* وضوح بسیار خوب رنگ ها

* عملکرد چشمگیر در جلوگیری از بازتاب زیاد نور

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی دور از انتظار

* عدم روشنایی کافی محتوای HDR برای نمایش جزئیات

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55NANO86 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55NANO86 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 13:48

جاروبرقی سامسونگ SC4190 طراحی شیک و خوش ساختی دارد و مهمتر از همه با قدرت استثنایی بیش از 2000 وات عرضه می شود. با کمک این مدل جاروبرقی می توانید هر قسمت از خانه را در چند ثانیه برق دهید و این عمدتا به دلیل قدرت مکش 370 وات آن است که انواع کارها را از روی زمین حذف می کند. موتور قدرتمند جاروبرقی سامسونگ با کارایی بالای خود، در عین حال مصرف انرژی بسیار پایینی را نیز به همراه دارد.

فیلتر هپا یکی از مزیت های خوب جاروبرقی سامسونگ است که محفظه موتور و مخزن جاروبرقی را کاملا تمیز می کند. این نوع جاروبرقی که کیسه ای است که می توان چندین بار از آن استفاده کرد، به راحتی می تواند فضای زیادی را اشغال کند. در پایان با اشاره به اینکه جاروبرقی سامسونگ 4190 دارای نازل های متعددی می باشد که هر کدام بسته به محیط می توانید از فضایی کاملا تمیز و خالی از سکنه لذت ببرید.

اگر بدنبال خرید جاروبرقی هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، فیلیپس ، بوش و پاناسونیک و فکر را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت لوازم خانگی و دسته شستشو و نظافت >> جاروبرقی مراجعه نمایید.

جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی سامسونگ SC4190 با قدرت فوق العاده بالا

اولین سوالی که ممکن است در انتخاب نوع جاروبرقی در مصرف کننده ایجاد شود این است که قدرت اصلی و همچنین قدرت مکش آن چقدر است و تا چه حد می توان به آن اعتماد کرد. در این قسمت می خواهیم با ارائه جاروبرقی سامسونگ SC4190 بهترین انتخاب را داشته باشید. جاروبرقی SC4190 سامسونگ از توان بسیار بالای 2000 وات بهره می برد که با آن می توانید از محیطی سالم و تمیز لذت ببرید.

علاوه بر این، این میزان قدرت به قدری خوب عمل می کند که حتی گوشه ها و کناره ها را به راحتی تمیز می کند. در ضمن قدرت مکش جاروبرقی سامسونگ 370 وات می باشد که در نظافت محیط نیز تاثیر بسزایی دارد. با این میزان قدرت هیچ گونه زباله ای روی زمین باقی نمی گذارد و در کمترین زمان ممکن فضا را از هرگونه زباله و کثیفی پاک می کند.

جاروبرقی با قدرت فوق العاده بالا سامسونگ SC4190

فیلتر HEPA

درک میزان تاثیر فیلترهای بهداشتی بر پاکیزگی محیط، مصرف کنندگان را به سمت خرید چنین جاروبرقی هایی با چنین عملکردی سوق می دهد. جاروبرقی سامسونگ SC4190 سامسونگ مجهز به فیلتر بهداشتی HEPA نیز می باشد. این فیلتر یکی از بهترین انواع فیلترها است که با طراحی آن بر روی این نوع جاروبرقی کمک زیادی به حذف و از بین بردن باکتری ها و میکروب ها می کند. هنگام راه اندازی دستگاه به دلیل فشار و قدرت مکش زیاد موتور گرد و غبار می تواند به مخزن جاروبرقی و حتی موتور نفوذ کند که برای رفع این مشکل فیلتر بهداشتی هپا کار خوبی را نشان می دهد. در واقع فیلتر هپا از ورود گرد و غبار به سطح مخزن دستگاه و همچنین موتور آن جلوگیری می کند و در نهایت باعث از بین رفتن هوای ناسالم خواهد شد.

فیلتر HEPA جاروبرقی سامسونگ SC4190

استفاده از لوازم جانبی جاروبرقی سامسونگ SC4190

هنگام تغییر مکان مبل ها باید تاثیر اصلی مبل را روی فرش دیده باشید. روی این فرورفتگی ها یخ بگذارید و صبر کنید تا آب شود. آب الیاف فرش را برای بازگشت به حالت اولیه آماده می کند. محل مرطوب را جاروبرقی بکشید تا فرش به حالت اولیه بازگردد. گرد و غبار را خلاقانه تمیز کنید، جاروبرقی شما انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید. از برس جاروبرقی برای پاک کردن پرده های گرد و غبار، روکش چراغ ها، کتاب ها، عکس ها و قاب آینه ها و هر مکان دیگری که گرد و غبار نشسته است، استفاده کنید. از برس جاروبرقی خود برای تمیز کردن صفحه فیلتر ماشین ظرفشویی استفاده کنید. پس از اینکه با برس روی فیلتر کشیدید، از سری مخصوص شکاف ها استفاده کنید تا تمام خرده ها و گرده ها را از فیلتر جدا کنید.

از لوازم جانبی جاروبرقی سامسونگ SC4190استفاده کنید

جمع بندی جاروبرقی سامسونگ SC4190

جاروبرقی 2000 وات سامسونگ 4190 سامسونگ از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است. موتور این دستگاه دارای توان مصرفی 2000 وات می باشد که آن را به یکی از قدرتمندترین دستگاه ها تبدیل کرده و همین امر باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی و زمان رفت و برگشت شده است.

دسته ای که بر روی بدنه جاروبرقی نصب شده است، حمل آن را آسان می کند. این دستگاه علاوه بر قدرت و کیفیت بالا از قابلیت های دیگری مانند فیلتر هپا که در دریچه هوای جاروبرقی تعبیه شده و گرد و غبار معلق در فضا را جذب می کند و همچنین خروج ذرات گرد و غبار داخل مخزن را نیز به کار برده است. . از هوای خروجی تا حد امکان جلوگیری و تصفیه می کند.

شیلنگ این جاروبرقی 360 درجه می چرخد ​​و محدودیت حرکتی ندارد و به راحتی در همه جهات می چرخد. با تمام این ویژگی ها "جاروبرقی سامسونگ SC4190" گزینه خوبی برای خرید است. برای خرید این محصول می توانید به سایت فروشگاه دوزین کالا مراجعه کرده و با انتخاب این محصول آن را تضمینی تهیه نمایید.

سایت منبع : SAMSUNG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 20:04

از جمله مدل های بسیار محبوب که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی روانه بازار شده است تلویزیون ال جی 65NANO80 میباشد. این مدل در واقع جایگزین سری NANO80 در سال ۲۰۲۰ طراحی شده بود.به این نکته دقت داشته باشید که شرکت ال‌جی تصمیم گرفت تمام مدل های جدید نانو را همانند سال پیش نامگذاری کند.پس سری جدید NANO80 که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است،با مدل قدیمی ان تفاوت دارد.

در این بخش قصد داریم اندازه 65 اینچ این تلویزیون را برای شما عزیزان به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. طراحان این مدل برای اینکه بتوانند کیفیت تصویر را بالاتر برده و تصاویر جذاب تری را به مخاطبان خود منتقل کنند ،در ساخت صفحه نمایش تلویزیون 65NANO80 از فناوری نانونسل بهره برده اند که این فناوری می‌تواند طیف رنگی بسیار گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد و در نتیجه تصاویر بسیار با کیفیت و فوق العاده را در خروجی به کاربر نشان خواهد داد.

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر در تلویزیون ال جی NANO80 از پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای استفاده شده است که با استفاده از الگوریتم های مختلفی کیفیت تصاویر ارائه شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. در رابطه با صدای این تلویزیون نیز می توان به این نکته اشاره کرد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است که برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کنند.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 65NANO80 ساخت 2021

برای رابط کاربری تلویزیون ال جی 65NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که این سیستم عامل از محبوبیت بسیاری در بین تلویزیون های مختلف برخوردار است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی NANO80 از طراحی بسیار ظریفی برخوردار می باشد و زیبای خاصی را به چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل می‌بخشد و همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت تلویزیون را به یک قاب هنری بسیار زیبا تبدیل خواهد کرد. از تلویزیون از یک مرورگر وب برخوردار بوده که کاربر می‌تواند با استفاده از این مرورگر به وبگردی پرداخته و موارد مورد نظر خود در اینترنت را جستجو کند. 

کیفیت تصویر در تلویزیون 65NANO80 ال جی 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65NANO80

طراحان و سازندگان تلویزیون های مختلف ال جی تمام سعی و تلاش خود را دارند که با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها تا جایی که امکان دارد کیفیت تصاویر خروجی را ارتقا دهند و رضایت هرچه بیشتر کاربران خود را فراهم سازند. در تلویزیون ال جی 65NANO80 برای افزایش کیفیت تصویر از فناوری نانوسل در ساخت صفحه نمایش استفاده شده است این فناوری سبب می شود تا تصاویر به صورت باکیفیت تر و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

عملکرد این فناوری به این صورت است که رنگ های تیره و کدر را فیلتر کرده و رنگ های زنده و جذاب را در تلویزیون نمایش می دهد. عمق رنگ این تلویزیون ۱۰ بیت می باشد و همچنین با استفاده از تکنولوژی Billion Rich Color چیزی در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد و همانطور که می دانید یک تلویزیون هر چه رنگ های بیشتری را نشان دهد، تصاویر آن به تصاویر واقعی شبیه تر بوده و رنگ های موجود در تصویر نیز به رنگ های  طبیعی شباهت بسیار زیادی پیدا می کنند.

برای بهبود محتوای تصویر از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع پشتیبانی از فناوری HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تقویت شده و در نتیجه خروجی به صورت فوق العاده در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

پنلی که برای ساخت صفحه نمایش تلویزیون 2021 ال جی 65NANO80 به کار گرفته شده است از نوع IPS می باشد و کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون 4K است و دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می تواند جزئیات بسیار زیادی از تصویر را به کاربر ارائه دهد. نور پس زمینه این تلویزیون از تکنولوژی Edge LED  استفاده می کند. برای افزایش کنتراست تصاویر از قابلیت Local Dimming استفاده می شود. 

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 65NANO80

 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65NANO80

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 65NANO80

تلویزیون ال جی 65NANO80 دارای طراحی منحصربه فردی است .این تلویزیون با ضخامت کم خود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون زیبایی را به منزل شما می دهد.این تلویزیون با حاشیه باریک از حواس پرتی شما هنگام تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه تان جلوگیری می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای دو پایه در کناره تلویزیون است که استحکام تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO80 را بالا می برد وشما می توانید به راحتی ان را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80

تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بسیار بهتری می باشند. در تلویزیون NANO80 ال جی سایز 65 اینچ از پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش کرده و تصاویر موجود در هر فریم را تا حد بسیار زیادی ارتقا و سپس در خروجی نمایش میدهد.

یکی از قابلیت های بسیار جالبی که برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون ال جی 65NANO80 از آن استفاده شده است Image Inhancing نام دارد که این قابلیت تصاویر موجود در خروجی را به صورت کلی بهبود می دهد و در نتیجه تصاویر با وضوح فوق العاده در اختیار مخاطب قرار می گیرد.

وقتی که تصاویر دریافتی از مبلغ دارای کیفیت پایین و نامطلوب میباشد از قابلیت 4K Upscaling استفاده می شود که وظیفه آن این است که کیفیت تصاویر پایین را در حد کیفیت 4K بهبود می دهد و کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. همچنین در تلویزیون هوشمند ال جی 65NANO80 از قابلیت Ai Brightness Control استفاده شده است که با این قابلیت نوری که از صفحه نمایش به کاربر می رسد متناسب با نور محیط تنظیم می گردد. به عبارت دیگر می توان گفت که سنسوری که در این تلویزیون وجود دارد نور موجود در محیط را به صورت خودکار تشخیص داده و نور صفحه نمایش را متناسب با این نوع تنظیم می کند. 

حالت Filmmaker در تلویزیون نانوسل ال جی NANO80

حالت Filmmaker در تلویزیون نانوسل ال جی NANO80

"تلویزیون ال‌جی 65NANO80" دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون های معمولی می توانید بدون اینکه متوجه شوید فیلم و سریال را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. بسته به فناوری به کار رفته در تلویزیون NANO80 ال‌جی و حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه‌ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان تصور می‌کردند مشاهده خواهید کرد.

فناوری بازی در تلویزیون 2021 ال‌جی NANO80

فناوری بازی در تلویزیون 2021 ال‌جی NANO80

تلویزیون 4K ال جی 65NANO80 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و تجربه بازی خوبی را در این تلویزیون به دست خواهید آورد. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی یا تاخیر ورودی کم است. این ویژگی زمان بین اجرای یک اکشن و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین بازی را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید در بهترین زمان واکنش نشان دهید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و همچنین از نرخ نوسازی 50 هرتز و فناوری ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی 65NANO80 با پشتیبانی از فناوری HGIG یا HDR Gaming Interest Group، بازی های HDR را با کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون LG 65NANO80 به لطف فناوری های مختلفی که برای بهبود کیفیت تصویر و همچنین نرمی و سرعت صحنه ها به کار می رود، صحنه های زیبایی با جزئیات دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری NanoCell در ال ای دی ال جی 65NANO80 صحنه‌های طبیعی و واضح را ایجاد می‌کند و رنگ‌های واقعی و خالص را تولید می‌کند. این تلویزیون همچنین مجهز به پنل VA است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه می دهد. این محصول یکی از ارزان ترین تلویزیون های مخصوص بازی است و نمی توان آن را تلویزیون گیمینگ نامید. بنابراین، اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون های پیشرو در این زمینه باشید.

 صدایی جادویی در تلویزیون ال جی نانو 80

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO8O سایز 65 اینچ

یکی از ویژگی های مهم تلویزیون هنگام خرید ان وجود صدایی با کیفیت و وضوح بالاست .تلویزیون ال جی دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 است .این تلویزیون دارای دو عدد بلند گو است که به وسیله فناوری های Bluetooth Surround Ready و LG Sound Sync توسط بلوتوث و وایرلس می توانید ان ها  را به تلویزیون متصل کنید و صدای با کیفیت بالا داشته باشید.

تلویزیون ال جی 65NANO80 دارای سیستم کاهنده نویز صداست که نویز های موجود در صدا را در حد امکان کاهش می دهد و صدایی با وضوح بالا را برای شما پخش می کند.همچنین تلویزیون ال جی دارای قابلیت AI Sound است که بهترین حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از دیدن برنامه یا فیلممورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

سیستم عامل WEBOS در تی وی 65NANO80

قابلیت اسمارت در تلویزیون ال جی 65NANO80

تلویزیون نانو 80 ال جی سایز 65 اینچ دارای سیستم عامل Webos که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Sound Share  که توسط ان می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید  و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا کنید.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما میتوانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون اسمارت ال جی 65NANO80 که  جذاب نیز میباشد  Sports Alert است که اتفاقات مهم بازی و زمان شروع و پایان ان را حتی اگر شما در حال تماشای محتوای دیگر باشید در تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد.همچنین این تلویزیون دارای فناوری های Intelligent Voice Recognition وLG Voice Search که توسط ان ها می توانید با استفاده از صدای هوشمند خود برخی از اعمال مربوط به تلویزیون را انجام دهید.همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب از وب گردی خود و برنامه های ان استفاده کنید.

ریموت کنترل ال جی 65NANO80

ریموت کنترل ال جی در تلویزیون 65NANO80

بدون شک یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون های ال جی استفاده از ریموت کنترل جادویی است. ال جی چندین سال متوالی است که از این ریموت کنترل در تلویزیون های خود استفاده می کند و به دلیل کاربری آسان، محبوبیت بی نظیری به دست آورده است. در سال های اخیر تغییری در مشخصات و ظاهر این ریموت کنترل مشاهده نکرده ایم اما ال جی در سال 2021 ظاهر و ویژگی های جدید آن را معرفی کرد. این ریموت جدید با تلویزیون ال جی 65NANO80VPA نیز عرضه می شود. Magic Remote Control 2021 طراحی نسبتاً متفاوتی با مدل قبلی دارد. این ریموت با طراحی ارگونومیک خود نازک تر است و به راحتی در دست شما قرار می گیرد.

همچنین شاهد تغییراتی در کار او خواهیم بود. برای مثال این ریموت کنترل جدید دارای فناوری NFC است که از طریق آن می توانید از عملکرد Magic Tap در ریموت کنترل استفاده کنید. این قابلیت که ساده ترین راه برای اتصال گوشی هوشمند به تلویزیون است، نیازی به تنظیمات خاصی ندارد. در عوض، فناوری NFC می تواند گوشی هوشمند را از طریق کنترل از راه دور جادویی به تلویزیون متصل کند.

شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون ال جی 65NANO80 محصول سال 2021 را مشاهده کنید و آن را از فروشگاه ما با قیمت ارزان، تضمین اصالت و سلامت کالا و گارانتی خریداری نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری احتیاج دارید، تلویزیون ال جی 65NANO86 را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید می توانید تلویزیون ال جی 65NANO75 را خریداری نمایید. تلویزیون ال جی NANO80 مدل جدید تر و ساخت 2022 است که جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های جدید تری دارد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO80 ال جی سایز 65 اینچ

مزایا 

* دقت رنگ بسیار خوب

* هندلینگ انعکاسی چشمگیر

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی ضعیف

* نبود روشنایی کافی به منظور نمایش جزئیات در محتوای HDR

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65NANO80 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65NANO80 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 18:25

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت طراحی شده و بازار جهانی عرضه گردیده است می توان به تلویزیون ال جی 55NANO80 اشاره داشت که این مدل در سایز ها و اندازه های متنوعی با توجه به نیازهای مختلف کاربران طراحی شده است. در این بخش قصد داریم اندازه ۵۵ اینچ تلویزیون را که به اختصار 55NANO80 نامیده می شود مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

برند ال جی از جمله محبوب ترین برند ها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند می باشد که از دیرباز فعالیت و سابقه بسیار زیادی در این زمینه دارد. این شرکت سعی دارد هر ساله با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها محصولات خود را روانه بازار کند و رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم سازد.

تلویزیون ال جی 55NANO80 ساخت 2921

تلویزیون 55NANO80 برای ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری سبب می شود تا نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بسیار بهتر باشد و تصاویر به صورت جذاب تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد‌. صدای این تلویزیون نیز از وضوح بسیار مناسبی برخوردار می باشد و صدا را با کیفیت بسیار فوق العاده در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که برای این منظور از توان صوتی ۲۰p وات در تلویزیون NANO80 ال جی سایز 55 اینچ استفاده شده است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

رابط کاربری تلویزیون ال جی 55NANO80 از سیستم عامل محبوب WebOs بهره گرفته است که این سیستم عامل می تواند مجموعه امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر از یک پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای در ال ای دی ال جی 55NANO80 استفاده شده است.

این تلویزیون فاقد پورت HDMI2.1 باشد ولی برای علاقه مندان به بازی تکنولوژی های مانند ALLM و HGIG Mode را در نظر گرفته است که می تواند بازی را به خوبی در تلویزیون اجرا کند.برای اتصال سایر دستگاه های خارجی به تلویزیون از درگاه های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره داشت.

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55NANO80 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای ضخامت بسیار کم و حاشیه و فریم نازک است .این تلویزیون به علت ضخامت کم خود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید به راحتی ان را روی دیوار نصب کنید.فریم نازک تلویزیون ال جی گستره دید بیشتری را هنگام تماشای محتوای مورد نظرتان در اختیار شما رار می دهد. همچنین وجود پایه های محکم در دو طرف تلویزیون نانو 80 ال جی استحکام ان را بالا میبرد و شما می توانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون ال جی 55NANO80

 

کیفیت تصویر تلویزیون 55NANO80 ال جی

کیفیت تصویر تلویزیون 55NANO80 ال جی

هنگام ساخت و طراحی یک تلویزیون کیفیت تصویر آن از بالاترین میزان درجه اهمیت برخوردار بوده و تا حد بسیار زیادی از سایر جنبه های یک تلویزیون را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع می توان گفت هنگام خرید یک تلویزیون اولین فاکتوری که توسط مشتری مورد بررسی قرار می گیرد کیفیت تصویر تلویزیون می باشد.

در تلویزیون ال جی NANO80 اینچاز کیفیت تصویر خروجی 4K بهره گرفته شده است که این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیونهای با کیفیت Full HD می تواند تا ۴ برابر تصویر باکیفیت تری را در خروجی ارائه دهد. همچنین این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی جزئیات فوق‌العاده ای از تصویر را در خروجی نمایش میدهد.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR در این تلویزیون بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمتهای HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. در واقع پشتیبانی از قابلیت HLG سبب می شود تا رنگ های موجود در تصویر تا حد بسیار زیادی تقویت شوند و در نتیجه تصاویر با کیفیت تری در اختیار مخاطب قرار بگیرد. برای نور پس زمینه در تلویزیون ال جی 55NANO80 از فناوری Edge LED بهره گرفته شده است و همچنین برای افزایش کنتراست تصاویر از تکنولوژی Local Dimming استفاده می شود.

تلویزیون 2021 ال جی 55NANO80 به کمک فناوری Nano Color طیف رنگی بسیار گسترده تری را در تلویزیون نمایش می دهد و همچنین با استفاده از قابلیت Billion Rich Color در حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش است که این دو عامل با یکدیگر می توانند تصاویر را به صورت واقعی در اختیار کاربر قرار دهند.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO80 برای اینکه بتواند به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی از کیفیت تصویر بهتری برخوردار باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانو سل استفاده کرده است. همچنین برای صفحه نمایش تلویزیون نانو 80 از پنل IPS استفاده شده است. 

فناوری بازی در تلویزیون 2021 ال‌جی NANO80

فناوری بازی در تلویزیون ال‌جی NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و تجربه بازی خوبی را در این تلویزیون به دست خواهید آورد. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی یا تاخیر ورودی کم است. این ویژگی زمان بین اجرای یک اکشن و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین بازی را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید در بهترین زمان واکنش نشان دهید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و همچنین از نرخ نوسازی 50 هرتز و فناوری ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

تلویزیون 4K ال جی 55NANO80 با پشتیبانی از فناوری HGIG یا HDR Gaming Interest Group، بازی های HDR را با کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون LG 55NANO80 به لطف فناوری های مختلفی که برای بهبود کیفیت تصویر و همچنین نرمی و سرعت صحنه ها به کار می رود، صحنه های زیبایی با جزئیات دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری NanoCell در تلویزیون NANO80 ال جی سایز 55 اینچ صحنه‌های طبیعی و واضح را ایجاد می‌کند و رنگ‌های واقعی و خالص را تولید می‌کند. این تلویزیون همچنین مجهز به پنل VA است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه می دهد. این محصول یکی از ارزان ترین تلویزیون های مخصوص بازی است و نمی توان آن را تلویزیون گیمینگ نامید. بنابراین، اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون های پیشرو در این زمینه باشید.

قابلیت Sports Alert

قابلیت Sports Alert

ال‌جی تلویزیون NANO80 را به گزینه Sports Alert مجهز می‌کند. Sport Alert اطلاعاتی را درباره شروع، پایان و حتی در طول بازی های ورزشی اعلام می کند. با استفاده از این ویژگی دیگر هرگز بازی های بزرگ مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد و همیشه آخرین اطلاعات ورزشی را خواهید داشت. حتی اگر مطالب دیگری را تماشا کنید، از بازی های ورزشی مطلع خواهید شد.

* این ویژگی ممکن است بسته به منطقه جغرافیایی در دسترس نباشد.

توانایی های هوشمند تلویزیون ال جی NANO80

توانایی های هوشمند تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 قابلیت های هوشمند بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است.این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است.تلویزیون ال جی دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است.یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Sports Alert است که اتفاقات مهم بازی و زمان روع و پایان ان را به صورت اعلان در تلویزیون به  شما  نمایش می دهد.

همچنین شما به وسیله فناوری TV On With Mobile تعبیه شده در تلویزیون می توانید توسط گوشی هوشمند خود تلویزیون را روشن کنید و از تماشای ان لذت ببرید. در تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO80 می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمنند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش تلویزیون تماشا کنید.همینطور می توانید  به وسیله قابلیت مرور گر تلویزیون 4K ال جی 55NANO80 از وب گردی خود لذت ببرید.

موتور پردازشگر Quad Core Processor

موتور پردازشگر Quad Core Processor

استفاده از پردازشگر مجزا این مزیت را در بر دارد که تلویزیون از حیث جنبه های مختلف مانند کیفیت تصویر و صدا، کنتراست تصاویر ارائه شده و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تا حد بسیار زیادی را ارتقا داده می شود.

در تلویزیون نانو 80 از پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های مختلفی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که درون آن وجود دارد فریم به فریم و به صورت لحظه‌ای تصاویر را پردازش کرده و با بهبود کیفیت آن را در خروجی نمایش میدهد.

یکی‌ از قابلیت های بسیار فوق العاده ای که برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO80 اینچ از آن استفاده شده است، 4k Upscaling نام دارد که کارکرد اصلی آن به این گونه است که در صورتی که تصاویر دریافتی از مبدا دارای کیفیت پایین و نامطلوب باشد، با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویر را با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن در خروجی مشاهده خواهد کرد.

از جمله قابلیت های جالب دیگری که در تلویزیون فورکی ال جی 55NANO80 از آن بهره گرفته شده است می‌توان به قابلیت Image Inhancing اشاره کرد که این قابلیت می‌تواند تصاویر موجود در تلویزیون را بهبود بخشید و در نتیجه تصاویر با وضوح بسیار بیشتری در خروجی نمایش داده می شود. می‌توان با قابلیت AI Brightness Control نیز اشاره کرد که با استفاده از این فن آوری نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط کار به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم میشود. 

حالت Filmmaker در تلویزیون نانوسل ال جی NANO80

حالت Filmmaker در تلویزیون الجی NANO80

"تلویزیون ال‌جی 55NANO80" دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون های معمولی می توانید بدون اینکه متوجه شوید فیلم و سریال را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. بسته به فناوری به کار رفته در تلویزیون NANO80 ال‌جی و حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه‌ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان تصور می‌کردند مشاهده خواهید کرد.

 صدایی جادویی در تلویزیون ال جی نانو 80

صدایی جادویی در تلویزیون ال جی نانو 80

تلویزیون ال جی 55NAN80 دارای صدایی با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات است.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون AI Sound است که بهترین حالت ممکن صدا را با توجه به محتوای در حال پخش در اختیار شما قرار می دهد.

تلویزیون اسمارت ال جی 55NANO80 دارای بلوتوث داخلی و قابلیت Sound Share است که به وسیله ان می توانید بین تلویزیون و دستگاه های خارجی خود ارتباط برقرار کنید یا اهنگ مورد علاقه خود را از گوشی در تلویزیون پخش کنید.تلویزیون ال جی دارای دو عدد بلند گو است که می توانید ان ها را با استفاده از فناوری های Bluetooth Surround Ready وLG Sound Sync به  وسیله بلوتوث و وایرلس به تی وی ال جی 55NANO80 متصل کنید و صدایی با کیفیت بالا داشته باشید.

ریموت کنترل جادویی LG

ریموت کنترل جادویی LG در تلویزیون ال جی 55NANO80

تلویزیون ال جی 55NANO80 مجهز به ریموت کنترل جادویی است. کنترل از راه دور جادویی ال جی به شما دستورات صوتی، نشانگر ماوس و موارد دیگر را می دهد. ریموت کنترل تلویزیون جدید ال جی NANO80 دارای دکمه اسکرول نیز می باشد و با حرکت دادن آن در هوا و جابجایی بین منوها به راحتی می توانید نشانگر روی صفحه را حرکت دهید. همچنین می توانید با اسکرول کردن یا انجام عملیات های مختلف با استفاده از حرکات، محتویات یک بخش را به راحتی مشاهده کنید.

کنترل از راه دور جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید. برخی از دکمه های این کنترل از راه دور به صورت جادویی به عنوان میانبر عمل می کند و می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید به راحتی با عملکرد Magic Tap تلویزیون را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

* برای استفاده از عملکرد Magic Tap، پشتیبانی NFC مورد نیاز است.

* طراحی ریموت کنترل جادویی ممکن است با تصویر نشان داده شده در توضیحات متفاوت باشد.

* ویژگی های کنترل از راه دور جادویی ممکن است بسته به مناطق جغرافیایی مختلف موجود باشد یا نباشد.

 شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 55NANO80 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با گارانتی (یا بدون گارانتی)، قیمت ارزان و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری احتیاج دارید می توانید به سراغ تلویزیون ال جی 55NANO86 بروید، اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی 55NANO75 می باشد. تلویزیون ال جی NANO80 مدل جدید تر و جایگزین این محصول می باشد که به تازگی در سال جدید معرفی شده است و امکانات و ویژگی های بیشتری دارد.

مزایا و معایب تلویزیون NANO80 ال جی سایز 55 اینچ

مزایا 

* دقت رنگ بسیار خوب

* هندلینگ انعکاسی چشمگیر

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی ضعیف

* نبود روشنایی کافی به منظور نمایش جزئیات در محتوای HDR

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55NANO80 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55NANO80 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 19:59

از جمله مدل های فوق العاده که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی روانه بازار گردیده است میتوان به تلویزیون ال جی 50NANO80 را نام برد که آن را با نام کامل NANO80VPA نیز می شناسند. در واقع این مدل، مدل جدیدتر سری NANO80VNA می‌باشد که در سال ۲۰۲۰ طراحی شده بود. این تلویزیون در سایز های متفاوتی طراحی شده است که در این بخش قصد داریم تلویزیون 50NANO80 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

این تلویزیون برای اینکه بتواند به نسبت تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصویر بهتری داشته باشد در ساخت صفحه نمایش خود از فناوری نانوسل استفاده کرده است که این فناوری تصاویر را به صورت جذاب تری در خروجی به کاربر نمایش می دهد.

همچنین برای پردازش هرچه بهتر تصاویر در این مدل از یک پردازنده ۴ هسته‌ای استفاده شده است که این پردازنده با پردازش تصاویر کیفیت آن را در خروجی افزایش می دهد و سبب می شود که کاربر در بالاترین سطح و استاندارد ممکن برنامه مورد نظر خود را مشاهده کند.

تلویزیون ال جی NANO80 برای صفحه نمایش خود از پنل VA استفاده می کند ولی زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار نمی دهد، به این مفهوم که کاربر در زاویه های مختلف ممکن است کمی با افت کیفیت تصویر مواجه شود و خروجی را با وضوح مناسبی مشاهده نکند. این تلویزیون از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار میباشد و صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند که برای این امر از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده کرده است.

تلویزیون ال جی 50NANO80 ساخت 2021

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

برای رابط کاربری تلویزیون ال جی 50NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که می‌تواند مجموعه امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون NANO80 همچنین از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند که به این ترتیب قادر خواهید بود سایر وسایل هوشمند منزل را کنترل کنید. این تلویزیون از طراحی بسیار باریک و ظریفی برخوردار می باشد و علاوه بر اینکه می توانید آن را بر روی پایه قرار دهید به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارا می باشد. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50NANO80

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 برای اینکه بتواند کیفیت تصویر خروجی خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد از فناوری به نام Nanocell در ساخت صفحه نمایش خود استفاده کرده است. در واقع فناوری نانوسل از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ های مختلف استفاده می کند به گونه‌ای که این تکنولوژی رنگ های کدر و تیره را فیلتر کرده و رنگهای جذاب و زنده را برای مخاطب در خروجی نمایش میدهد. همانطور که میدانید یک تلویزیون هر چه طیف رنگی گسترده تری را در خروجی نمایش دهد، تصاویری که در خروجی ارائه می دهد جذاب تر بوده و شباهت بسیار بیشتری به تصاویر واقعی دارد.

برای همین منظور در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی NANO80 از تکنولوژی Wide Color Gamut استفاده کرده است که این تکنولوژی می‌تواند طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و همچنین با استفاده از تکنولوژی Billion Rich Color چیزی حدود یک میلیارد رنگ متفاوت در تلویزیون قابل نمایش می باشد که ترکیب این دو عامل با یکدیگر سبب می‌شود تا تصاویری که در خروجی به مخاطب نمایش داده می شود، حاوی رنگ های باشد که شباهت بسیار زیادی به رنگ های موجود در طبیعت دارد.

تلویزیون 4K ال جی 50NANO80 همچنین دارای حالت FilmMaker می باشد که یک قابلیت بسیار فوق العاده برای علاقه مندان به فیلم و سریال است و تصاویر را دقیقاً مطابق آنچه مد نظر فیلمساز بوده است به کاربر نشان می دهد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون به صورت 4K می باشد و همچینن دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می‌تواند عمق بسیار زیادی به تصویر خروجی دهد.

برای افزایش کنتراست تصاویر خروجی نیز در این مدل از فناوری Local Dimming استفاده شده است و همچنین برای بهبود محتوای تصویر از قابلیت HDR بهره گرفته شده است که این قابلیت از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. 

طراحی تلویزیون 2021 ال جی 50NANO80

طراحی تلویزیون 2021 ال جی 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 دارای طراحی زیبا و کاربردی است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.این تلویزیون با حاشیه کم باعت می شود که تمرکز شما روی محتوای در حال پخش از تلویزیون اسان تر شود.این تلویزیون با ضخامت کم بسیار برای نصب روی دیوار مناسب استت و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد.همچنین تلویزیون هوشمند ال جی 50NANO80 دارای دو پایه در دو طرف خود است که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 50 اینچ نانوسل ال جی NANO80

پردازشگر تلویزیون 50 اینچ نانوسل ال جی NANO80

تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیونهای که پردازشگر مجزا استفاده نمی کنند، دارای کیفیت تصویر و صدای بهتری بوده و حتی کنتراست  تصاویر ارائه شده در آن تلویزیون از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد. در تلویزیون ال جی 50NANO80 از پردازشگر ۴ هسته ای به نام Quad Core Processor 4K بهره گرفته شده اسلیم پردازش کرد تصاویر را فریم به فریم و به صورت لحظه‌ای پردازش می کند و بالا بردن کیفیت آن در خروجی نمایش میدهد.

در صورتیکه تصاویر دریافتی از مبلغ دارای کیفیت پایینی و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام 4K Upscaling کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود. در واقع می توان چنین گفت که با استفاده از این قابلیت کاربر از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر هیچ‌گونه نگرانی نخواهد داشت و خروجی همواره با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.

ویژگی بسیار جالبی که در تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO80 تعبیه شده است، AI Brightness Control نام دارد که این قابلیت نوری که از صفحه نمایش ساطع می شود را با نور محیط تنظیم می کند.به عبارت دیگر می توان گفت که با استفاده از سنسوری که درون تلویزیون قرار گرفته است،میزان نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک استفاده می شود و نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط تنظیم می شود. برای مثال هنگامی که صحنه های تاریک از تلویزیون در حال پخش میباشد، نور صفحه نمایش کمتر می‌شود تا جزئیات بیشتری از تصویر در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. 

حالت Filmmaker در تلویزیون الجی NANO80

حالت ایجاد فیلم در تلویزیون 2021 ال جی NANO80

 

"تلویزیون ال‌جی 50NANO80" دارای حالت Filmmaker است و با کمک فناوری‌های پیشرفته پردازش تصویر، فیلم‌ها و سریال‌ها را دقیقاً همان‌طور که کارگردان در نظر داشته نمایش می‌دهد. در تلویزیون های معمولی می توانید بدون اینکه متوجه شوید فیلم و سریال را با اندکی افت کیفیت تماشا کنید. در این حالت پردازشگر تصویر تمامی صحنه ها را آنالیز کرده و کیفیت هر فریم را بهبود می بخشد. همچنین برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های کاربردی را غیرفعال می‌کند تا بتوانید صحنه‌های متحرک را طبیعی‌تر ببینید. بسته به فناوری به کار رفته در تلویزیون NANO80 ال‌جی سایز 50 اینچ و حالت Filmmaker، تصاویر و صحنه‌ها را دقیقاً همانطور که فیلمسازان تصور می‌کردند مشاهده خواهید کرد.

فناوری بازی در تلویزیون ال‌جی NANO80

فناوری بازی در تلویزیون ال‌جی NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 از فناوری بازی پشتیبانی می کند و تجربه بازی خوبی را در این تلویزیون به دست خواهید آورد. این تلویزیون دارای تاخیر ورودی یا تاخیر ورودی کم است. این ویژگی زمان بین اجرای یک اکشن و نمایش آن بر روی صفحه تلویزیون در حین بازی را کاهش می دهد. به این ترتیب شما خیلی دیر احساس نمی کنید و می توانید در بهترین زمان واکنش نشان دهید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و همچنین از نرخ نوسازی 50 هرتز و فناوری ALLM و VRR پشتیبانی می کند.

تلویزیون 2021 ال جی 50NANO80 با پشتیبانی از فناوری HGIG یا HDR Gaming Interest Group، بازی های HDR را با کیفیت عالی نمایش می دهد. تلویزیون LG 50NANO80 به لطف فناوری های مختلفی که برای بهبود کیفیت تصویر و همچنین نرمی و سرعت صحنه ها به کار می رود، صحنه های زیبایی با جزئیات دقیق را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری NanoCell در ال ای دی ال‌جی 50NANO80 صحنه‌های طبیعی و واضح را ایجاد می‌کند و رنگ‌های واقعی و خالص را تولید می‌کند. این تلویزیون همچنین مجهز به پنل VA است و کنتراست تصویر خوبی را ارائه می دهد. این محصول یکی از ارزان ترین تلویزیون های مخصوص بازی است و نمی توان آن را تلویزیون گیمینگ نامید. بنابراین، اگر به صورت حرفه ای بازی می کنید، بهتر است به دنبال تلویزیون های پیشرو در این زمینه باشید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO80 سایز 50 اینچ

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی NANO80 سایز 50 اینچ

تلویزیون ال جی 50NANO80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی20 وات است که صدایی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون دارای تکنولوژی Simultaneous Audio Output که می تواند صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از ساندبار و تلویزیون برای شما پخش کند و وضوح و کیفیت صدا را بالا می برد.

تلویزیون نانو 80 ال جی دارای دو عدد بلند گو است که می توانید ان ها را با استفاده از فناوری های Bluetooth Surround Ready وLG Sound Sync به  وسیله بلوتوث و وایرلس به تلویزیون متصل کنید و صدای فراگیر تری را در اختیار شما قرار می دهد.همچنین این تلویزیون دارای سیستم کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدا را تا حد امکان پایین می اورد و صدای با وضوح بالاتر برای شما پخش می کند.

قابلیت Bluetooth Surround Ready

قابلیت Bluetooth Surround Ready

تلویزیون 50 اینچی LG NANO80 جدید دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و 20 وات توان صوتی را پشتیبانی می کند. ال جی این تلویزیون را به قابلیت Bluetooth Surround Ready مجهز می کند. با این قابلیت می توانید دو بلندگوی بلوتوث بی سیم را به تلویزیون متصل کنید و صدای فراگیر داشته باشید. به این ترتیب، زمانی که هر چیزی را تماشا می کنید، کاملا در آن غوطه ور خواهید شد و از تماشای آن نهایت لذت را خواهید برد. این امر به ویژه در هنگام تماشای ورزش هایی مانند فوتبال صادق است.

* اسپیکرها باید جداگانه خریداری شوند.

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50NANO80

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50NANO80

تلویزیون ال جی 50NANO80 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.یکی از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sound Share  که توسط ان می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای مورد نظر خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.این تلویزیون دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که شما میتوانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

همچنین تلویزیون فورکی ال جی 50NANO80 دارای فناوری های Intelligent Voice Recognition وLG Voice Search که توسط ان ها می توانید با صحبت کردن برخی از کارهای خود را انجام دهید.در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلممورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.

ریموت کنترل جادویی ال جی

ریموت کنترل جادویی ال جی

کنترل از راه دور تلویزیون 50 اینچ ال جی نانو 80 جادویی و بزرگ با دکمه‌هایی برای دسترسی سریع به Netflix و Amazon Prime است. علاوه بر این، با استفاده از میکروفون داخلی آن، می‌توانید کانال، ورودی، باز کردن برنامه‌ها، جستجو یا بررسی زمان را تغییر دهید.

در پایین دکمه ای برای خاموش / روشن کردن، تغییر ورودی، تغییر کانال یا افزایش صدا در صورت در دسترس نبودن ریموت وجود دارد. روش کار به این صورت است که با یک بار فشار دادن تلویزیون منو ظاهر می شود که با هر بار فشار دادن گزینه تغییر می کند و با نگه داشتن آن برای چند ثانیه آیتم مورد نظر شما انتخاب می شود.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی 50NANO80 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن به صورت مستقیم، با ارزان ترین قیمت، تضمین سلامت و اصالت کالا و گارانتی (یا بدون گارانتی) از فروشگاه ما قدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری احتیاج دارید پیشنهاد ما تلویزیون ال جی 50NANO86 می باشد، اما اگر به دنبال تلویزیون ارزان تری هستید، تلویزیون ال جی 55NANO75 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مزایا و معایب تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO80

مزایا 

* دقت رنگ بسیار خوب

* هندلینگ انعکاسی چشمگیر

معایب

* یکنواختی مشکی و نوردهی موضعی ضعیف

* نبود روشنایی کافی به منظور نمایش جزئیات در محتوای HDR

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 50NANO80 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 50NANO80 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 15:33

شرکت ال جی یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات خانگی به خصوص تلویزیون های هوشمند می باشد. این شرکت معمولاً یکی از شرکت‌های پیشگام استفاده از جدیدترین و بروز ترین تکنولوژی ها هنگام رونمایی از تلویزیون های خود می باشد که این امر تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران را از محصولات این شرکت در برداشته است. یکی از محصولات رده بالای این شرکت تلویزیون ال جی 65UP7550 میباشد.

از جمله مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط برند ال جی به بازار عرضه شده است می‌توان به تلویزیون 65UP7550 اشاره داشت که این مدل در اندازه و سایز های متنوع طراحی گردیده است و برای این مطلب سایز مورد نظر ما اندازه ۶۵ اینچ می باشد که با توجه به سایز بزرگ دارد برای محیط های با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و زیبایی فوق العاده ای را به دکوراسیون و چیدمان منزل می بخشد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready

تلویزیون ال جی 65UP7550 همچنین قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد که در این صورت می توان از آن به عنوان یک قاب عکس بسیار زیبا استفاده کرد. صفحه نمایش تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7550 از نوع ال ای دی می باشد و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. برای اینکه بتوان کیفیت تصاویر نمایش داده شده در خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش داد از پردازشگر بسیار قدرتمندی استفاده شده است که به روش های مختلفی به بهیود کیفیت تصویر و صدای تلویزیون می پردازد.

قابلیت جستجوی صوتی یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده ای است که در این تلویزیون پیاده سازی است. کاربر به سادگی و با استفاده از صدا می‌تواند فرامین و کارهای مورد نظر خود را در تلویزیون انجام دهد. کیفیت صدای این تلویزیون نیز از وضوح بسیار خوبی برخوردار است که برای این منظور از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی بهره گرفته شده است.

سیستم عاملی که برای تلویزیون 2021 ال جی 65UP7550 در نظر گرفته شده است، WebOs نام دارد که این سیستم عامل از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای اتصال دستگاه های مانند فلش مموری و هارد اکسترنال نیز می توان از درگاه USB در تلویزیون بهره برد و یا برای بهبود محتوای صوت و تصویر از درگاه HDMI بهره برد. 

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65UP7550

طراحی زیبا در تلویزیون ال جی 65UP7550

تلویزیون ال جی 65UP7550 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است این تلویزیون از ضخامت کمی برخوردار است که باعث می شود بسیار برای نصب روی دیوار مناسب باشد و شما می توانید با نصب تنها یک براکت تلویزیون را به دیوار نصب کنید. تلویزیون ال جی دارای یک پایه در وسط است که استحکام تلویزیون را بالا می برد و شما می توانید بدون نگرانی تلویزیون را روی میز قرار دهید و محتوای مورد نظر خود را تماشا کنید.همچنین تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7550 دارای حاشیه باریک است که از حواس پرتی شما هنگام تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه تان جلوگیری می کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7550

کیفیت تصویر در تلویزیون 2021 ال جی 65UP7550

طراحان و سازندگان تلویزیون ال جی 65UP7550 جهت رضایت هرچه بیشتر کاربران خود سعی کرده اند که از به روزترین تکنولوژی ها برای افزایش کیفیت تصویر در این محصول استفاده کنند. صفحه نمایش تلویزیون 4K ال جی 65UP7550 به صورت LED طراحی شده است و صفحه نمایش ان تخت می باشد.

پنل در نظر گرفته شده برای این تلویزیون از نوع IPS می باشد که میتواند زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد، به این معنا که کاربر در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می‌تواند خروجی را مشاهده کند یا به عبارت دیگر با استفاده از زاویه دید برای مثال شما می‌توانید هم در اشپزخانه باشید و هم محتوای مورد نظر خود را از تلویزیون مشاهده کنید.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR بهره گرفته شده است که این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. فناوری HDR می تواند بر روی المان هایی مانند کنتراست تصاویر و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون تاثیر بگذارد. متاسفانه این تلویزیون فاقد تکنولوژی Local Dimming می باشد ولی از تکنولوژی به نام LG Local Contrast بهره می برد تا حدودی می تواند کنتراست تصاویر و صحنه ها را افزایش دهد و با کیفیت مناسب در اختیار کاربر قرار دهد.

رزولوشن این تلویزیون 2160*3840 پیکسل می باشد و کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K است که ترکیب این دو عامل با یکدیگر می تواند جزئیات فوق العاده ای از تصویر را در خروجی به کاربر نمایش دهد. برای علاقه مندان به فیلم و سریال در تلویزیون ال جی UP7550 از قابلیتی به نام FilmMaker رونمایی شده است که تصاویر و صحنه ها را دقیقا مطابق آنچه مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده است به تصویر می‌کشد. 

سیستم عامل تایزن در تی وی 65UP7550

قابلیت اسمارت در تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7550

"تلویزیون ال جی 65UP7550" دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.تلویزیون ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ AI است که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهداین تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که شما می توانید برای دیدن محتوای هارد اکسترنال یا فلش مموری خود از کابل USB استفاده کنید .

همینطور می توانید با استفاده از مرور گر وب به وب گردی بپردازید و از برنامهها و امکانات ان استفاده کنید و لذت ببرید. یک از قابلیت های جذاب این تلویزیون Sport Alert  یا هشدار ورزشی است که توسط ان دیگر بابت فراموش کردن رویداد های مهم ورزشی نگران نیستید حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در صفحه تلویزیون برای شما به نمایش می گذارد. همچنین  می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و به تماشای محتوای موردنظر خود بپردازید.

ویژگی های ویژه به لطف استفاده از ThinQ

LG ThinQ فناوری منحصر به فرد ال جی است که در واقع همان هوش مصنوعی مدرنی است که در بسیاری از دستگاه های هوشمند می بینیم. جالب اینجاست که چند سالی است که هوش مصنوعی به تلویزیون ها رسیده است، بنابراین این اپلیکیشن ها می توانند از ویژگی های جذاب هوش مصنوعی نیز بهره ببرند. ال جی در بسیاری از تلویزیون های جدیدتر خود از ThinQ استفاده می کند. تلویزیون UP7550 ال جی سایز 65 اینچ دارای هوش مصنوعی پیشرفته تر و جدیدتر ال جی است. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون با ویژگی های پیشرفته بسیاری همراه است که مهمترین آنها در سیستم عامل است. همانطور که گفته شد، ThinQ به محتوایی که می‌بینید نگاه می‌کند و گزینه‌هایی مشابه سلیقه شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال جی 65UP7550 از هوش مصنوعی ThinQ استفاده می کند که طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی معمولاً قادر خواهد بود بسیاری از فعالیت های تلویزیونی را به صورت هوشمند انجام دهد و نیازی به تداخل کاربر با بسیاری از تنظیمات تلویزیون نخواهد بود. یکی از امکاناتی که ThinQ در اختیار کاربران قرار می دهد، فرمان صوتی است. کنترل صوتی به شما امکان می دهد برخی از دستورات تلویزیون را به صورت صوتی انجام دهید. همچنین می توانید تلویزیون را از اپلیکیشن ThinQ دانلود کنید که قابلیت های هوش مصنوعی زیادی را در اپلیکیشن قرار می دهد. از طریق این اپلیکیشن می توانید تنظیمات ThinQ را به دلخواه تغییر دهید.

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی 65UP7550 از ریموت کنترل جادویی استفاده می کند. ریموت کنترل جادویی یکی از محبوب ترین ریموت کنترل تلویزیون است. دلیل اصلی محبوبیت این ریموت استفاده از نشانگر ماوس در آن است. روی بدنه ریموت کنترل یک غلتک وجود دارد که با آن می توانید نشانگر را روی صفحه تلویزیون کنترل کنید. طراحی این ریموت کنترل به بهترین شکل انجام شده است و با در دست گرفتن آن برای مدت طولانی احساس خستگی نخواهید کرد. کنترل از راه دور جادویی دارای چندین دکمه برای اتصال سریع به خدمات تماشای آنلاین فیلم است. با این دکمه ها می توانید به یکباره به سرویس فیلم مورد علاقه خود مانند نتفلیکس دسترسی پیدا کنید.

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready

تلویزیون LG 65UP7550 از بلوتوث نسخه 5.0 و فناوری بلوتوث Surround Ready پشتیبانی می کند. این فناوری به شما امکان می دهد تلویزیون را به دو بلندگوی بلوتوث خارجی متصل کنید و صدایی فراگیر را تجربه کنید. صدای فراگیرتر و قدرتمندتر مسابقات ورزشی را هیجان انگیزتر می کند و حس ورزشگاه را به طور کامل به تماشاگر منتقل می کند. با تهیه و اتصال دو بلندگوی بلوتوث و غرق شدن در فیلم و بازی به راحتی می توانید از صدای فراگیر و قدرتمند لذت ببرید.

* اسپیکرها باید جداگانه خریداری شوند.

پردازشگر قدرتمند a5 AI Processor 4K

پردازشگر قدرتمند تلویزیون ال جی UP7550 سایز 65 اینچ

در تلویزیون های هوشمند برای اینکه بتوان کیفیت تصویر و حتی صدای یک تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید، از ابزار کمکی به نام پردازشگر استفاده می شود،که این پردازشگر قادر است تصاویر قبل از اینکه در خروجی به نمایش در می آیند به صورت فریم به فریم بررسی کرده و با بهبود کیفیت تصویر آن را در خروجی نمایش دهد. در تلویزیون ال جی 65UP7550 از پردازشگر نسل پنجم آلفا که با نام  a5 AI Processor 4K شناخته می شود، استفاده شده است.

این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی که در آن وجود دارد و همچنین پردازش لحظه‌ای تصاویر می تواند جنبه های مختلف یک تلویزیون مانند کیفیت صدا و تصویر و کنتراست تصاویر را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد.

از جمله قابلیت های بسیار جالبی که در ال ای دی ال جی 65UP7550 استفاده شده است می توان به AI Brightness Control اشاره کرد که کارکرد آن به این گونه است که نور موجود در محیط به صورت خودکار تشخیص داده میشود و نوری که از نمایشگر به کاربر نشان داده می شود یا به عبارت دیگر نور صفحه نمایش متناسب با نور محیط تنظیم می گردد.

برای مثال هنگام مشاهده صحنه های تاریک نور صفحه نمایش نیز کمتر می‌شود تا جزئیات بیشتری از تصویر به کاربر منتقل شود. در صورتی که تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون از کیفیت پایین و نامطلوب برخوردار باشد با استفاده از قابلیت 4K Upscaling کیفیت تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر همواره تصاویری با بالاترین کیفیت ممکن را در خروجی مشاهده خواهد کرد. 

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7550

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 65UP7550

تلویزیون ال جی 65UP7550 دارای کیفیت و وضوح  صدای بالایی است.این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله و دو عدد بلند گو  است که هر کدام صدای با قدرت 10 وات ایجاد می کند و توان خروجی این تلویزیون 20 وات است.یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در ان قرار دارد برای شما تنظیم می کند.

همیچنین تلویزیون UP7550 دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready است که توسط ان می توانید به صورت همزمان دو بلند گوی بلوتوثی را به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای ان را افزایش دهید. همین طور  با استفاده از فناوری کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدای را به حداکثر می رساندو صدا را با وضوع بیشتری برای شما پخش می کند .یکی دیگر از فناوری های تعبیه شده در تلویزیون ال جی  AI Sound  است که صدا را با توجه به محتوای که در حال پخش است تنظیم می کند و صدای با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7550

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7550

UP7550 مانند سایر تلویزیون های جدید ال جی دارای یک کنترل از راه دور جادویی است. با این حال، وب سایت اصلی ال جی در مورد این مدل می گوید، وجود یا عدم وجود کنترل از راه دور جادویی بسته به منطقه ای که تلویزیون در آن مونتاژ می شود، متفاوت خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که برای اکثر مناطق، کنترل از راه دور جادویی با تلویزیون در دسترس خواهد بود. این کنترل از راه دور جادویی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، کار با منوی تلویزیون با اشاره گر ماوس بسیار ساده تر است. به لطف کنترل از راه دور جادویی، عملکردهای گسترده ای مانند جستجوی صوتی خواهید داشت.

 در ادامه این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 65UP7550 را مشاهده و نسبت به خرید تلویزیون با بهترین و ارزانترین قیمت، با گارانتی یا بدون گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام کنید. در صورتی که دنبال تلویزیونی بهتر و با کیفیت تر هستید، ما می توانیم تلویزیون ال جی 65UP7750 را به شما پیشنهاد کنیم. همچنین اگر می خواهید کمتر خرج کرده و تلویزیون ارزان و معمولی تر خریداری کنید، پیشنهاد ما تلویزیون ال جی UP7000 است.

مزایا و معایب تلویزیون UP7550 ال جی سایز 65 اینچ

مزایا

* بازتاب نور مناسب

* زاویه دید گسترده

* تأخیر در ورودی ناچیز

معایب

* نسبت کنتراست پایین

* عدم ایجاد روشنایی کافی در محتوای SDR و HDR

* اختلال در نمایش محتوای سریع در حال حرکت

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 65UP7550 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 65UP7550 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 20:02

تلویزیون ال جی 55UP7550 یکی از جذاب ترین و با کیفیت ترین مدل های است که در سال ۲۰۲۱ توسط شرکت ال‌جی روانی بازار گردیده است. این مدل در میان مشتریان از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد. این سری از تولیدات برند ال جی با نام کامل UP7550VPG نیز شناخته می شود. در این بخش قصد داریم اندازه ۵۵ این تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگیهای آن را برای شما عزیزان تشریح کنیم.

تلویزیون 55UP7550 در میان تلویزیون های با قیمت پایین بازار دسته بندی می شود ولی حتی با وجود قیمت پایین، از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار می باشد و تا حد بسیار زیادی رضایت کاربران را فراهم می سازد. تلویزیون ال جی UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی  استفاده می‌کند و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن از نوع 4K می باشد که این کیفیت تصویر در مقایسه با تلویزیون های با کیفیت تصویر Full HD تا ۴ برابر تصویر بهتری را ارائه می دهد.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 55UP7550

در رابطه با کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55UP7550 نیز می توان به این نکته اشاره داشت که صدا را با وضوح مناسبی به مخاطب منتقل می کند و برای این منظور از سیستم صوتی دو کاناله برای انتقال صدا استفاده می کنند. رابط کاربری این محصول از سیستم عامل WebOs بهره می برد که این سیستم عامل در میان تلویزیون های مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و امکانات فوق‌العاده را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

طراحی بسیار زیبا و با ضخامت کم تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7550 سبب شده است که مناسب هرگونه چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل باشد و آراستگی ظاهری منزل را دوچندان سازد و همچنین در صورت نیاز قابلیت نصب روی دیوار را دارد.برای اتصال دستگاه های هوشمند دیگر نیز از درگاه ها و پورت های مختلفی استفاده شده است که برای نمونه می توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد که در صورت نیاز به اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال می توان از درگاه USB استفاده کرد. 

کیفیت تصویر در ال ای دی ال جی 55UP7550

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55UP7550

کیفیت تصویر از جمله مهمترین عواملی می باشد که تاثیر بسزایی در خرید یک تلویزیون توسط مشتری دارد. در واقع می توان چنین گفت که کاربر هنگام خرید یک تلویزیون در درجه اول به کیفیت تصویر ان توجه میکند و در صورت رضایت به سراغ عوامل و فاکتورهای دیگر می رود. تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می‌کند و کیفیت تصویر صفحه نمایش آن از نوع 4K می باشد.

این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی باعث می شود تا جزئیات باور نکردنی از تصویر در اختیار مخاطب قرار بگیرد. برای نور پس زمینه این تلویزیون از فناوری Direct LED استفاده شده است. این مدل فاقد فناوری Local Dimming می باشد ولی برای بهبود کنتراست تصاویر از تکنولوژی LG Local Contrast استفاده شده است که تا حدودی می تواند کنتراست صحنه ها و تصاویر را بهبود دهد.

پنل در نظر گرفته شده برای تلویزیون ال جی 55UP7550 از نوع IPS می باشد که می تواند زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربران قرار داد به این مفهوم که کاربرد در هر مکان و محدوده ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد، بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را در صفحه نمایش مشاهده کند. این محصول برای آن که بتواند تصاویر را به صورت کلی بهبود و با کیفیت بالا در اختیار کاربران خود قرار دهد از فناوری Image Inhancing کمک گرفته است.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از فناوری HDR استفاده می شود که از فرمت های HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می‌کند. برای نمونه با استفاده از قابلیت HLG که در این تلویزیون پشتیبانی می شود ،می توان طیف رنگ نمایش داده شده در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشید. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 ال جی 55UP7550

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 2021 ال جی 55UP7550

تلویزیون ال جی 55UP7550 از ضخامت کمی برخوردار است که به همین علت بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و شما می توانید با نصب براکت تلویزیون را به دیوار نصب کنید و دکوراسیون خاصی را به منزل خود دهید.حاسیه و فریم باریک این تلویزیون گستره دید بیشتری را هنگام  تماشای محتوای مورد نظرتان در اختیار شما قرار می دهد.همچنین تلویزیون ال جی دارای پایه در وسط خود است و شما می توانید بدون هیچ لرزش اضافه تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7550

پردازشگر تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7550

یکی از مزایای استفاده از پردازشگر مجزا این می باشد که جنبه های مختلف یک تلویزیون از جمله کیفیت صدا و تصویر و همچنین کنتراست تصاویر و طیف رنگی ارائه شده در تلویزیون به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند دارای کیفیت و سطح بسیار بالاتری می باشد.

در تلویزیون UP7550 ال جی سایز 55 اینچ از پردازشگر قدرتمندی به نام a5 AI Processor 4K استفاده شده است که این پردازشگر می‌تواند با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق و همچنین هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده است، به بهبود هر چی‌ بیشتر کیفیت تلویزیون کمک کند. یکی از تکنولوژی هایی که برای بهبود محتوای تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است 4K Upscaling نام دارد و وظیفه آن به این صورت می باشد که در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد.

با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و در نتیجه کاربر نگرانی از بابت پایین بودن کیفیت تصاویر نخواهد داشت و خروجی را همواره با بالاترین استاندارد ممکن مشاهده خواهد کرد.از جمله تکنولوژی های جالب دیگری که در تلویزیون ال جی 55UP7550 از آن استفاده شده است،AI Brightness Control نام دارد. این فناوری سبب می شود تا نور موجود در محیط به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص داده شده و نوری که از صفحه نمایش ساطع می شود به صورت خودکار با نور محیط تنظیم شده لذت دیدن برنامه مورد نظر کاربر را دو چندان می سازد. 

فناوری AI Brightness Control

فناوری AI Brightness Control

تلویزیون 2021 ال جی 55UP7550 دارای فناوری AI Brightness Control است و روشنایی صفحه تلویزیون را با محیط تنظیم می کند. این فناوری با استفاده از سنسوری که در تلویزیون UP7550 استفاده می شود، شرایط نور محیط را تشخیص داده و روشنایی صفحه تلویزیون را متناسب با آن تنظیم می کند. فناوری کنترل روشنایی هوش مصنوعی هنگام پخش صحنه های تاریک با کم کردن نور، کنتراست تصویر را به طور هوشمند کاهش می دهد. همچنین محتوای HDR را در صحنه های تاریک نمایش می دهد تا جزئیات صحنه را با جزئیات بیشتر نشان دهد. به این ترتیب بدون تنظیم خاصی چه در شب و چه در روز بهترین کیفیت تصویر را خواهید داشت و از تماشای تلویزیون لذت خواهید برد.

سیستم عامل تایز در تی وی 55UP7550

هوشمند بودن تلویزیون ال جی UP7550 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی 55UP7550 قابلیت های هوشمند بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است .این تلویزیون دارای سیستم عامل Webos است که دسترسی به منوی ان بسیار اسان است. تلویزیون ال جی  دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است.یکی از فناوری های موجود در این تلویزیون Sport Alert  یا هشدار ورزشی است که توسط ان دیگر بابت فراموش کردن رویداد های مهم ورزشی نگران نیستید حتی اگر در حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در تلویزیون به صورت اعلان برای شما به نمایش می گذارد.

همچنین شما می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و فیلم یا برنامه مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید.همینطور می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون از وب گردی خود لذت ببرید.

ویژگی های ویژه به لطف استفاده از ThinQ

LG ThinQ فناوری منحصر به فرد ال جی است که در واقع همان هوش مصنوعی مدرنی است که در بسیاری از دستگاه های هوشمند می بینیم. جالب اینجاست که چند سالی است که هوش مصنوعی به تلویزیون ها رسیده است، بنابراین این وسایل کاربردی می توانند از تجهیزات جذاب هوش مصنوعی نیز بهره ببرند. ال جی در بسیاری از تلویزیون های جدیدتر خود از ThinQ استفاده می کند. تلویزیون ال جی 55UP7550 دارای هوش مصنوعی پیشرفته تر و جدیدتر ال جی است. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون با ویژگی های پیشرفته بسیاری همراه است که مهمترین آنها در سیستم عامل است. همانطور که گفته شد، ThinQ به محتوایی که می بینید نگاه می کند و گزینه هایی مشابه با سلیقه شما ارائه می دهد، بنابراین مجبور نیستید برای مدت طولانی محتوای مورد علاقه خود را در تلویزیون جستجو کنید و دسترسی آسان تری داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که هوش مصنوعی در تلویزیون 4K ال جی 55UP7550 ارائه می دهد فرمان صوتی نام دارد. این فناوری به شما امکان می دهد تلویزیون را با صدا کنترل کنید. یعنی تلویزیون از هوش مصنوعی برای تشخیص صدای شما استفاده می کند و ThinQ صدا را استخراج می کند تا تلویزیون بتواند دستورات شما را اجرا کند. فرمان صوتی دسترسی آسان به بخش جستجوی تلویزیون را فراهم می کند. این تلویزیون همچنین از اپلیکیشن ThinQ که اپلیکیشنی برای استفاده از توابع هوش مصنوعی است، پشتیبانی می کند. با نصب این اپلیکیشن می توانید تمامی فعالیت های مربوط به هوش مصنوعی و دستورات صوتی را در تلویزیون کنترل کنید.

تلویزیون 55UP7550 مناسب برای بازی

تلویزیون 55UP7550 مناسب برای بازی

در حالی که این ممکن است برای کاربران غافلگیر کننده باشد، "تلویزیون ال جی 55UP7550" قابلیت های بازی بی نظیری دارد. در مدل‌های قدیمی‌تر، تنها تلویزیون‌های OLED و برخی مدل‌های نانوسل قابلیت بازی خوبی داشتند. در حالی که به نظر می رسد ال جی در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است، بسیاری از مدل های 2021 دارای قابلیت های بازی عالی هستند. تلویزیون 55 اینچی ال جی UP7550 از کیفیت تصویر مناسبی بهره می برد که تصویری گرافیکی مناسب برای بازی ایجاد می کند. این تلویزیون دارای Game Optimizer می باشد که حالت های بهینه سازی شده برای ژانرهای مختلف بازی را دارد تا بتوانید کنتراست را به بهترین شکل برای بازی تنظیم کنید.

فناوری HGiG یکی دیگر از ویژگی هایی است که بر کیفیت بازی تاثیر می گذارد. این فناوری کیفیت تصویر را تشخیص می دهد. سپس افکت HDR را برای یک تجربه بازی متفاوت تنظیم می کند. به طور کلی، HGiG کیفیت تصویر را برای افزایش وضوح تلویزیون تنظیم می کند. تلویزیون زیبای ال‌جی همچنین از ALLM برای کاهش تأخیر ورودی استفاده می‌کند تا تأخیر ورودی کافی برای بازی‌ها را فراهم کند. علاوه بر این، با نرخ تجدید 50 هرتز، این تلویزیون خوب با تاخیر ورودی کم است. با ال ای دی ال جی 55UP7550‌ می‌توانید بازی‌های هیجان‌انگیزی را با سرعت عالی و کیفیت تصویر خوب تجربه کنید.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7550

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55UP7550

تلوزیون ال جی 55UP7550 دارای سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدا را با کیفیت و وضوح بالا در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.یکی از فناوری های تعبیه شده در این تلویزیون Simultaneous Audio Output است که می تواند صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از تلویزیون و ساندبار به گوش شما برساند.همچنین این تلویزیون دارای قابلیت دالبی دیجیتال و دالبی اتموس است که صدای با کیفیت و سینمایی را در اختیار شما قرار میدهد.

همچنین تلویزیون LG 55UP7550 دارای قابلیت جذاب Bluetooth Surround Ready است که توسط ان می توانید به صورت همزمان دو بلند گوی بلوتوثی را به تلویزیون وصل کنید و قدرت صدای ان را افزایش دهید.همینطور دارای فناوری AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در ان قرار دارد برای شما تنظیم می کند.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7550

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 55UP7550

UP7550 مانند سایر تلویزیون های جدید ال جی دارای یک کنترل از راه دور جادویی است. با این حال، وب سایت اصلی ال جی در مورد این مدل می گوید، وجود یا عدم وجود کنترل از راه دور جادویی بسته به منطقه ای که تلویزیون در آن مونتاژ می شود، متفاوت خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که برای اکثر مناطق، کنترل از راه دور جادویی با تلویزیون در دسترس خواهد بود. این کنترل از راه دور جادویی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، کار با منوی تلویزیون با اشاره گر ماوس بسیار ساده تر است. به لطف کنترل از راه دور جادویی، عملکردهای گسترده ای مانند جستجوی صوتی خواهید داشت.

شما در این صفحه از فروشگاه ما می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 55UP7550  را مشاهده کنید. همچنین در همین صفحه امکان خرید این تلویزیون با ارزان ترین قیمت، با گارانتی یا بدون گارانتی و تضمین اصالت کالا بصورت مستقیم از بانه وجود دارد. با وجود تمام امکانات این محصول، اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت تر و بهتر هستید، می توانید سراغ تلویزیون ال جی 55UP7750 بروید. همچنین تلویزیون ال جی UP7000 محصولی معمولی تر با امکانات کمتر بوده و برای کسانی که دنبال تلویزیون ارزان قیمت و اقتصادی می گردند می تواند گزینه خوبی باشد.

مزایا و معایب تلویزیون UP7550 ال جی سایز 55 اینچ

مزایا

* بازتاب نور مناسب

* زاویه دید گسترده

* تأخیر در ورودی ناچیز

معایب

* نسبت کنتراست پایین

* عدم ایجاد روشنایی کافی در محتوای SDR و HDR

* اختلال در نمایش محتوای سریع در حال حرکت

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 55UP7550 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 55UP7550 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت: 20:21

تلویزیون سونی 65X80J یکی از بهترین تلویزیون های سونی در 2021 است. این تلویزیون نیز یکی از جدیدترین مدل های سونی است و با ویژگی های منحصر به فرد خود به یکی از بهترین تلویزیون های این برند تبدیل خواهد شد. تلویزیون 65X80J طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و جلوه بسیار خوبی به محیط اطراف می دهد. تلویزیون سونی از سیستم عامل گوگل تی وی استفاده می کند که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد.

این سیستم عامل کار با تلویزیون را آسان می کند و به کاربران فرصت های بیشتری داده می شود. محتوای تلویزیون سفارشی شده است تا بتوانید به راحتی به محتوای مورد نظر در تلویزیون سونی خود دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی X80J پشتیبانی از انواع گوشی های iOS و اندروید است. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون سونی دارای ویژگی های تصویری بی نظیری مانند پردازنده 4K HDR X1 است که کیفیت تصویر بی نظیری را با وضوح عالی ارائه می دهد. موتور بهبود کیفیت Sony X80J وضوح تصویر را افزایش می‌دهد و فناوری Dolby Vision به نمایش طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها با وضوح بهتر کمک می‌کند.

از ویژگی های بخش صدا می توان به بلندگوهای قدرتمند و فناوری Dolby Atmos اشاره کرد که به ایجاد صدای کامل کمک می کند. سنسور نور در این تلویزیون قادر به تشخیص نور محیط است. این سنسور می تواند نور پس زمینه را با توجه به نور محیط تنظیم کند.

تلویزیون سونی 65X80J

طراحی شیک و هماهنگ با هر محیطی

طراحی شیک و زیبا یکی از مهمترین معیارهای خرید تلویزیون است. سونی به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه تولید تلویزیون همواره از طراحی زیبا در تلویزیون های خود استفاده می کند. یکی از ویژگی های بارز تلویزیون های سونی استفاده از ایستگاه های اتصال منحصر به فرد است. در واقع چنین پایه هایی را نمی توان در تلویزیونی غیر از سونی پیدا کرد. کنتاکت های تلویزیون سونی 65X80J از فلز ساخته شده اند و مقاومت بسیار خوبی دارند.

در عین حال با ظرافت زیادی طراحی شده اند و ضخامت بسیار کمی دارند. این پایه ها ظاهری شیک به تلویزیون می دهند و البته بدنه تلویزیون را در برابر لرزش محافظت می کنند. پایه های دوشاخه ها با فاصله ای از گوشه های اطراف صفحه نمایش قرار گرفته اند تا خریداران بتوانند از میزهای تلویزیونی که از عرض تلویزیون کوچکتر هستند استفاده کنند. ضخامت بدنه تلویزیون بسیار کم است و خبری از ضخامت بالا در قسمت بدنه نیست. این تلویزیون سبک وزن خوبی دارد و البته گزینه بسیار خوبی برای نصب روی دیوار خواهد بود.

ضخامت کم قسمت بدنه، فاصله بسیار کمی بین تلویزیون و دیوار ایجاد می کند، بنابراین تلویزیون هوشمند سونی 65X80J را می توان به عنوان یک تابلو هنری روی دیوار قرار داد. قاب هایی در اطراف صفحه نمایش برای محافظت از آن نصب شده است. این فریم ها بسیار نازک هستند تا از فوکوس نمایشگر کاسته نشوند. علاوه بر این، حاشیه‌های باریک، اندازه این تلویزیون 65 اینچی را بزرگ‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.

طراحی شیک و هماهنگ با هر محیطی تلویزیون سونی 65X80J

تجربه تماشای متفاوت با تلویزیون سونی 65X80J

تلویزیون های سونی همیشه در لیست با کیفیت ترین تلویزیون های بازار قرار دارند. تلویزیون سونی 65X80J از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر استفاده می کند. این کیفیت تصویر با وضوح بسیار بالا به کمک پیکسل های زیاد باعث می شود تا جزئیات کامل تصاویر نمایش داده شود. البته کیفیت تصویر 4K به تنهایی برای نمایش تصاویر با کیفیت عالی کافی نیست. بنابراین سونی از فرصت های مختلفی برای صنعت تصویربرداری تلویزیون استفاده می کند.

این ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا بهترین تجربه تماشای فیلم را در تلویزیون 4K سونی 65X80J به شما ارائه دهند. یکی از مهم ترین قسمت های تصویر این تلویزیون پشتیبانی از HDR است. تقریباً در هر تلویزیون جدید سونی این ویژگی را می بینیم. HDR علاوه بر افزایش وضوح، رنگ های با کیفیت بالاتری را نمایش می دهد.

تلویزیون Sony 65X80J از فرمت های رایج HDR مانند HLG، HDR 10 و مهمتر از همه Dolby Vision پشتیبانی می کند. این فرمت ها معمولا رنگ ها را در هر تصویر افزایش می دهند تا تصاویر در طیف وسیع تری از رنگ ها و با جزئیات بیشتر نمایش داده شوند.

تجربه تماشای متفاوت با تلویزیون سونی 65X80J

پردازشگر هوشمند 4K HDR Processor X1

تلویزیون سونی 65X80J از پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1 استفاده می کند. این پردازنده در بسیاری از تلویزیون های سونی مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از سریع ترین پردازنده های تصویر روی تلویزیون است. به طور کلی، پردازشگر تصویر سونی داده های تصویر را با سرعت بالا تجزیه و تحلیل می کند و داده ها را برای نمایش روی صفحه تلویزیون آماده می کند.

پردازنده 4K HDR Processor X1 به همین جا ختم نمی شود. این پردازنده قادر است قابلیت HDR را بر روی تمامی تصاویری که قرار است روی صفحه تلویزیون نمایش داده شوند اعمال کند. این بدان معناست که هر تصویری که در تلویزیون سونی می بینید با HDR پردازنده X1 بهبود یافته است.

سونی همیشه علاوه بر پردازشگرهای تصویر خود از موتورهای بهبود تصویر نیز استفاده می کند. دستگاه بهبود تصویر 65X80J به عنوان 4K X-Reality PRO شناخته می شود. این موتور یکی از بهترین ویژگی های تصویر تلویزیون سونی است و نقش مهمی در کیفیت تصویر تلویزیون دارد.

به طور کلی موتور 4K X-Reality PRO تصاویر با کیفیت پایین را در تلویزیون تشخیص می دهد. سپس کیفیت آنها را قبل از نمایش به 4K ارتقا می دهد. به این ترتیب تصاویر بی کیفیت با وضوح بسیار بالاتری نمایش داده می شوند. تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون 65 اینچ سونی X80J با کیفیتی یکسان خواهند بود تا وضوح بهتری برای تماشای فیلم در تلویزیون ایجاد شود.

پردازشگر هوشمند 4K HDR Processor X1

نمایش رنگ های بیشتر با کیفیت بهتر از همیشه

می توان گفت رنگ ها بیشترین نقش را در به تصویر کشیدن تصاویر با کیفیت مطلوب دارند. تلویزیون سونی 65X80J از فناوری Live Color استفاده می کند. این فناوری رنگ ها را در تصاویر افزایش می دهد. به طور کلی، افزایش رنگ به طبیعی ترین روش انجام می شود تا رنگ های واقعی با تقویت بیش از حد تغییر نکنند. Live Color تصاویر را با رنگ های واقعی و طبیعی نمایش می دهد.

TRILUMINOS PRO نیز یکی از جدیدترین فناوری‌هایی است که سونی برای بهبود رنگ‌های تصویر استفاده کرده است. این ویژگی رنگ های پشتیبانی شده روی صفحه را بهبود می بخشد تا تلویزیون بتواند طیف وسیع تری از رنگ ها را در تصاویر نمایش دهد.

نمایش رنگ های بیشتر با کیفیت بهتر از همیشه

سایر ویژگی های تصویری تلویزیون سونی 65X80J

نسبت کنتراست یکی از عوامل تاثیرگذار برای نمایش تصاویر با کیفیت است. تلویزیون های 2021 سونی از عملکرد تقویت کننده کنتراست پویا برای افزایش نسبت کنتراست پویا استفاده می کنند. این قابلیت قادر است کنتراست تصاویر را در قسمت های مختلف تصویر به صورت هوشمند افزایش دهد. به این ترتیب کنتراست کلی تلویزیون به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

اما سونی با این ویژگی قانع نشده است و برای ایجاد کنتراست بهتر از ویژگی بازسازی HDR مبتنی بر شی در تلویزیون 2021 سونی 65X80J استفاده کرده است. این ویژگی در واقع سطح HDR را بهبود می بخشد. اما اصلا کار نمی کند و به اصطلاح شی گرا است. این بدان معناست که تصاویر با کیفیت پایین را در تصویر تشخیص می دهد و HDR را در این نقاط افزایش می دهد.

پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision

تلویزیون سونی 65X80J دارای ویژگی های تصویر و صدا متنوعی است که هر کدام به نوبه خود نقش مهمی در ارتقای کیفیت این تلویزیون دارند; اما Dolby Vision و Dolby Atmos جزو بهترین ویژگی های به کار رفته در X80J هستند. Dolby Vision در بخش تصویربرداری تلویزیون نقش دارد و همانطور که اشاره کردیم یکی از بهترین فرمت های HDR یا در واقع بهترین فرمت HDR است.

این فرمت قادر است رنگ ها را در تصاویر به گونه ای افزایش دهد که علاوه بر حفظ کیفیت واقعی، وضوح جزئیات را نیز افزایش دهد. Dolby Atmos نیز یکی از بهترین فناوری ها در زمینه صدای تلویزیون است. این فناوری صدای مجازی را در بخش صدا ایجاد می کند تا با فراگیر شدن صدا در تلویزیون، خروجی صدای گسترده و گسترده ای را به ارمغان بیاورد.

پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision

تجهیزات صوتی برای پخش صدا با کیفیت بالا

سونی با توجه به کیفیت تصویر عالی، از بهترین ویژگی ها در قسمت صوتی تلویزیون نیز استفاده می کند تا لذت تماشای فیلم با تلویزیون X80J سونی سایز 65 اینچ همراه با وضوح و صدای مناسب را تجربه کنید. مجموع قدرت صدای این تلویزیون 20 وات است و تلویزیون قادر به پخش صدا تا این میزان صدا خواهد بود.

اکثر تلویزیون های امروزی دارای قدرت صوتی 20 وات هستند و قادر خواهند بود صدای شفاف و خوبی برای محیط های مختلف تولید کنند. Bass Reflex و X-Balanced TV نیز از جمله بهترین بلندگوهای مورد استفاده در تلویزیون هستند. این اسپیکرها به صورت حرفه ای بر روی بدنه تلویزیون طراحی شده اند و به وضوح صدا را به اطراف هدایت و منتقل می کنند.

هر یک از بلندگوهای تلویزیون می تواند 10 وات صدا پخش کند و همانطور که اشاره کردیم با دو بلندگو مجموع صدای تلویزیون 20 وات خواهد بود. علاوه بر صدا، X80J تمرکز زیادی روی کیفیت صدا نیز دارد. این تلویزیون از فناوری فشرده سازی صدا Dolby Audio برای بهبود کیفیت پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، عملکرد منحصر به فرد Dolby Atmos برای افزایش کیفیت و وضوح تلویزیون پشتیبانی می شود. DTS Digital Surround که فعالیتی مشابه Dolby Atmos دارد، صدای فراگیر را نیز در اطراف تلویزیون پخش می کند.

تجهیزات صوتی برای پخش صدا با کیفیت بالا

رابط کاربری متفاوت سونی در مدل 65X80J

در برخی از جدیدترین تلویزیون های سونی 2021، شاهد استفاده از رابط کاربری جدیدی به نام Google TV هستیم. به طور کلی سونی در تمامی تلویزیون های خود از سیستم عامل اندروید تی وی استفاده می کند. سیستم عامل اندروید هر ساله دستخوش تغییرات مثبتی می شود و در تلویزیون های جدید به روز می شود.

نسخه های این سیستم عامل دستخوش تغییرات جزئی هستند اما در سال 2021 هم در طراحی منوی اصلی و هم در اپلیکیشن های آن تغییرات اساسی ایجاد شده و با نام گوگل تی وی منتشر خواهد شد. یعنی گوگل تی وی نسخه بهتری از سیستم عامل اندروید تی وی است و معمولا سیستم عامل متفاوت و جدیدی به حساب نمی آید.

منوی اصلی که به صورت تمام صفحه است، از بخش های مربوط به تنظیمات مختلف و بخش های تلویزیون تشکیل شده است. این بخش ها کاملا سفارشی شده اند و دسترسی به قسمت های مختلف تلویزیون را بسیار آسان می کنند. منوی جدید سونی جستجوی محتوا را آسان‌تر می‌کند. یکی از هیجان انگیزترین قسمت های سیستم عامل گوگل تی وی در تلویزیون سونی 65X80J رابط کاربری آن است.

در این سیستم عامل یک قسمت به علایق کاربران اختصاص دارد. به این ترتیب سیستم عامل به صورت هوشمند در مورد محتوایی که کاربران تماشا می کنند تحقیق می کند و محتوای مشابه را به آنها ارائه می دهد. این محتوا می تواند شامل فیلم های مختلف، برنامه های تلویزیونی و حتی اپلیکیشن های نزدیک به سلیقه کاربر باشد.

رابط کاربری متفاوت سونی در مدل 65X80J

دسترسی های موجود به سیستم عامل

در سیستم عامل گوگل تی وی علاوه بر منوی زیبا و روان که کار با تلویزیون را تا حد امکان آسان می کند، شاهد دسترسی راحت تری به تلویزیون نیز هستیم. سیستم عامل اندروید به عنوان بهترین سیستم عامل برای دسترسی به اپلیکیشن ها و اپلیکیشن های مختلف آنلاین شناخته می شود. زیرا دسترسی به محتوای اینترنت در تلویزیون های سونی بسیار آسان و بدون دردسر است.

سونی نیز با به روز رسانی سیستم عامل خود، قطعات اینترنتی خود را در تلویزیون X80J به روز کرده است. به طور کلی دسترسی به اینترنت از طریق مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به راحتی امکان پذیر خواهد بود. برای دانلود برنامه در این سیستم عامل از فروشگاه محتوای Google Play استفاده می شود. این فروشگاه دسترسی نامحدودی به اپلیکیشن های مختلف دارد و اپلیکیشن های بسیار متنوعی دارد.

علاوه بر این مهم ترین ویژگی در سیستم عامل گوگل تی وی دسترسی به سرویس های پخش مختلف است. ال ای دی  سونی 65X80J از بیش از 700000 فیلم و پخش زنده در سرویس‌های پخش آنلاین مرتبط با فیلم و محتوا پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، نتفلیکس، محبوب ترین سرویس تماشای آنلاین فیلم.

در Sony 65X80J، این خدمات به طور گسترده ای پشتیبانی می شوند تا کاربران بتوانند فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین روی صفحه تلویزیون 65 اینچی سونی تماشا کنند.

همزمان به گوشی های هوشمند مختلف متصل شوید

"تلویزیون سونی 65X80J" از رایج ترین وسایل ارتباطی برای اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می کند. این تلویزیون از قابلیت Chromecast داخلی پشتیبانی می کند. این قابلیت قادر است محتویات گوشی را به یکباره به صفحه تلویزیون منتقل کند. این انتقال شامل پخش فیلم های مختلف و نمایش عکس ها بر روی صفحه تلویزیون با کیفیت است.

برای استفاده از Chromext داخلی سونی، تنها کاری که گوشی های شما باید انجام دهند این است که از این ویژگی پشتیبانی کنند تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند. البته بسیاری از گوشی ها مانند مدل iOS از قابلیت Apple Airplay و Apple Homekit پشتیبانی می کنند تا به راحتی تلویزیون را به دستگاه های مختلف اپل متصل کنید.

همزمان به گوشی های هوشمند مختلف متصل شوید

پشتیبانی از Chrome Cast

تلویزیون‌های سونی از Chrome Cast داخلی پشتیبانی می‌کنند. Chromecast به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان را از تلویزیون باکیفیت Sony 65X80J پخش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه Cast روی تلفن همراه خود را فشار داده و تلفن همراه و تلویزیون خود را وصل کنید. همچنین می توانید صفحات وب را در تلویزیون خود پخش کنید و از طریق مرورگر کروم در رایانه خود از آنها لذت ببرید.

* پشتیبانی Chromecast به برنامه و اپلیکیشن بستگی دارد.

پشتیبانی از Chrome Cast

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 65X80J

این تلویزیون 65 اینچی سونی دارای طیف وسیعی از امکانات است که آن را به یک مدل هوشمند و بسیار کاربردی تبدیل کرده است. در لیست زیر به برخی از مفیدترین ویژگی هایی که نقش مهمی در تلویزیون دارند نگاه می کنیم:

  • Motionflow XR یک فناوری تصویر است اما با توجه به فعالیت و نقش مهمی که دارد یکی از قابلیت های هوشمند تلویزیون نیز می باشد. Motionflow XR با ایجاد فریم بین فریم های از دست رفته، از ایجاد وقفه و مکث در صحنه های سریع جلوگیری می کند.
  • سنسور نور سنسور نور در تلویزیون که به تغییرات روشنایی محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد پاسخ می دهد. سپس روشنایی صفحه تلویزیون را مطابق با نور محیط تنظیم می کند تا نیازی به تنظیم دستی روشنایی نداشته باشید.
  • جستجوی صوتی یکی از قابلیت های هوشمند و کاربردی تلویزیون فورکی سونی 65X80J است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد محتوای تلویزیون را به صورت صوتی جستجو کنند، بنابراین نیازی به تایپ و جستجوی دستی ندارید.
  • ریموت کنترل هوشمند در این تلویزیون قابلیت کنترل دستگاه های متصل به تلویزیون را دارد و نیازی به ریموت کنترل دیگری نخواهید داشت.

سایر ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی 65X80J

مزایا و معایب تلویزیون X80J

مزایا
  • زاویه دید گسترده
  • میزان روشنایی مناسب جهت مقابله با تابش متوسط نور
  • زمان پاسخگویی عالی
معایب
  • نسبت کنتراست ضعیف
  • به اندازه‌ی کافی روشن نمی‌شود که بتواند جزئیات محتوای HDR را نمایش دهد

در این صفحه می توانید قیمت این محصول را مشاهده کرده و نسبت به خرید تلویزیون سونی 65X80J محصول 2021 با ارزان ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری برای استفاده روزمره، تماشای فیلم و حتی بازی کردن هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سونی 65X85J بروید. اما در صورتی که تلویزیون ارزان قیمت تری می خواهید بهتر است به سراغ تلویزیون سونی 65X7500H بروید که برای استفاده معمولی و تماشای فیلم کاملا مناسب است. تلویزیون سونی 65X80K مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 15 خرداد 1401 ساعت: 15:00

این مدل تلویزیون سونی یکی از تلویزیون هاییست که در سال 2021 معرفی شده است و دارای امکانات بیشتر و بالاتری نسبت به نسخه های سال 2020 دارد که چشم کاربران را به خود معطوف نموده است. این محصول با داشتن کیفیت تصویر 4K توانایی بسیار در نشان دادن تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست فوق العاده دارد. وجود فناوری HDR بر توانایی تلویزیون سونی 50X80J در ارائه تصاویری زیبا افزوده است.

تلویزیون 50X80J مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که قادر است تصاویر را با سرعت بسیار زیاد پردازش کرده و می تواند تصاویر دارای نویز را شناسایی کند و نویز آنها را بگیرد و با کیفیت بالا ارائه دهد. با استفاده از این فناوری قادر است که تصاویر را به خوبی و با کنتراست بالا نشان داده و ضمن ارائه محتوایی بسیار خوب ، می تواند نهایت هیجان را برای کاربر به ارمغان بیاورد. علاوه بر نشان دادن تصاویر با وضوح قابل ملاحظه، این تلویزیون از تولید صدایی با کیفیت بالا بهره مند است.

اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سونی 50X80J

شرکت سونی از پردازنده پرقدرت X1 4K HDR برای این محصول استفاده کرده است که از پردازنده های جدید این شرکت می باشد و دارای تغییرات قابل ملاحظه ای در پردازش تصاویر نسبت به نسخه های قبل می باشد. تلویزیون سونی X80J با این پردازنده قادر است محتوای نمایشی را به خوبی و با کیفیت بالا ارائه دهد. تلویزیون سونی 50X80J دارای صفحه نمایش 50 اینچی و رزولوشن تصویر 3840*2160 می باشد.

این محصول از فناوری Dolby Atoms and Vision پشتیبانی می کند که در ارائه دادن صدایی فراگیر بسیار موثر است. این محصول مجهز به دو بلندگو از جنس X-Balanced Speaker است که در مجموع توانایی تولید صدای خروجی 20 وات را دارا است. تلویزیون هوشمند سونی 50X80J دارای طراحی منحصر به فرد و زیباییست که نازکتر از همیشه و با ضخامت بسیار کم طراحی شده است که زیبایی خارق العاده را به آن افزوده است.

شرکت سونی از سیستم عامل آندروید نسخه 10 برای این محصول استفاده کرده است. به طوری که توانایی خلق محیطی بسیار عالی و پر کاربرد را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از این سیستم عامل کاربر می تواند از طیف وسیعی از نرم افزارها استفاده کند. این محصول دارای طراحی منحصر به فرد و نازکی نسبت به دیگر محصولات است که نقش به سزایی در انتخاب محصول توسط کاربر ایفا کرده است.

تصاویر شفاف و با کیفیت در تلویزیون سونی 50X80J

تصاویر شفاف و با کیفیت در تلویزیون سونی 50X80J

داشتن کیفیت بالا در ارائه تصاویر یکی از خصوصیات تلویزیون های سونی است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست و تصاویر خروجی از این تلویزیون بسیار با کیفیت بوده آن را مرهون پردازنده پرقدرت آن می باشد. تلویزیون سونی 50X80J دارای فناوری Object-based HDR remaster برخوردار است. این فناوری توسط هسته مرکزی قوی این سیستم که پردازنده X1 4K HDR است کنترل می شود.

این فناوری توانایی تشخیص بافت، رنگ و کنتراست تصاویر را داراست و می تواند آنها را شناسایی کرده و در نهایت با بهودی این تصاویر آنها را با کیفیت نزدیک به 4K پخش می کند. این در حالی است که تصاویر خروجی این محصول دارای کیفیت بالاتری نسبت به محصولات فاقد این تکنولوژی می باشد. این موضوع بخصوص هنگام پخش محتوای HDR کاملا مشهود است.  از این رو، تصاویر خروجی نشان داده توسط تلویزیون 2021 سونی 50X80J دارای کیفیت و وضوح بسیار بالایی می باشند. از این رو، این محصول با نمایشگر بزرگ خود توانایی نشان دادن جزئیات بیشتری را داراست.

فیلم نقد و بررسی کامل تلویزیون سونی 50X80J

 

فناوریTRILUMINOSPRO™ 

فناوریTRILUMINOSPRO™

کمتر کسی پیدا می شود که از تلویزیون های سونی استفاده نکرده باشد. این محصولات دارای کیفیت بالایی در نشان دادن کیفیت و رنگ تصاویر دارند. فناوری  TRILUMINOS PRO™ از فناوری هاییست که قادر است در نشان دادن محتوای نمایشی به صورت کارآمد و عالی عمل کند و با نشان دادن تصاویر به صورت واضح و طبیعی نقش به سزایی در افزایش کیفیت صفحه نمایش در این محصول داشته است.

تلویزیون 50 اینچ سونی X80J مجهز به فناوری TRILUMINOS PRO™ است که توانایی ارائه بسیاری از رنگها را به صورت طبیعی و با وضوح بالا دارد که کیفیت و کنتراست بالایی را به تصاویر خروجی این تلویزیون بخشیده است.

شرکت سونی در تلویزیون X80J از فناوری های 4K X-Reality Pro و Motion Flow استفاده کرده است که علاوه بر همکاری با دیگر قسمتها در تولید تصاویری با کیفیت بالا، باعث می شود تصاویر و محتوای در حال پخش با سرعت بالا مانند صحنه های سریع و اکشن، به صورت روان و به خوبی پخش شود. با استفاده از این فناوری تصاویر خروجی از عمق رنگ مشکی، قرمز و سبز بالاتری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه برخوردارند.

نمایشگر با کیفیت 4K در تلویزیون X80J سونی سایز 50 اینچ

نمایشگر با کیفیت 4K در تلویزیون سونی 50X80J

تلویزیون سونی 50X80J از تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 است که دارای قابلیت های بالایی بوده و بخشی از آنها تا معرفی کامل این محصول در دسترس نمی باشد. این محصول داری صفحه نمایش 50 اینچی بوده و نمایشگر آن از نوع LED است و دارای رزولوشن 3840*2160 می باشد. این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و دارای کیفیت و کنتراست بالایی در ارائه تصاویر می باشد.

این تلویزیون می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی در اختیار کاربر قرار دهد. به زوری که در تصاویر خروجی تلویزیون 4K سونی 50X80J ، جزئیات به خوبی مشهود بوده و کاربر توانایی مشاهده طیف وسیعی از رنگها را داراست. پردازنده قوی این سیستم این قابیلت را دارد که تصاویر با کیفیت پایین را شناسایی کند و پس از تقویت آنها، به صورت 4K نمایش دهد. این محصول همچنین مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro می باشد که قادر است محتوای نمایشی را غنی از رنگ و نور عالی و با کیفیت و وضوح بالا نشان دهد.

طراحی در تلویزیون 2021 سونی 50X80J

طراحی در تلویزیون سونی 50X80J

بدون شک می توان تلویزیون X80J سونی سایز 50 اینچ را یکی از زیبا ترین تلویزیون های ساخته شده توسط شرکت سونی دانست. از نظر طراحی، این محصول دارای پایه ای بسیار ظریف بوده که در وسط تلویزیون قرار دارد. این پایه از فلز مرغوب و درجه یک ساخته شده اند و گیره هایی در آنها وجود دارد که می تواند کابل های متصل که تلویزیون را به خوبی مدیریت کرده و از شلوغی و ازدحام آنها در نزدیکی تلویزیون دیگر خبری نیست.

همچنین این محصول دارای حاشیه های آلومینیومی است که طراحی بسیار زیبایی دارد و یکی از خصوصیات بسیار جالب آن در بخش طراحی این محصول می باشد. این حاشیه های باریک به کاربر کمک می کند در هنگام تماشای تلویزیون تمرکز خود را حفظ کند. تلویزیون سونی 50X80J همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است.

این دستگاه از تیونر DVB-T/T2 بهره مند است و قابلیت پشتیبانی از از شبکه دیجیتال را داراست. از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای تلویزیون فورکی سونی 50X80J استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود.

سیستم عامل اندروید در تی وی 50X80J

سیستم عامل در تلویزیون سونی 50X80J

سیستم عامل قسمتی است که کارها و دستورات ورودی در آن انجام میگیرد. سیستم عامل از قسمتهای مهم در هر تلویزیون است که می تواند تا حد بسیار زیادی عملکرد تلویزیون را بالا ببرد، از این رو سازندگان تلویزیون به این امر توجه بسیاری دارند تا بتوانند با بهتر کردن سیستم عامل، عملکرد تلویزیون را بهبود ببخشند.

همانطور که می دانید شرکت سونی در تلویزیون های با کیفیت و سطح بالای خود از سیستم عامل اندروید استفاده می کند که برای "تلویزیون سونی 50X80J" از سیستم عامل آندروید نسخه 10 استفاده کرده است. همانطور که می دانید تلویزیون های آندرویدی از بهترین تلویزیون های دنیا هستند و کارایی بالا و دسترسی به نسبت آسانی دارند. این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست.

ال ای دی سونی 50X80J  از دستورات صوتی پیروی می کند و به دستیار صوتی گوگل مجهز است. علاوه بر اینها از دستیار صوتی از دستیار صوتی آمازون (الکسا) وGoogle Home نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب توانایی اجرای برنامه های زیادی را داراست که تلویزیون SONY X80J برای کاربران دارای اهمیت بسیار زیادی است.

دسترسی های موجود در سیستم عامل

در سیستم عامل گوگل تی وی علاوه بر منوی زیبا و روان که کار با تلویزیون را تا حد امکان آسان می کند، شاهد دسترسی راحت تری به تلویزیون نیز هستیم. سیستم عامل اندروید به عنوان بهترین سیستم عامل برای دسترسی به برنامه‌های آنلاین و اپلیکیشن شناخته می شود. زیرا دسترسی به محتوای اینترنت در تلویزیون های سونی بسیار آسان و بدون دردسر است. سونی نیز با به روز رسانی سیستم عامل خود، قطعات اینترنتی خود را در تلویزیون SONY 50X80J به روز کرده است. به طور کلی دسترسی به اینترنت از طریق مرورگر وب تعبیه شده در تلویزیون به راحتی امکان پذیر خواهد بود. برای دانلود برنامه در این سیستم عامل از فروشگاه محتوای Google Play استفاده می شود. این فروشگاه دسترسی نامحدودی به اپلیکیشن های مختلف دارد و اپلیکیشن های بسیار متنوعی دارد.

علاوه بر این مهم ترین ویژگی در سیستم عامل گوگل تی وی دسترسی به سرویس های پخش مختلف است. این تلویزیون از بیش از 700000 فیلم و پخش زنده در سرویس‌های پخش آنلاین مرتبط با فیلم و محتوا پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، نتفلیکس، محبوب ترین سرویس تماشای آنلاین فیلم. در تلویزیون سونی 50X80J‌، این سرویس‌ها به‌طور گسترده‌ای پشتیبانی می‌شوند تا کاربران بتوانند فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را به‌صورت آنلاین روی صفحه تلویزیون 50 اینچی سونی تماشا کنند.

همزمان به گوشی های هوشمند مختلف متصل شوید

قابلیت های Chromecast و Apple Airplay

تلویزیون سونی 50X80J از رایج ترین وسایل ارتباطی برای اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می کند. این تلویزیون از قابلیت Chromecast داخلی پشتیبانی می کند. این قابلیت قادر است محتویات گوشی را به یکباره به صفحه تلویزیون منتقل کند. این انتقال شامل پخش فیلم های مختلف و نمایش عکس ها بر روی صفحه تلویزیون با کیفیت است. برای استفاده از Chromecast داخلی سونی، تنها کاری که گوشی شما باید انجام دهد این است که از این ویژگی پشتیبانی کند تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارد. البته بسیاری از گوشی ها مانند مدل iOS از قابلیت Apple Airplay و Apple Homekit پشتیبانی می کنند تا به راحتی تلویزیون را به دستگاه های مختلف اپل متصل کنید.

ریموت کنترل همه کاره 

ریموت کنترل همه کاره

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون اسمارت سونی 50X80J آن را از دیگر محصولات متمایز می کند. این ریموت کنترل علاوه بر انجام دستورات صوتی از طیف وسیعی از قابلیت ها بهره مند است که کاربر می تواند از آنها استفاده کند. با استفاده از این ریموت کنترل می تواند سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را کنترل کرد. دکمه های آن به گونه ای طراحی شده که کار کردن با آن بسیار راحت است.

ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های Netflix و You Tube می باشد. این دو شبکه از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند. یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این تلویزیون توسط شبکه Netflix توصیه شود، داشتن دکمه اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix می باشد تلویزیون هوشمند سونی X80J مجهز به دستیار صوتی گوگل است و امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دستیار صوتی Google Assistant  نسبت به سایر دستیار های صوتی از امکانات بیشتری برخوردار است. کاربر می تواند به اینترنت متصل شده و با فشار دادن یک دکمه بر روی ریموت کنترل از توانایی های Google Assistant استفاده کند.

صدایی آکوستیک و با کیفیت تلویزیون سونی X80J 

صدایی آکوستیک و با کیفیت تلویزیون سونی 50X80J

علاوه بر داشتن امکانات بالا در نشان دادن تصاویر با کیفیت عالی و وضوح زیاد، سونی 50X80J دارای قدرت صدایی بسیار خوب با کیفیت بالا می باشد. علاوه بر داشتن تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا، این محصول از صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز برخوردار است. شرکت سونی تلویزیونهای سال 2021 را به بلندگوهای جدیدی که از نوع X-Balanced Speaker است مجهز کرده که توانایی زیادی در تولید صدایی با کیفیت بالا دارند.

همچنین به کمک فناوری Clear Phase  فرکانس صداها را بهبود بخشیده تا کاربر صدای با کیفیت تری را از بلندگوهای این تلویزیون بشنود. به کمک فناوری Dolby Atmos صداها از همه جهات پخش شده که بر گیرایی محتوای ارائه شده بسیار اهمیت دارد. بلندگوهای این محصول توان خروجی 10 وات را دارند که تلویزیون 50X80J سونی در مجموع از توان خروجی 20 وات بهره مند است. این محصول دارای فناوری Dolby Vision  و Dolby Atmos  است. با این فناوری های توانایی زیادی در خلق صدایی همه گیر و جذاب دارند و با کمک فناوری HDR در نشان دادن طبیعی صحنه ها نهایت لذت را برای کاربر به دنبال داشته است.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 50X80J محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت مناسب و تضمین سلامت و اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیونی بهتر برای استفاده معمولی، تماشای فیلم و حتی بازی کردن هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ تلویزیون سونی X85J بروید که کیفیت تصویر بهتری دارد. در صورتی که قصد خرید تلویزیون ارزان قیمت تری برای استفاده روزمره و تماشای فیلم را دارید می بایست به سراغ تلویزیون سونی X75 بروید. تلویزیون سونی 50X80K مدل جدید تر و جایگزین این تلویزیون است و امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

مزایا و معایب تلویزیون 50 اینچ سونی X80J

مزایا

* زاویه دید گسترده

* زمان پاسخگویی عالی

* میزان روشنایی مناسب جهت مقابله با تابش متوسط نور

معایب

* نسبت کنتراست ضعیف

* به اندازه‌ی کافی روشن نمی‌شود که بتواند جزئیات محتوای HDR را نمایش دهد

نظر شما در مورد تلویزیون سونی 50X80J چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون سونی 50X80J را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : SONY

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 14 خرداد 1401 ساعت: 21:15

شرکت ال جی یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند با کیفیت می باشد و همچنین در کشور ایران نیز این برند طرفداران بیشماری دارد. طراحان ال‌جی تمام سعی خود را دارند که هر ساله با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها سطح رضایتمندی افزایش دهند. یکی از مدل های که در سال ۲۰۲۱ توسط این برند به بازار جهانی عرضه شد تلویزیون ال جی 50UP7550 می باشد که در سایزهای مختلفی تولید گردیده است.

در این بخش قصد داریم مدل 50UP7550 را مورد بررسی قرار دهیم و به تفصیل در رابطه با ویژگی های آن صحبت کنیم. تلویزیون 50UP7550 از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار می باشد و ضخامت کم آن موجب می گردد که چیدمان و دکوراسیون منزل دارای زیبایی دو چندان گردد. یکی دیگر از قابلیت های طراحی فوق‌العاده این تلویزیون می باشد که به سادگی قابلیت نصب روی دیوار را دارد.

کیفیت تصویر خروجی در نظر گرفته شده برای این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت تصویر به نسبت تلویزیون های با کیفیت Full HD تا حدود ۴ برابر تاثیر بهتری را ارائه دهند. اگر بدنبال خرید تلویزیون هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون ال جی 50UP7550

برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز از پردازشگر قدرتمندی استفاده شده است که می‌تواند تصاویر ارائه شده در خروجی را به لحاظ کیفی تا حد بسیار زیادی از ارتقا دهد. صدای تلویزیون سامسونگ 50UP7550 نیز از وضوح بسیار خوبی برخوردار بوده و به صورت رسا به مخاطب منتقل می شود که برای تحقق این امر از توان صوتی ۲۰ وات در خروجی استفاده گردیده است.

برای رابط کاربری در تلویزیون ال جی UP7550 از سیستم عامل WebOs استفاده شده است که می تواند مجموعه امکانات فوق العاده را در اختیار مخاطب قرار دهد. این محصول همچنین از قابلیت جستجوی صوتی نیز برخوردار می باشد که مخاطب به سادگی و با استفاده از صدا می‌تواند فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند.

این تلویزیون برای علاقه مندان به گیمینگ و کنسول های بازی نیز گزینه مناسبی می باشد که تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار این علاقه مندان قرار می دهد و همچنین از قابلیتی مانند Game Optimizer بهره می‌برد. برای اتصال دستگاه های خارجی نیز از درگاه های مختلفی استفاده شده است که می‌توان به درگاه USB و HDMI اشاره کرد. 

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 50UP7550

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 از صفحه نمایش ال ای دی استفاده می کند و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن 4K است. این کیفیت تصویر خروجی می تواند تصاویر را با جزئیات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد. رزولوشن به کار رفته در این محصول 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به مخاطب ارائه می دهد.

نور پس زمینه صفحه نمایش تلویزیون 2021 ال جی 50UP7550 از فناوری Direct LED بهره می برد و همچنین برای بالا بردن کنتراست تصاویر از تکنولوژی LG Local Contrast استفاده شده است. برای علاقه مندان به فیلم و سریال نیز از فناوری بسیار فوق العاده FilmMaker رونمایی شده است که می تواند تصاویر را دقیقاً مطابق آنچه که مد نظر فیلمساز و کارگردان بوده، در اختیار مخاطب قرار دهند و تجربه سینمای بسیار زیبایی را برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

برای بهبود محتوای تصویر نیز از تکنولوژی HDR بهره گرفته شده است که این تکنولوژی از فرمتهای HLG و HDR10 PRO پشتیبانی می کند. در واقع این تکنولوژی سبب می شود تا طیف رنگی که در تلویزیون قابل نمایش است به طور فزاینده ارتقا داده شود و همچنین تصاویر را به صورت واقعی و جذاب تر در اختیار مخاطب قرار می دهد.

برای از بین بردن نویز موجود در تصاویر در تلویزیون ۵۰ اینچ ال جی UP7550 از تکنولوژی Image Enhancing بهره گرفته شده است که این قابلیت باعث می‌شود تا تصاویر به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار بگیرد. این مدل همچنین زاویه دید افقی گسترده را در اختیار بیننده قرار می‌دهد به این مفهوم که بیننده در هر مکان و زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار گرفته باشد،بدون افت وضوح و کیفیت تصویر می تواند خروجی را مشاهده کند. 

طراحی زیبا در ال ای دی 2021 ال جی 50UP7550

طراحی زیبا در تلویزیون 2021 ال جی 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 دارای طراحی زیبا و کاربردی است . این تلویزیون از ضخامت کم و حاشیه باریک برخوردار است که  گستره دید بیشتری را هنگام تماشای برنامه یا فیلم موردنظرتان در اختیار شما قرار می دهد و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاصی را به منزل شما می دهد همچنین با نصب پایه ها در دو طرف تلویزیون میتوانید بدون هیچ گونه لرزشی تلویزیون را بر روی میز قرار دهید و از تماشای محتوای مورد نظر خود لذت ببرید.

پردازشگر قدرتمند α5 AI Processor 4K

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7550

استفاده از پردازشگر مجزا در تلویزیون این مزیت را دارد که المان هایی مانند کیفیت تصویر و صدا به نسبت تلویزیون هایی که از پردازشگر مجزا استفاده نمیکنند، دارای کیفیت بسیار بهتری می باشد. برای همین منظور در تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550 از پردازشگر نسل پنجم آلفا که به α5 AI Processor 4K نیز شناخته می شود، استفاده می کند.

در واقع این پردازشگر با استفاده از هوش مصنوعی که درون آن قرار داده شده صحنه ها را به صورت فریم به فریم پردازش می کند و کیفیت تصویر و صدا و حتی کنتراست آن را تا حد بسیار زیادی بهبود می دهد. در صورتی که کیفیت تصاویر دریافتی از مبدا پایین و نامطلوب باشد با استفاده از قابلیتی به نام 4K Upscaling  کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود در نتیجه نیازی نیست کاربر از پایین بودن کیفیت تصاویر نگرانی داشته باشد و تصاویر همواره با بالاترین استاندارد ممکن در اختیار او قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از قابلیتهای بسیار فوق العاده ای که برای بهبود محتوای تصویر در تلویزیون ال جی 50UP7550 از آن استفاده شده است AI Brightness Control نام دارد که کارکرد آن به این گونه است که نور موجود در محیط را به صورت خودکار و اتوماتیک تشخیص می دهد و میزان روشنایی صفحه نمایش را متناسب با نور محیط به صورت خودکار تنظیم می کند. برای مثال هنگام پخش صحنه های تاریک با استفاده از قابلیت AI Brightness Control به صورت هوشمند نور صفحه نمایش کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه با این کار جزئیات بیشتری از تصویر در خروجی به کاربر ارائه می گردد. 

کیفیت صدا در تلویزیون 50 اینچ ال جی UP7550

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی UP7550 سایز 50 اینچ

تلویزیون UP7550 ال جی سایز 50 اینچ دارای سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 20 وات است که صدای با کیفیت و وضوح بالا را در اختیار شما قرار می دهد.این تلویزیون دارای کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدای را به حداکثر می رساند و شما می توانید از شنیدن صدا با کیفیت بالا لذت ببرید.

یکی از قابلیت های جذاب تلویزیون ال جی Bluetooth Surround Ready است که توسط ان میتوانید دو بلندگوی بلوتوثی را به طور همزمان به تلویزیون وصل کنید و میزای صدای خروجی تلویزیون را افزایش دهید. همچنین تلویزیون ال جی 50UP7550 دارای فناوری AI Acoustic Tuning است که صدا را با توجه به محیطی که تلویزیون در ان قرار دارد برای شما تنظیم می کند.تلویزیون ال جی با سیستم کاهنده نویز صدا نویز های اضافه صدا را کاهش می دهد و صدا را کیفیت بیشتر برای شما پخش می کند.

سیستم عامل WEBOS در تی وی 50UP7550

هوشمند بودن تلویزیون ال جی 50UP7550

ال ای دی ال جی 50UP7550 دارای سیستم عامل Webos است که برنامه های مختلف و کاربردی را در اختیار شما قرا می دهد.در این تلویزیون می توانید به وسیله وای فای و بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و برنامه یا فیلم مورد علاقه خود را در صفحه نمایش بزرگ تر تماشا کنید. تلویزیون ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ AI است که بسیاری از کارهای مربوط به تلویزیون را به صورت هوشمند انجام می دهد.

یکی از قابلیت های "تلویزیون ال جی 50UP7550" که بسیار جذاب نیز میباشد Sport Alert  یا هشدار ورزشی است که توسط ان دیگر بابت فراموش کردن رویداد های مهم ورزشی نگران نیستید حتی اگر د حال تماشای محتوای دیگری باشید اتفاقات مهم بازی را در تلویزیون به صورت اعلان برای شما به نمایش می گذارد.این تلویزیون دارای 2 عدد پورت HDMI و 1 عدد پورت USB است که می توانید برای دیدن محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید.

ویژگی های ویژه به لطف استفاده از ThinQ

LG ThinQ فناوری منحصر به فرد ال جی است که در واقع همان هوش مصنوعی مدرنی است که در بسیاری از دستگاه های هوشمند می بینیم. جالب اینجاست که چند سالی است که هوش مصنوعی به تلویزیون ها رسیده است، بنابراین این اپلیکیشن ها می توانند از ویژگی های جذاب هوش مصنوعی نیز بهره ببرند. ال جی در بسیاری از تلویزیون های جدیدتر خود از ThinQ استفاده می کند. تلویزیون LG 50UP7550 دارای هوش مصنوعی پیشرفته تر و جدیدتر ال جی است. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون با ویژگی های پیشرفته بسیاری همراه است که مهمترین آنها در سیستم عامل است. همانطور که گفته شد، ThinQ به محتوایی که می‌بینید نگاه می‌کند و گزینه‌هایی مشابه سلیقه شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون ال جی 50UP7550 از هوش مصنوعی ThinQ استفاده می کند که طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. هوش مصنوعی معمولاً قادر خواهد بود بسیاری از فعالیت های تلویزیونی را به صورت هوشمند انجام دهد و نیازی به تداخل کاربر با بسیاری از تنظیمات تلویزیون نخواهد بود. یکی از امکاناتی که ThinQ در اختیار کاربران قرار می دهد، فرمان صوتی است. کنترل صوتی به شما امکان می دهد برخی از دستورات تلویزیون را به صورت صوتی انجام دهید. همچنین می توانید تلویزیون را از اپلیکیشن ThinQ دانلود کنید که قابلیت های هوش مصنوعی زیادی را در اپلیکیشن قرار می دهد. از طریق این اپلیکیشن می توانید تنظیمات ThinQ را به دلخواه تغییر دهید.

تلویزیون 50UP7550 مناسب برای بازی

تلویزیون 50UP7550 مناسب برای بازی

در حالی که این ممکن است برای مصرف کنندگان غافلگیر کننده باشد، تلویزیون UP7550 دارای قابلیت های بازی بی نظیری است. در مدل‌های قدیمی‌تر، تنها تلویزیون‌های OLED و برخی مدل‌های نانوسل قابلیت بازی خوبی داشتند. در حالی که به نظر می رسد ال جی در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است، بسیاری از مدل های 2021 دارای قابلیت های بازی عالی هستند. تلویزیون فورکی ال جی 50UP7550 از کیفیت تصویر خوبی بهره می برد که تصویر گرافیکی خوبی برای بازی ها ایجاد می کند. این تلویزیون دارای Game Optimizer می باشد که حالت های بهینه سازی شده برای ژانرهای مختلف بازی را دارد تا بتوانید کنتراست را به بهترین شکل برای بازی تنظیم کنید. Game Optimizer همچنین به شما امکان می دهد برخی از تصاویر، صدا و ورودی های مربوط به بازی را در طول بازی تغییر دهید.

 

یکی دیگر از قسمت هایی که در کیفیت بازی تاثیر زیادی دارد، قابلیت HGiG Image است. این فناوری قابلیت HDR را در تصاویر بازی بهبود می بخشد تا رنگ های گسترده تری در صحنه های بازی داشته باشد. با افزایش وسعت رنگ، جزئیات تصاویر نیز افزایش می یابد. تلویزیون ال جی 50UP7550 از فناوری ALLM برای کاهش تأخیر ورودی پشتیبانی می کند. این فناوری زمانی که کنسول بازی را به تلویزیون وصل می کنید، به طور خودکار تأخیر ورودی را کاهش می دهد. یعنی محتوای بازی در کمترین زمان ممکن به صفحه تلویزیون منتقل می شود. به طور کلی، UP7550 می تواند یک مدل عالی برای بازی های ویدیویی باشد.

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550

ریموت کنترل تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7550

UP7550 مانند سایر تلویزیون های جدید ال جی دارای یک کنترل از راه دور جادویی است. با این حال، وب سایت اصلی ال جی در مورد این مدل می گوید، وجود یا عدم وجود کنترل از راه دور جادویی بسته به منطقه ای که تلویزیون در آن مونتاژ می شود، متفاوت خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که برای اکثر مناطق، کنترل از راه دور جادویی با تلویزیون در دسترس خواهد بود. این کنترل از راه دور جادویی طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، کار با منوی تلویزیون با اشاره گر ماوس بسیار ساده تر است. به لطف کنترل از راه دور جادویی، عملکردهای گسترده ای مانند جستجوی صوتی خواهید داشت.

در ادامه این صفحه می توانید مشخصات فنی و قیمت تلویزیون ال جی 50UP7550 را مشاهده و نسبت به خرید این تلویزیون با بهترین و ارزانترین قیمت، با گارانتی یا بدون گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام کنید. در صورتی که دنبال تلویزیونی بهتر و با کیفیت تر هستید، ما تلویزیون ال جی 50UP7750 را به شما پیشنهاد کنیم. ولی اگر یک تلویزیون ارزانتر و معمولی تر می خواهید، پیشنهاد ما تلویزیون ال جی LP5000 است.

مزایا و معایب تلویزیون UP7550 ال جی سایز 50 اینچ

مزایا

* بازتاب نور مناسب

* زاویه دید گسترده

* تأخیر در ورودی ناچیز

معایب

* نسبت کنتراست پایین

* عدم ایجاد روشنایی کافی در محتوای SDR و HDR

* اختلال در نمایش محتوای سریع در حال حرکت

نظر شما در مورد تلویزیون ال جی 50UP7550 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این تلویزیون داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید تلویزیون ال جی 50UP7550 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند.

سایت منبع : LG

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا...
ما را در سایت فروشگاه اینترنتی دوزین کالا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : برزان dozinkala97 بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 16:45